Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä joudut käyttämään kesällä pitkää hametta/pitkälahkeisia housuja?

Vierailija
22.05.2014 |

Tai pitkähihaisia, peittäviä paitoja?

Mulla on lyhyet länkisääret ja lättäjalat vielä päälle. Eli ei mitkään ihannejalat todellakaan. :-/

musta olis ihana käyttää shortseja, mutta ne ei kyllä imartelisi mun jalkoja yhtään. Pakko vaan kärsiä pitkistä lahkeista. :-(

kohtalotovereita???

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ilmasto

Vierailija
62/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka, jossa pukeuduttava business-tyyliin, hamekin mielellään yli polvien, ja tällä pituudella 160 cm, pakko käyttää housuja etten näytä entistä lyhyemmältä jos lahje/helma loppuu pohkeen paksuimpaan kohtaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 04:51"]

Ei kai olisi pakko pitää, pidän kuitenkin raskausarpien ja selluliitin takia. Eivät varmaankaan ole pahimmasta päästä koska mitat 158/49 mutta juuri sekin että hoikahkolla ihmisellä on tällaisia.. aikoinaan ollut lihava ja siitä jääneet. Ja sitten kun joskus rohkaistuisin sääreni paljastamaankin, on kesä edennyt jo niin pitkälle että koen jalkani liian valkoisiksi, keinoruskettavia kun en halua käyttää. 

Monimutkaista on huonon itsetunnon (onneksi vain tässä asiassa) omaavalla nämä kesäpukeutumiset.

[/quote]

Ensi syksynä menet lääkäriin ja pyydät reseptin Avitcid-aknevoiteelle. Läträät sitä raskausarpiin muutaman kuukauden ja seuraavana kesänä ne on poissa! Tuotetta käyttäessä ihoa ei saa altistaa auringolle, joten siksi en suosittele aloittamaan nyt heti.

Vierailija
64/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:39"]

Mulla on tosi pahat suonikohjut, kun luin tän jutun suonikohjuleikkauksista, niin päätin etten mene ikinä leikkaukseen.

VAROITUS TÄSSÄ ON HIRVEITÄ KUVIA ÄLKÄÄ PYÖRTYKÖ

http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/arkisto?p_p_id=Article_WAR_DL6_Articleportlet&p_p_action=1&p_p_state=maximized&viewType=viewArticle&tunnus=duo10034

[/quote]

Jos alat pelkäämään jotain alle yhden prosentin riskejä, et voi koskaan tehdä mitään muutakaan. On todella harvinaista, että sulle kävis noin. Sitä paitsi käsittääkseni suonikohjuihin on nykyään muitakin hoitakeinoja kuin leikkaus. Esimerkiksi vaahto, joka injektoidaan suoniin tms.

Vierailija
65/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin laiha (luonnostaan) että näytän ihan narkkarilta. Vaatteet saavat minut näyttämään edes hiirenverran paksummalta (terveemmältä) joka kohdasta. Hävettää narut käsivarret, on se niin ruman näköistä, ihmettelen kun monet niitä paljaana pitävät ihan ylpeänä.

Kai se johtuu siitä että mitä kukakin haluaa olla? Tietysti on ylpeä naruista jos haluaa olla laiha. Itse taas haluaisin olla normaalipainoinen niin siksi varmaan tuntuu kiusalliselta.

Vierailija
66/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 09:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:39"]

Mulla on tosi pahat suonikohjut, kun luin tän jutun suonikohjuleikkauksista, niin päätin etten mene ikinä leikkaukseen.

VAROITUS TÄSSÄ ON HIRVEITÄ KUVIA ÄLKÄÄ PYÖRTYKÖ

http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/arkisto?p_p_id=Article_WAR_DL6_Articleportlet&p_p_action=1&p_p_state=maximized&viewType=viewArticle&tunnus=duo10034

[/quote]

Jos alat pelkäämään jotain alle yhden prosentin riskejä, et voi koskaan tehdä mitään muutakaan. On todella harvinaista, että sulle kävis noin. Sitä paitsi käsittääkseni suonikohjuihin on nykyään muitakin hoitakeinoja kuin leikkaus. Esimerkiksi vaahto, joka injektoidaan suoniin tms.

[/quote]

Toinen este leikkaukseen on raha. Yksityisellä puolella laserleikkaukset on alk. 3000 euroa. Julkiselle yritin kerran, mut eivät kuulemma olleet riittävän pahat. Siis mulla on sellaset lyijykynän paksuiset valtavat kohjut reisistä alkaen pohkeisiin saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän