Onko joku ehtinyt jo pilaamaan sinun joulun tänä vuonna?
Mies? Anoppi? Aikuinen lapsi? Naapuri?
Kuka on pilannut jo joulusi ja miten?
Kommentit (54)
Anoppi pilasi tyrkyttämällä ehkä maailman rumimpia joulukoristeita mitä ei itse enää huoli. Ihan roskiskamaa mutta ei niitä kehtaa roskiinkaan heittää niin kyllä vähän siinä meni joulu pilalle kun pitää niin rumia koristeita katsella omassa kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kertoi, että joudun ensi vuoden alkupuolella leikkaukseen. Ei se nyt joulua sentään pilannut mutta ei siitä mikään tip-tap-riemumielikään tullut.
Lääkäri pilasi joulun?
Kävin pikaisesti kaupassa ja kun tulin takaisin niin porraskäytävä oli täynnä rasvapalohajua ja sireenit täysillä. Kerrostalonaapurissa oli aloitettu kokkaaminen. Nyt haisee asunto omasta siivouksesta huolimatta. Hauskaa joulua.
Ihmettelen miten täällä ei ole vielä yhtään avausta siitä miten mies pilasi joulun
Eläinlääkäri kävi juuri nukuttamassa vanhan sairaan koiran ikiuneen. Kohta tullaan hakemaan tuhkattavaksi. Sydän on sirpaleina,
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkäri kävi juuri nukuttamassa vanhan sairaan koiran ikiuneen. Kohta tullaan hakemaan tuhkattavaksi. Sydän on sirpaleina,
Otan osaa :( Ottakaa malja rakkaan ystävän muistolle
Vierailija kirjoitti:
Voimia suruusi. Nyt hän ei enää koe kipuja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten täällä ei ole vielä yhtään avausta siitä miten mies pilasi joulun
Väärin! Mun mies kiitti perunat väärin ja avauduin jo siitä täällä.
Olen äitini mielestä pilannut 1-vuotiaan lapseni joulun kun olen töissä aattona klo 16 asti ja tapanina myös. On kyllä oman isänsä kanssa ja illalla avataan lahjoja kun kotiudun mutta silti pilaan lapseni joulun.
Omasta asenteesta kiinni pilaako joku joulun.
Oikeasti ikävät tapahtumat ovat asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi, otan otaa. Suru ja kipu helpottaa ajan kanssa. Voimia jouluna, kova juttu.
Yksi lähisukulainen alkoi taas ryyppäämään sopivasti näin joulun alla. Yritä tässä olla joulumielellä...
Kumppani liehunut maailmalla kolmisen kuukautta, nyt pitäis yhdessä päivässä taikoa joulua aikuista lasta varten :-(
Vierailija kirjoitti:
Kumppani liehunut maailmalla kolmisen kuukautta, nyt pitäis yhdessä päivässä taikoa joulua aikuista lasta varten :-(
Miksi aikuista lasta varten pitäisi taikoa joku hiton joulu? Se voi ihan itse sen taikoa jos niin kovasti sellaisen haluaa.
Naapuri. Oli käyny nyt traktorilla tädin luona lumitöissä, oli etukuormaajan kauhalla koukkinu kukkaistutuksia juurineen maasta pärkkele! Pyörätuolissa istuva tätini ei ollu mahtanu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin! Mun mies kiitti perunat väärin ja avauduin jo siitä täällä.
Millä tavalla se kiitti väärin?
Lääkäri kertoi, että joudun ensi vuoden alkupuolella leikkaukseen. Ei se nyt joulua sentään pilannut mutta ei siitä mikään tip-tap-riemumielikään tullut.