Heikki Lampela ja uusi rakas Hanna Kärpänen
Odottelinkin jo että koska Heikki Lampela astuu esiin uuden rakkaansa kanssa... :)
Kommentit (153)
Jaa... Kärpästä oli Heikki sitten metsästänyt puukolla. Voi voi... Kuka nyt kesäpanoksi Hessu?
On olemassa ainakin kolme miestä, jotka ajattelevat alapäällään : Hjallis Harkimo, Heikki Lampela ja Mikael Jungner. En arvosta heitä yhtään. Enkä taatusti ottaisi Lampelaa asianajajakseni, jos sellaista tarvitsisin.
Heikki palasi Kärpäsen kanssa yhteen: http://www.hymy.fi/uutiset/blondikaunotar-suuteli-heikki-lampelaa-terassilla-ikaeroa-20v-kuva
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:53"]
Onko mikä koulutus uudella? Luulisi että huippujuristille kelpaa ainoastaan akateemisesti sivistynyt.
[/quote]
no tämä herra taitaa olla melkoinen poikkeus ammattikunnassa muutenkin.
Ihmettelen miksi Lampelaa kutsutaan huippujuristiksi, sillä pari tuntemaani lakimiestä sanoo että alan piireissä Lampelaa pidetään ammattitaidottomana pellenä. Itse sain Lampelasta kiinnostavan kuvan jossain haastattelussa, jossa kertoi että kaikenlaiset oudot ihmiset ja laitapuolen kulkijat kiinnostavat häntä asiakkaina, toisin kuin huippujuristeja yleensä.
Oli kuulemma tavanneet "salaisessa paikassa". Toisessa jutussa Hessu kertoi että olivat tavanneet ravintola Teatterissa. Enpä tiennyt että se on jotenkin salainen paikka! Oon ihan itekin käynyt siellä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:03"]Oli kuulemma tavanneet "salaisessa paikassa". Toisessa jutussa Hessu kertoi että olivat tavanneet ravintola Teatterissa.
[/quote]
Eli oikeasti varmaan tavanneet jossain nettideittipalvelussa.
Ennustan suhteelle lyhyttä tulevaisuutta, koska Heikki ei kuulosta yhtään niin innostuneelta kuin Danitasta. Ei puhetta enkeleistä tms.
Voisi olettaa, että Kärpänen on karjalainen sukunimi.
Lampelan viihdearvo on kyllä huikea! Ihan olen jo addiktoitunut. Mutta enpä taitaisi lakitupaan palkata. Vaan saattaisihan hän puhua etenkin blondit naistuomarit pyörryksiin. Tästä on tulossa pitkä ja kuuma kesä. Mä en jaksa odottaa, kun kärpäsestä kuoriutuukin enkeli!
Terveisin kotiäiti, jolla näköjään on aivan liikaa aikaa
Hetkinen, Iltalehti sanoo että Lampela ja tämä Kärpänen ovat olleet "onnellisessa parisuhteessa" jo kaksi kuukautta. Onko siitä muka jo kaksi kuukautta kun Lampela viimeksi intti julkisuudessa rakastavansa Danitaa?
Hupaisa mies.
Kärpänen? Siis Kärpänen?!? Hyvä luoja mikä nimi!
Ton ukon suhteet on kyllä niin täyttä kulissia ja hevonpaskaa että voi luoja. Just eilen näin pätkän telkkarissa ku ne lässytti ja lussutti sen blondin kanssa ravintolassa ku vähä-älyset :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:16"]
Kärpänen? Siis Kärpänen?!? Hyvä luoja mikä nimi!
[/quote]
Ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä. Tuoko Heikki ikävän kaiun Kärpäseen jää nähtäväksi. Kärpänen kyllä kaunistaa Heikkiäkin omalla suloisuudellaan. Tässä muuten nähdään, että ne todella kauniit naiset ei osallistu missikisoihin.
Paska vetää Kärpäsiä puoleensa....
Miksei Hessu saa omaa tv-showta??? Niin tahattoman koominen tapaus että vertoja vetää vain Keskisen Vesa... yhteisshow näille kahdelle? :D
http://m.iltalehti.fi/viihde/2014052218331352_vi.shtml
Tuossa kuva. Kyllä Dansku on paremman näkönen
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014041318210139_vi.shtml
Huhtikuussa ollaan yhdessä ja kuitenkin ollaan jo erottu helmikuussa.
Lampelahan löytää näitä julkisuudenkipeitä naikkosia nopeammin kuin itse Matti Nykänen....
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:37"]Heikki on Tuksun miesvastine.
[/quote]
Ei ole. Älykäs mies, mutta menttaalipuolella on ilmennyt vähän epävakautta.
Veikkaan Hessulla olevan viidenkympin villityksen.
Joku voi perustaa Hessulle tukiryhmän faceen.