Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ehtinyt jo pilaamaan sinun joulun tänä vuonna?

Vierailija
23.12.2020 |

Mies? Anoppi? Aikuinen lapsi? Naapuri?

Kuka on pilannut jo joulusi ja miten?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen kävi kehumassa uutta autoaa, bimmeri 530e. Käskin sen huitsin witt---. pihaltani enkä päästänyt sisällekään.

Vierailija
42/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkäri kävi juuri nukuttamassa vanhan sairaan koiran ikiuneen. Kohta tullaan hakemaan tuhkattavaksi. Sydän on sirpaleina,

😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona 🙁 vanhin lapsista ei pääse kotiin koska työkaverilla on korona ja kaikki altistuneet määrättiin karanteeniin

Oletko se syyllistäjämutsi joka itkee ja raivoaa kun yksi aikuisista lapsista ei tulekaan kotiin?

Tästä sivusta totean, että sinä 👆🏻olet mäntti.

Vierailija
44/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa uhriutumiselta.

Kerro vähän enemmän.

Vierailija
45/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, avopuoliso joka ei vaan tajua, etten halua viettää joulua hänen lapsuudenperheensä, eli itselleni tuntemattomien kanssa. Tuntuu, ettei nelikymppisen napanuora olekaan katkennut.

Ei jouluna vanhempien tapaaminen liity itsenäisyyttä symboloivaan napanuoraan mitenkään. Ymmärrän fiiliksiäsi kyllä, olen itse samassa tilanteessa.

Olen eri.

Varsin usein joulu on se hetki, kun se napanuoran olemassaolo kärjistyy, jos se ei vielä ole katki.

Vierailija
46/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja. Yt ja työsuhde irtisanottiin näin joulun alla. Hyvää joulua vaan.

Vierailija
47/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää eniten varastettua tavaraa , Jakomäki , Puistola , Rastila , Kontula , Mellunmäki ,Vuosaari vai Hakaniemi Herttoniemi Roihuvuori ,Kerava ,Koivukylä , Tikkurila ....

Listassa siis ykkösenä varastetut tavarat eniten / huumeet . Lappeenranta Imatra Joutseno ? Mikä paikka ykkönen . Ne pilaa muilta myös joulun jotka varastaa toisilta tavaraa rahaa tietysti . Hillitse himosi .

Vierailija
48/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona 🙁 vanhin lapsista ei pääse kotiin koska työkaverilla on korona ja kaikki altistuneet määrättiin karanteeniin

Oletko se syyllistäjämutsi joka itkee ja raivoaa kun yksi aikuisista lapsista ei tulekaan kotiin?

Tästä sivusta totean, että sinä 👆🏻olet mäntti.

Olen eri myös. Saahan sitä kysyä.

Ap avaa aihetta varsin vähän syyttää muita, ei kerro mitä tapahtui. Herättäähän se kysymyksiä.

Joskus ihmiset ei tajua itse toimivansa kurjasti ja syyttävät muita.

Vähän niinkuin kiusaaja joka saa kuulla aikuisena kiusatulta, miten kurjalta kiusaaminen tuntui. Vastaa kiusaajalle, että tulipa itselle paha mieli kuulemastaan, että voi nyt huonosti, mutta ei ota vastuuta kiusaamisesta, oma paha olo merkkaa, ei pahoittele aiheuttamaansa kärsimystä lainkaan.

Vierailija
49/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noi avatut puoliksi syödyt paketit on kaupoissa tai noi kun ottaa viinirypäleen käteen pyörittää sitä laittaa suuhun ,ottaa suusta ja laittaa takaisin muiden sekaan ??? Onko nää jotain vammaisia kaupoissa ??? .miksei lihaliemi paketissa lue luuliemi . Miksei kukaan palauta varastamiaan rahoja tavaroita vaikka se kuuluu parannuksen tekoon . YouTube Jippu . Teki vähän parannusta vai tekikö ?

Vierailija
50/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin polkupyörällä menossa katsomaan saattohoidossa olevaa äitiäni . Ohitin keski- ikäisen miehen , joka huuteli perääni hävyttömyyksiä. Tuli entistäkin kurjempi olo.

Vierailija
51/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttamaan kirjoitti:

Mitä noi avatut puoliksi syödyt paketit on kaupoissa tai noi kun ottaa viinirypäleen käteen pyörittää sitä laittaa suuhun ,ottaa suusta ja laittaa takaisin muiden sekaan ??? Onko nää jotain vammaisia kaupoissa ??? .miksei lihaliemi paketissa lue luuliemi . Miksei kukaan palauta varastamiaan rahoja tavaroita vaikka se kuuluu parannuksen tekoon . YouTube Jippu . Teki vähän parannusta vai tekikö ?

Do dii! Nyt ne lääkkeet ja sassiin🙄🙄

Vierailija
52/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin polkupyörällä menossa katsomaan saattohoidossa olevaa äitiäni . Ohitin keski- ikäisen miehen , joka huuteli perääni hävyttömyyksiä. Tuli entistäkin kurjempi olo.

Oisit huutanut takaisin. Tyyliin: Vittuux sä tuppikulli alat avautuu???

Vierailija
53/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisit huutanut takaisin. Tyyliin: Vittuux sä tuppikulli alat avautuu???

Varmasti joku juoppo.

Alkkikset pilaavat muiden joulun ryyppäämällä ja sekoilemalla.

Pahinta jos on pieniä lapsia jotka joutuvat sitä idiotismia katselemaan pahimmassa tapauksessa molemmilta vanhemmilta koko koulun.

Niin... Pienet on murheet toisilla

Vierailija
54/54 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset riitelee heti aamusta, manteli väärällä lautasella, rauhasta ei tietoakaan. Ehkä kymmenen vuoden päästä.