Heikki Lampela ja uusi rakas Hanna Kärpänen
Odottelinkin jo että koska Heikki Lampela astuu esiin uuden rakkaansa kanssa... :)
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:00"]
Noista on kuulemma kaksi lähtenyt ajat sitten, kotisivuja ei ole näköjään päivitetty...
[/quote]
Niin, ne Tavallista elämää sarjassa nähdyt "lakimiesten juhlat", joissa Heikki oli Danita seuranaan, oli ilmeisesti Asianajajapäivien illallinen. Tuo ei ole varsinaisesti mikään avec-tilaisuus, ja kuulema yleensä Heikki on ollut siellä seuranaan juurikin toimiston enkelit.
Heikin herääminen tavallisesta julkkis juristi perheenisästä julkisuushakuiseksi kera tyrkkyblondien, hirrrveeen outoa
Kuin kopio Danielasta. Vaalea, sama ikä ja näköisyys sama.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:16"]
Kärpänen? Siis Kärpänen?!? Hyvä luoja mikä nimi!
[/quote]
Karjalainen nimi. Ollut siellä käytössä iät ja ajat. Jos sinä et sellaista saa päähäsi mahtumaan, voisit edes tajuta olla hiljaa.
Onko Heikki Lampelalta asianajaja keikat ihan loppu.
Saako tuloja enää Ilta lehdeltä?
Taisi Lampela saada yhden Kärpäsen kahdella iskulla!
Inhottava se tapa jolla lampela pitää naisystävästään kiinni kuvaustilanteessa. Pitää kättä naisen päässä kiinni ja "painaa" itseensä.. Onko alentavampaa asetelmaa parisuhteessa. Kuin holhoava isä.
Palaan vielä leijumiseen. Sehän tarkoittaa esim.painovoimaa uhmaavaa liikkumista, jota on vaikea hallita - katsokaa vaikka leijuvia voikukan hahtuvia. Jos Lampela "leijui" blondin luo kiinnittyminen tapahtui ikäänkuin hallitsemattomasti, "vahingossa", "tulin iskeneeksi"- tms. pohjalta. Kun suhde loppuu vähän Juhannuksen jälkeen (näin veikkaan), Lampela voi avautua Seiskalle, että hän vain leijui, hän ei ollut itse siitä vastuussa, kova ristiveto tai alkukesän tuuli aiheutti suhteen nti Kärpäsen kanssa. Syksyllä hän tod. näk. palaa perheensä luo ja Seiska kustantaa heille lomamatkan jonnekin, jossa perhe voi eheytyä "rankkojen vaiheiden jälkeen".
Silloin Lampelan firman rekrytointipuoli ontuu jo vakavasti. Kuka kunnianhimoinen, nuori juristi haluaa mennä töihin miehelle, joka on noin pahasti leimautunut?
Olen seurannut Lampelaa vain palstan kautta ja tietty ns. valtamedioissa joidenkin rikosjuttujen yhteydessä. En ole katsonut Tavallista elämää enkä lue Seiskaa. Tästäkin kapeasta näkökulmasta hänen viihdearvonsa on kyllä suuri. :D
En muista numeroani, sori
Ei sitä leijumista kuule tarvii niin pitkään analysoida.
Hessu on nyt leijumisvaiheessa.
Mutta kiinnittyykö pysyvästi?
Epäilen että Lampela on läheisriippuvainen. Heti eron jälkeen uusi blondi kainalossa.
Olen alkanut pohtia, sopisiko mulle elämä Heikin enkelinä. Asustelisi mukavasti Heikin lukaalissa, ajelisi Porschella ja viettäisi päivät rasvaimuissa ja kampaajalla juurikasvua vaalentaen, illalla antaisi taivaallista seksiä Heikille.
Vinkkejä, missä Lampela pyörii?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:02"]Olen alkanut pohtia, sopisiko mulle elämä Heikin enkelinä. Asustelisi mukavasti Heikin lukaalissa, ajelisi Porschella ja viettäisi päivät rasvaimuissa ja kampaajalla juurikasvua vaalentaen, illalla antaisi taivaallista seksiä Heikille.
Vinkkejä, missä Lampela pyörii?
[/quote]
Luultavasti pintapaikoissa.
"Asianajaja Heikki Lampelan ja Hanna Kärpäsen seitsemän kuukautta kestänyt suhde on päättynyt."
Maltan tuskin osottaa kuka seuraavaksi tuodaan julkisuuteen..
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 11:11"]
"Asianajaja Heikki Lampelan ja Hanna Kärpäsen seitsemän kuukautta kestänyt suhde on päättynyt."
Maltan tuskin osottaa kuka seuraavaksi tuodaan julkisuuteen..
[/quote]odottaa
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 09:55"]
Heikin enkelit :)
http://www.heikkilampela.fi/henkilot.html
[/quote]
Laura Kallioinen on ainakin lähtenyt tuolta, ehkäpä tämän julkisuuskohun vuoksi. On nykyään Hannes Snellmanilla.