Luetellaan asiat, mitä miehesi on tehnyt joulun eteen tähän mennessä
- Pesi saunan
- Osti kinkun ja sulattelee sitä nyt paistoa varten
- Leipoi joululeipää ja joulukakun
- Osti konvehteja (tosin pahoja, sellaisia mistä ite tykkää :)
- Suolasi kalan
Kommentit (135)
Kaiken ruokiin liittyvän suunnittelusta ja kaupassa käymisestä valmistukseen, paitsi leivonnan hoidan minä (mies ostaa leivontatarvikkeetkin minun listaamani mukaan).
Kuusen haki lasten kanssa.
Sopi siivouksen ajankohdan siivoojan kanssa (siivous miehen työpäivän aikana, joten sovittava palaveriaikatauluista niin, että siivooja pääsee työhuoneeseenkin).
Toimittanut lahjoja omille sukulaisilleen. Ideoi omien sukulaistensa lahjoja jonkin verran kanssani.
Soittanut kitaraa, käynyt kaupassa. Lukenut sotakirjoja.
Kuusen ja laatikot hommas,pesi saunan
Osti itselleen joululahjan ja vetäytyi omaan luolaansa sitä räpläämään. Pahoitteli jo etukäteen että ei jaksanut ostaa minulle mitään. Voi olla että viitsii takan lämmittää huomenna. Erota varmaan pitäisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies lähti toisena adventtina viemään roskapussia ja ostamaan kinkkua. Ei ole sen koommin näkynyt.
etkä soittanut edes sairaalalle onko se joutunut auton kolhimaksi
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Mies voi ilmoittaa itse, jos haluaa. Jos ei kykene, niin sairaalasta soitetaan lähiomaiselle. Muuten sairaala ei ilmoita kenellekään kyselijälle, onko siellä sen ja sen nimistä ihmistä.
Näin ne miehet jää kadonneeksi kun ei ämmää kiinnosta selvittää miksi mies katosi vain 50€ taskussaan
Suomessa saa ihan jokainen täysi-ikäinen kadota vapaaehtoisesti, jos haluaa. Eiköhän tuokin nainen ole kuullut, että siellä se mies on viettämässä joulua sivusuhteen luona. Ja toisekseen, ihan kuka vaan läheinen voi tehdä katoamisilmoituksen, joku sukulaisista vaikka. Isä esimerkiksi.
Isällä ei ole vielä mitään tietoa että poika on kateissa. Se selviää vasta joulun jälkeen ettei nainen ole nähnyt miestä kuukauteen.
No onhan. Mies tietenkin soittelee isälleen pari kertaa viikossa, vai pistääkö se vaimon hoitamaan yhteydenpidon omiin vanhempiinsa? Voi noita vässyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Noh, mies haki kuusen. Loppuajan valittanut joka perkeleen asiasta.
Samoilla linjoilla mennään. Lisään vielä että haki Alkosta itselleen viinejä jouluksi. Pahiten rasittaa tuo joka asiasta nillittäminen.
- kaikki mitä olen pyytänyt
Itse olen tehnyt:
-
(Tekisin kyllä jotain jos voisin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies lähti toisena adventtina viemään roskapussia ja ostamaan kinkkua. Ei ole sen koommin näkynyt.
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Mies voi ilmoittaa itse, jos haluaa. Jos ei kykene, niin sairaalasta soitetaan lähiomaiselle. Muuten sairaala ei ilmoita kenellekään kyselijälle, onko siellä sen ja sen nimistä ihmistä.
Näin ne miehet jää kadonneeksi kun ei ämmää kiinnosta selvittää miksi mies katosi vain 50€ taskussaan
Suomessa saa ihan jokainen täysi-ikäinen kadota vapaaehtoisesti, jos haluaa. Eiköhän tuokin nainen ole kuullut, että siellä se mies on viettämässä joulua sivusuhteen luona. Ja toisekseen, ihan kuka vaan läheinen voi tehdä katoamisilmoituksen, joku sukulaisista vaikka. Isä esimerkiksi.
Isällä ei ole vielä mitään tietoa että poika on kateissa. Se selviää vasta joulun jälkeen ettei nainen ole nähnyt miestä kuukauteen.
No onhan. Mies tietenkin soittelee isälleen pari kertaa viikossa, vai pistääkö se vaimon hoitamaan yhteydenpidon omiin vanhempiinsa? Voi noita vässyköitä.
Raiskaako sun eno sinua vai miksi vihaat miehiä noin paljon?
On muuten vapauttavaa kun ei ole miestä, ei tarvitse kiristellä hampaita kun toisen joulun valmisteluun kuuluu auton pesu tai ajo pikapesuun ja seurustelu pihalla naapureiden kanssa mattoja tampatessa, noin 3h, kaksi mattoa.
Voi tehdä juuri sellaisen joulun kun haluaa ja jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Mitä pahaa sinulle on sattunut kun luulet, että miehet eivät itse pidä yhteyttä vanhempiinsa ja muihin sukulaisiin? Kai sitä nyt jouluaattona soitellaan?
Ei yhtään mitään, mutta ei sen tarvi. Riittää kun pitää itsensä kunnossa, lihaksikkaana ja jatkaa täydellistä suoriutumista makkarissa. Tämä tyttö kyllä kehrää tyytyväisenä ja hoitaa kodin askareet ihan mielellään. On se ihana ja komea, kaikki katsoo sitä kateellisena, mutta on vaan mun kulta.
Ollaan käyty yhdessä ostamassa kuusi ja jouluruoat. Mies paistaa tänään kinkun, minä olen hankkinut lahjat ja huolehtinut koristeluista. Molemmat tekee niitä asioita mistä tykkää, loput jätetään tekemättä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, mies haki kuusen. Loppuajan valittanut joka perkeleen asiasta.
Samoilla linjoilla mennään. Lisään vielä että haki Alkosta itselleen viinejä jouluksi. Pahiten rasittaa tuo joka asiasta nillittäminen.
älä anna siihen aihetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Mitä pahaa sinulle on sattunut kun luulet, että miehet eivät itse pidä yhteyttä vanhempiinsa ja muihin sukulaisiin? Kai sitä nyt jouluaattona soitellaan?
tietysti, ja silloin iskälle selviää että nainen on jättänyt miehen kuolemaan katuojaan
Luultavasti tuo nainen on sairaanhoitaja joka pisti miestä insuliinilla, se perinteinen tapa.
Itse pidän tärkeänä että saan tehdä ja järjestää miehelleni ja lapsille ikimuistoisen joulun. Mies saa viettää aikaa lasten kanssa kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hankkinut lahjat lapsille ja miehelle, mies tekee muut jouluun kuuluvat asiat: hakenut kuusen ja jouluruoat, siivonnut, hankkinut joulukukat.... Taisin aikoinaan valita oikean miehen!
Tosin miehellä on kolme viikkoa lomaa joulun aikaan, itselläni vain neljä päivää.
Ihana.
- Pesi saunan ja kylpyhuoneen
- Yhdessä haettiin kuusi, mä valitsin hän kantoi, kiinnitti ja asensi valot sekä tähden.
- Järjesti olohuoneen kalusteet uuteen järjestykseen pyynnöstäni.
- Nouti mun tekemän kauppatilauksen
- On siivonnut ja järjestänyt paikkoja ja tekee sitä vielä lisää tänään.
- Auttanut ruokien valmistuksessa pyynnöstä, ei juuri osaa kokata, mutta kuorii, pilkkoo ja hämmentää kyllä kun pyytää.
- Pitänyt lapset poissa keittiöstä (juuri kävelemään oppineet kaksoset).
- Laittanut joululauluja soimaan mun iloksi, vaikkei niistä niin välitä.
Hän osti 1 lahjan. Ei siivoo ei mitään. Äitinsä luo syömään.
Osti kaikki Jouluruoat, teki valmiiksi imelletty perunalaatikko ja lanttulaatikko.
Kävi ostamassa kuusen ja sitten lähti 300km päähän sukuloimaan lapsen kanssa 4 yöksi että "saan rauhassa" laittaa kaiken valmiiksi, että hän huomenna voi palata tyttäremme kanssa valmiiseen pöytään. Niinkuin aina hoidan kaiken. Ja kyllä harkitsen todella avioeroa, en jaksa olla itsestään selvä orja. Liikaa ongelmia jo pitkään, niistä ei saa vaan puhua. Oon ihan loppu, mutta toinen sitä halua nähdä.