Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä joudut käyttämään kesällä pitkää hametta/pitkälahkeisia housuja?

Vierailija
22.05.2014 |

Tai pitkähihaisia, peittäviä paitoja?

Mulla on lyhyet länkisääret ja lättäjalat vielä päälle. Eli ei mitkään ihannejalat todellakaan. :-/

musta olis ihana käyttää shortseja, mutta ne ei kyllä imartelisi mun jalkoja yhtään. Pakko vaan kärsiä pitkistä lahkeista. :-(

kohtalotovereita???

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän maksihameita, koska musta ne on tyylikkäitä.

Vierailija
22/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näkyviä arpia molemmissa jaloissa. Polvet ovat suorastaan yhtä arpea koska olin aika vilkas ja liikkuvainen lapsena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on polvesta lantiolle ulottuva suuri leikkausarpi, mutta pidän silti shortseja. Minusta minulle on siihen oikeus.

Vierailija
24/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut pohkeet, ympärys 36 cm. Noilla mitoilla ei paljon paljastella. Keljua, koska muuten olen siro ja hoikka. :-(

Vierailija
25/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mutta teen niin silti. Mielestäni miesten karvaiset jalat eivät kuulu katukuvaan. Mökillä toki toinen juttu.

Vierailija
26/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkurainen iho eli selluliitti reisissä :(

En tajua miksi olen näin epävarma. Olen kohta nelikymppinen ja silti häpeilen itseäni. 

Vierailija
27/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelen melkein aina, varsinkin käsistä ja jaloista. 25-26 asteessa sopiva asu on farkut, T-paita ja villasukat. Sitten jos tulee yli 30 astetta, voin harkita hellemekkoa.

Vierailija
28/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkat on kuin narut ja mulla on rumat polvet. Varpaat peitän myös, mulla on rumat varpaat joten ei jalkaan sandaaleja joissa varpaat näkyy.

Vierailija
29/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkistä hameista ja mekoista. Pitkiä housuja käytän myös monesti kun ei mulle tuolla kyllä ulkona monestikkaan ole liian lämmin ja onhan ne kaupungilla asiallisemmat kuin jotkut shortsit.

Vierailija
30/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon normaalisti hoikka (nyt siis raskaana pari vkoa ja myös muutama kiloa lihavampana) . Mulla sattuu olemaan paksut jalat ja muhkea takapuoli. Siis vaikka yläkropasta oon hoikka niin alapuoli on eriparia :/

Mun jalat on paksummat kuin minua painavamman ystäväni. Nämä sääret ei näytä hyviltä hameen kanssa. Edes korkkareilla :( niin ja ovat mallis länki vielä :(

Vierailija
31/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät ja kauniit sääret ja kiinteät reidet. Käytänkin mikroshortseja mielelläni. Onko kateellisia?

Vierailija
32/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen pohkeeni sisäsyrjä on ruma kuin mikä, mutta en silti ala hikoilemaan pitkissä housuissa. Maksihameita pidän kyllä välillä ihan vaan koska tykkään niistä, mutta en usko kanssaihmisten verkkokalvojen palavan vaikka pidänkin lyhyempiäkin hameita ja shortseja kun on kuuma. En siis kuitenkaan mitään kankut paljastavia, mutta normaaleita lyhyitä shortseja. Katseen voi aina kääntää jos suonikohjut saa sapen nousemaan kurkkuun.

Pitkään häpeilin kyllä suonikohjuja ja peittelin parhaani mukaan, mutta mukavuus menee esteettisyyden edelle. Järjetöntä hikoilla helteessä vaan koska on ruma. Kun muuten on kuitenkin ihan hoikahkot ja hyvänmuotoiset jalat.

Vierailija
33/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitkään maailman kauneimmat jalat. On pieniä suonikohjuja ja jopa hieman selluliittia pohkeessa, mutta silti pidän hameita. polviin ulottuvia, sen lyhyempiä en ilkeä pitää. Päätin kuitenkin, että muut eivät minua estä. Päätin pitää siksi hameita. Ei niillä malleillaan kauniit jalat aina ole. On länkisäärtä ja luiseva polvea.. Hameet vaan päälle, jos mieli tekee. Ei rumaakajan ihminen kulje säkki päässä.

Vierailija
34/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän farkkuja koko kesän koska läskit reidet+en jaksa sheivaa.

Vierailija
35/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumien jalkojen takia käytän pitkiä housuja (luomia, naarmuja, verenpurkaumia ja näkyviä verisuonia ja nyt raskaana myös turvotusta)

Vierailija
36/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:16"]pitkät ja laihat jalat. pituus muutenkin 170cm paino 50kg. Näytän aika riisiltä shortseissa.

[/quote]

Sama, paitsi että oon vielä pidempi ja mulla on vielä suhteessa pituuteen tosi pitkät jalat. Eikä ne todellakaan näytä mitään sukkismallin sääriltä, luisevat tikut.

Lisäksi yhdistelmä hyvä ja tumma karvankasvu + äärimmäisen herkkä iho tarkoittaa sitä, että kaikki karvanpoistomenetelmät ärsyttävät ihoa niin, että raavin sen verille. Valittavana siis karvat tai ruvet, usein löytyy molemmat ja lisäksi vanhoja arpia niin että iho on ihan laikukas.

Jee jee.

Vierailija
37/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pitää ulottua housunlahkeiden vähintään polvien alapuolelle, koska asiakaspalvelutyö. Olisi tietty sitä selluliittiakin, mutta eipä näköjään tarvitse taktikoida sen vilauttamisen kanssa ei...

Vierailija
38/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeät selluliitit muuten sutjakassa kropassa. Uimapuvussakaan en ole näyttäytynyt 10 vuoteen.

Vierailija
39/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut pohkeet, paksut nilkat ja kirsikkana kakussa hirveet suonikohjut. Polvet on kuin raa'at bostonkakut. Talvella voi hämätä paksuilla mustilla sukkiksilla, kesällä ei. Sääret on pitkät, mutta hemmetin rumat. Niin ja isot jalkaterät, kengän koko 42. 

Voitinko kisan? :)

Vierailija
40/66 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin vähän surulliseksi näistä vastauksista. Jaloissanne ei varmasti ole mitään vikaa eikä muut kiinnitä huomiota, se on vaan teidän päässänne. Mun koivet on taas semmoset pillikintut ja takapuoli lattana, mut mä pidän lyhyitä hameita ja shortseja taatusti, muut olkoon mitä mieltä tykkäävät!! ihanaa kesää naiset, hamoset vaan päälle ja jalat näkösälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi