Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette juhannuksena, jos ei ole mökkiä

Vierailija
21.05.2014 |

Eikä sukulaisten tai tuttujen mökkiä, johon mennä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla on mökki, mutta ei me välttämättä olla aina oleiltu siellä juhannuksena. Viime juhannuksena meillä oli ystäväperhe kyläilemässä ja vietettiin juhannusta yhdessä. Meidän talo on kyllä vähän niin kuin mökki, joten voi olla, että se on vienyt terän kaipuulta mökille...

Tämä juhannus on lähellä mun laskettua aikaa, joten riippuu paljon siitä, koska vauva tulee. Voi olla, että mun vanhemmat ottaa esikoisemme mökille.

Vierailija
22/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime juhannuksena oltiin vain kotosalla. Grillattiin ja saunottiin ja picnic pihalla.

Jos on lämmintä niin voi mennä vaikka rannalle mutta harvoin on ihan uinti-ilmoja.

Tosi kiva juhannus on vietetty Power Parkissa ja meillä oli siellä hieno mökki campingalueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumme kotipihassa ja nautimme hiljaisuudesta, kun kaikki naapurit ovat mökeillä.

Vierailija
24/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona

Vierailija
25/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ja käydään yöajelulla eväiden kanssa

Vierailija
26/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on joskus vuokrattu mökki. Joskus on oltu minun lapsuudenkodissani, mikä on keskellä kirkonkylää, eli ei mökki. Mutta usein on vietetty myös ihan kaupunkijuhannus kerrostalossa ja se on kivaa, kun on tosi rauhallista. On vaan tehty tavallista parempaa ruokaa ja leivottu, sekä käyty kävelyllä jos on hyvä ilma. 

Vierailija
27/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa. Käydään kävelyllä, tehdään hyvää ruokaa, istutaan partsilla, hengaillaan puistossa jne. Jos on huono ilma niin tehdään hyvää ruokaa, pelaillaan, katsotaan leffoja jne.

Vierailija
28/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mökkiä, mutta vene on :) siis vesillä!

Vierailija
29/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut juhannuksena mökillä, inhoan mökkeilyä. Tykkään olla kaupungissa, joten juhannuskin tulee vietettyä täällä.

Vierailija
30/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla kuten aina. 

Vierailija
31/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viime juhannus kotona. Naapurit (rivitalo) järjesti show`n: naapurin mies ois halunnu mennä tanssilavalle ympäripäissään ja vaimo taas ei. Huusivat etu- ja takapihalla koko päivän. Soitin poliisit kun nainen uhkasi "niistää miehen nenän" ja mies heitti lasin terassin seinään. Sitten seurasin keittiön ikkunasta kun mies kannettiin maijaan. Hyvä show oli :)

Vierailija
32/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:18"]

Istumme kotipihassa ja nautimme hiljaisuudesta, kun kaikki naapurit ovat mökeillä.

[/quote]

Niin mekin! Juhannus on meille kesän parhaita hetkiä, kun naapurit vievät kiljuvan apinalaumansa landelle riehumaan. Etenkin, kun emme itse ole pätkääkään mökki-ihmisiä. En todellakaan kaipaa minnekään pusikkoon hyttysten syötäväksi, lenkkimakkaraa syömään ja huussia haistelemaan, vaan paras tapa nauttia kesästä on syödä omalla terassilla hyvää ruokaa viinin kera ja nauttia siitä, että naapurustossa vallitsee rauha.

Vierailija
33/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneillään..parasta!

Vierailija
34/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa ollaan.

Ei mökit kiinnosta. Ikinä ei hankita sellasita. Nautin matkailusta. Juhannuksena ja muulloinkin.

Vierailija
35/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kait poikaystävän luona pelaamassa, muwwu rakenti miulle oman koneen sillonku alettiin seurustelee ja ne, sen ja mun koneet, on nyt söpösti vierekkäi.

Vierailija
36/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssä masentuneena ja itsetuhoisena. Joka juhannus sama juttu. Yksinäiselle juhlapyhät on helvettiä. Juhannus ehkä vielä pahempi kuin joulu. Ehkä vaan vetelen unilääkkeitä ja nukun koko juhannuksen. Jos etukäteen ahdistaa.

Vierailija
37/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä mökkiä tarvitaan? Av:lle pääsee kaupunkiasunnossakin.

Vierailija
38/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme juhannusviikon aina ulkomailla. Aina.

Vierailija
39/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oltaisiin varmaan jonkun kaveriperheen kanssa meillä tai heillä, mutta olen katsonut tarpeelliseksi varata ulkomaanmatkan siltä varalta että mies keksisi anoppilareissun siihen.

Vierailija
40/62 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin köyhä en ole että eikö ole paikkaa minne mennä. Menen landelle jossa talo ja rantasauna, 2 aittaa ja omistan osan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi