Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä joudut käyttämään kesällä pitkää hametta/pitkälahkeisia housuja?

Vierailija
22.05.2014 |

Tai pitkähihaisia, peittäviä paitoja?

Mulla on lyhyet länkisääret ja lättäjalat vielä päälle. Eli ei mitkään ihannejalat todellakaan. :-/

musta olis ihana käyttää shortseja, mutta ne ei kyllä imartelisi mun jalkoja yhtään. Pakko vaan kärsiä pitkistä lahkeista. :-(

kohtalotovereita???

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:12"]Tai pitkähihaisia, peittäviä paitoja?

Mulla on lyhyet länkisääret ja lättäjalat vielä päälle. Eli ei mitkään ihannejalat todellakaan. :-/

musta olis ihana käyttää shortseja, mutta ne ei kyllä imartelisi mun jalkoja yhtään. Pakko vaan kärsiä pitkistä lahkeista. :-(

kohtalotovereita???

[/quote]

Koska huvittaa. Shortsit ovat lapsille ja turisteille.

Vierailija
42/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:16"]Järkyn rumat jalat. Toisessa sääressä,alhaalla,on hirveä,löysä suonisyherökohju. Tykkäisin käyttää ja minulle sopisi hameet,mutta en ilkeä. Enkä muita kuin nilkkapituisia housuja voi laittaa... :(

[/quote]

Voi kulta, tunnen tuskasi. Minun jalat (olen alle 30v) on arpiset ja suonikohjuiset, bmi 19.

Vuosia käytin kesällä vain pitkiä housuja kunnes muutama vuosi sitten tuskailin helteessä ja ajattelin että vitut ja kävin ostamassa shortsit! :)

Huomaan jonkun joskus katsovan ja välillä se edelleen kirpaisee, mutta haluan nauttia elämästäni. Minulla on kuitenkin nätin malliset jalat ja mikä tärkeintä, hyväksy itsesi sellaisena kuin olet! Ei me muutkaan olla täydellisiä. :)

Toivon että edes kokeilet, pikku hiljaa. Ensin vaikka kotipihassa jne.

Aurinkoa kesääsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä hame on mukavempi kuin lyhyt. En tykkää kulkea alasti ihmisten ilmoilla.

Vierailija
44/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:54"]

Minulla on pitkät ja kauniit sääret ja kiinteät reidet. Käytänkin mikroshortseja mielelläni. Onko kateellisia?

[/quote]

On minullakin pitkät ja kauniit sääret mutta en voisi kuvitellakaan käyttäväni mitään alushousuja muistuttavia shortseja...

Vierailija
45/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi pahat suonikohjut, kun luin tän jutun suonikohjuleikkauksista, niin päätin etten mene ikinä leikkaukseen.

VAROITUS TÄSSÄ ON HIRVEITÄ KUVIA ÄLKÄÄ PYÖRTYKÖ

http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/arkisto?p_p_id=Article_WAR_DL6_Articleportlet&p_p_action=1&p_p_state=maximized&viewType=viewArticle&tunnus=duo10034

Vierailija
46/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut pohkeet, reisissä selluliitta, takataipeissa raskauksien myötä ilmestyneet suonikohjuröllykät. Onhan noita syitä kertynyt, enpä olisi kaksikymppisenä uskonut, millaset jalat mulla 35vuotiaana on... :/

Vierailija
47/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syy ne lättäjalat on pitää pitkää hametta? Käytä korkokenkiä, ei ne minulla niillä ainakaan näy? Ja mitä väliä, mielestäni ihan söpöt ankanjalat ovat :D

T. Ankka

Vierailija
48/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:52"]

Oon normaalisti hoikka (nyt siis raskaana pari vkoa ja myös muutama kiloa lihavampana) . Mulla sattuu olemaan paksut jalat ja muhkea takapuoli. Siis vaikka yläkropasta oon hoikka niin alapuoli on eriparia :/

Mun jalat on paksummat kuin minua painavamman ystäväni. Nämä sääret ei näytä hyviltä hameen kanssa. Edes korkkareilla :( niin ja ovat mallis länki vielä :(

[/quote]

Sama juttu. Enkä ole edes musta nainen, mutta perse on ollut iso ala-asteelta lähtien, reidet myös. Mahaa ei kyllä ole yhtään sitten. Kamala eripari.

T. Se Ankka

Vierailija
49/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut pohkeet. Mielelläni kyllä käyttäisin hameita, mutta ei vaan kehtaa.

Vierailija
50/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:49"]

Paksut pohkeet. Mielelläni kyllä käyttäisin hameita, mutta ei vaan kehtaa.

[/quote]

mut jos sulla on sirot nilkat, niin ei se pohkeiden paksuus haittaa mun mielestä ollenkaan. Terveisin nilkaton, #40

Vierailija
51/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut jalat, tosi  vaalea iho joka on itseruskettavalla "rusketettu" ajoittain vähän laikukkaaksi, punaisia näppyjä ja näkyviä verisuonia säärissä ja polvitaipeissa. Varmaan pitäisi käyttää pitkiä lahkeita/hameita, mutta helteillä mulle on ihan sama miltä jalat näyttää lyhyessä hameessa. Pääasia että itsellä on vähän mukavampi olo.

Vierailija
52/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihan pitkät housut, koska tunnen itseni idiootiksi hameessa :D Se vaan ei tunnu omalta. Oon kyllä koittanut opetella pitämään hametta mutta ei se vaan oo mua. Juhliin laitan just ja just hameen...

Vierailija
53/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta mistä lähtien 36cm ympärimitaltaan paksut sääret on paksut?? Just mittasin omat kinttuni ja olivat about 37cm. (Nyt toki oon istunut tässä aika kauan että voi olla vähän turvonneet, mut ei nyt huomattavasti.) Ja siis mun jalat on mielestäni ihan hoikat. :D

Vierailija
54/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai olisi pakko pitää, pidän kuitenkin raskausarpien ja selluliitin takia. Eivät varmaankaan ole pahimmasta päästä koska mitat 158/49 mutta juuri sekin että hoikahkolla ihmisellä on tällaisia.. aikoinaan ollut lihava ja siitä jääneet. Ja sitten kun joskus rohkaistuisin sääreni paljastamaankin, on kesä edennyt jo niin pitkälle että koen jalkani liian valkoisiksi, keinoruskettavia kun en halua käyttää. 

Monimutkaista on huonon itsetunnon (onneksi vain tässä asiassa) omaavalla nämä kesäpukeutumiset.

Vierailija
55/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet.

Vierailija
56/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa, jos kaikennäköiset ja -kokoiset naiset uskaltaisivat paljastaa säärensä niin ei olis niin kamalia ulkonäköpaineita kanssasiskoilla. Mulla on kanssa selluliittia, rumat polvet ja vitivalkoinen iho, mutta pistin eilen lyhyen hameen päälle kun oli niin hiton kuuma. Kukaan ei oksentanut, pyörtynyt eikä tuijottanut kauhuissaan minut nähdessään. Muutama mies jopa hymyili minulle. Älkää olko niin kriittisiä itsellenne!

Vierailija
57/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääret eivät ole tarpeeksi lihaksikkaat. Mies

Vierailija
58/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cankles....calf/ankles

Vierailija
59/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useastakin syystä...

Ihoni on ohut ja valkoinen punatukkaisen iho enkä rusketu. Pitäisi aina käyttää korkean suojakertoimen aurinkovoiteita, mitä en todellakaan viitsi tehdä. Peittävällä pukeutumisella saa ihon käytännöllisesti ja edullisesti suojaan säteilyltä.

Muhkurainen selluliitti ja epäkiinteä lyllyvyys: olen itsekriittinen enkä mielelläni esittele puutteitani muille oikein alleviivaten.

Kuumuus: peittävä pukeutuminen on vilpoisempaa kuumalla ilmalla kuin pienet ja paljastavat vaatteet.

Onneksi myös tykkään maksimekoista ja pitkistä housuista, joten en kärsi.

Vierailija
60/66 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ne suojaa Auringon UV-säteilyltä.

2. Pitkä hame on vilpoisampi kuin mikrosortsit.

3. Pidän pitkistä hameista.

4. En tykkää näyttää paljasta pintaa.

N19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän