Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut itseeni

Vierailija
19.06.2014 |

Pyysin eilen että menisimme keskenäni syömään, mutta sanoin itselleni, että ei tässä nyt jouda, kun pitää siivota.  Miten saisin itseni kiinnostumaan itsestäni? Arkea vietän kyllä itseni kanssa sulassa sovussa ja viihdyn hyvin, mutta mitään kivaa on turha toivoa. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä olis, jos viettäisit keskenäsi kuuman seksisession? ;) tiskirätti nurkkaan ja jotain extremeä.

Vierailija
2/3 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän me ollaan kaikki jo huomattukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen! Pitkäksi aikaa ikäänkuin kadotin itseni, unohdin ja pidin itseäni itsestäänselvyytenä. Sen huomasi ulkonäöstäni, lihoin ja rupsahdin..en hoitanut itseäni millään tavalla ja sitten aloin jopa inhoamaan itseäni. Ällötti katsoa itseäni peilistä.

Sitten yksi päivä mietin, että minulla on vielä yli puolet elämästäni jäljellä jos vanhuuteen saan kuolla, ja se loppupuoli on aika ikävää elämää oman itseni sisällä jos näin itseäni inhoan. Päätin alkaa muuttaa niitä seikkoja itsessäni, mitä inhosin.

Aloin liikkumaan ja reippailemaan..ihan vähän alkuun, kauppamatkat ja muut kävellen.

Menin kampaajalle ja maksoin maltaita uudesta tukastani. Ostin kunnolliset ihonhoitotuotteet, jotka eivät todennäköisesti nuorenna ihoani pätkääkään, mutta ah miten luksusta sitä on levittää kasvoilleen aamuin illoin.

Vähän laihduttuani ostin itselleni pienempiä vaatteita, edelliset olivatkin vuosia vanhoja.

Tässä vaiheessa aloin tykätä itsestäni jo, ja se näkyi väljähtäneessä seksielämässämme, uskalsin villiintyä ja antaa mennä vällyjen alla ja jopa niiden päällä..Mies oli lääpällään uuteen minääni ja se tuntui tosi hyvältä pitkästä aikaa..

Nyt olen huomannut, että olen rakastunut itseeni. Minusta on ihanaa olla minä, ihan näpsäkkä, osaava, tekevä, iloinen, rohkea ja positiivinen nainen.

Tämä kaikki tapahtui noin kolmessa vuodessa..=))

Hyvää Juhannusta kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi