Onko joku ehtinyt jo pilaamaan sinun joulun tänä vuonna?
Mies? Anoppi? Aikuinen lapsi? Naapuri?
Kuka on pilannut jo joulusi ja miten?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppani liehunut maailmalla kolmisen kuukautta, nyt pitäis yhdessä päivässä taikoa joulua aikuista lasta varten :-(
Miksi aikuista lasta varten pitäisi taikoa joku hiton joulu? Se voi ihan itse sen taikoa jos niin kovasti sellaisen haluaa.
Koska lapset aina ensin, on kumppanin motto.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri. Oli käyny nyt traktorilla tädin luona lumitöissä, oli etukuormaajan kauhalla koukkinu kukkaistutuksia juurineen maasta pärkkele! Pyörätuolissa istuva tätini ei ollu mahtanu mitään.
Tosta mäkin kyllä suuttuisin.
Korona 🙁 vanhin lapsista ei pääse kotiin koska työkaverilla on korona ja kaikki altistuneet määrättiin karanteeniin
Vierailija kirjoitti:
Korona 🙁 vanhin lapsista ei pääse kotiin koska työkaverilla on korona ja kaikki altistuneet määrättiin karanteeniin
Oletko se syyllistäjämutsi joka itkee ja raivoaa kun yksi aikuisista lapsista ei tulekaan kotiin?
Sydän tykyttää voimakkaasti ja tiheästi. Haluisin siirtyä tästä suoraan helmikuun tai syyskuun puoliväliin. Kauaksi juhlapäivistä. Tunnen, että kropalla on mulle jotakin tärkeää asiaa. T. masentunut
Vierailija kirjoitti:
Omasta asenteesta kiinni pilaako joku joulun.
Oikeasti ikävät tapahtumat ovat asia erikseen.
Tämä on niin totta. Älä anna muidne pilata jouluasi!!
Kuten todettu: Ikävät tapahtumat asia erikseen!
Luulen jo etukäteen, että mieheni joululahja minulle on niin surkea, että Joulu menee pilalle.
Verottaja 💩 Mulle mies ilmoitti elokuussa että haluaa avioeron. Alkoi hirveä härdelli asuntojen ja omaisuuden kanssa. Unohdin siinä hässäkässä muuttaa veroprosenttini, vaikka vielä heinäkuussa olin se kyllä muistanut ja aikonut loppuvuodeksi nostaa. Nyt sitten joulukuussa vei multa tuhkatkin pesästä, muutenkin tiukassa tilanteessa. Onneksi sain lainattua rahaa, niin että just ja just sain vuokran ja laskut maksettua. Ei paljon naurata.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kertoi, että joudun ensi vuoden alkupuolella leikkaukseen. Ei se nyt joulua sentään pilannut mutta ei siitä mikään tip-tap-riemumielikään tullut.
Oma terveytesi sen silloin pilasi, ei lääkäri.
Ei pitäisi syyttää viestin tuonutta.
Lähinnä minä itse, kun olen innoissani sählännyt ja sitten kaduttaa. Ehkä tällä kertaa en sentään odota liikoja ja pety. Toisaalta itse olen myös saanut aikaan ne hyvät puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri kertoi, että joudun ensi vuoden alkupuolella leikkaukseen. Ei se nyt joulua sentään pilannut mutta ei siitä mikään tip-tap-riemumielikään tullut.
Lakkaa jo vänkäämästä ja anna ihmisen olla. Tiedät hyvin mitä kirjoittaja tarkoitti.
On, avopuoliso joka ei vaan tajua, etten halua viettää joulua hänen lapsuudenperheensä, eli itselleni tuntemattomien kanssa. Tuntuu, ettei nelikymppisen napanuora olekaan katkennut.
Minä itse. Olen elänyt pelkällä höttöhiilarilla koko vuoden ja ylipaino on pahentunut entisestään, samoin ihon, hiusten ja ienten kunto. Tunnen itseni vastenmieliseksi, olen kömpelömpi ja polviin on ilmestynyt huolestuttavaa särkyä. Fiilis on matalalla ja pelkkä ajatuskin sukulaisten ja poikaystävän perheen näkemisestä hävettää. Mitkään vaatteet ei istu ja olo on epämukava sekä fyysisesti että henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkäri kävi juuri nukuttamassa vanhan sairaan koiran ikiuneen. Kohta tullaan hakemaan tuhkattavaksi. Sydän on sirpaleina,
Voi ei! Otan osaa! :( Meillä oli tuo murheen paikka keväällä. Toivottavasti saatte silti nautittua joulusta edes pikkuisen.
Vierailija kirjoitti:
On, avopuoliso joka ei vaan tajua, etten halua viettää joulua hänen lapsuudenperheensä, eli itselleni tuntemattomien kanssa. Tuntuu, ettei nelikymppisen napanuora olekaan katkennut.
Ei jouluna vanhempien tapaaminen liity itsenäisyyttä symboloivaan napanuoraan mitenkään. Ymmärrän fiiliksiäsi kyllä, olen itse samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos lukea osaa, niin siinähän sanotaan, ettei lääkäri pilannut joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se syyllistäjämutsi joka itkee ja raivoaa kun yksi aikuisista lapsista ei tulekaan kotiin?
Öö.. en? Meillä on ihan normaalia että aikuisetkin lapset käy vanhempien luona ja jos yksi ei nyt pääse nii eihän siitä tykätä tartte vaikka ei raivoaisikaan?
Taidan olla ketjun ainoa, jonka joulua kukaan ei ole vielä pilannut eikä pilaa. Se hyvä puoli on, kun viettää joulun yksin: ei tartte sietää ketään eikä mitään! Ah onnea ❤️
Minä itse. Olen niin lihonut ja huonovointinen, että koko joulu ahdistaa.