G: Minkä väriset pimppikarvat omistat?
Itselläni on punaruskeat. Entäs oletteko koskaan värjänneet niitä?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:20"]En värjää, mutta letitän. Ranskalainen letti on tällä hetkellä suosikkini. Letit sidon kiinni samettinauhalla, nyt näyttää olevan sammalenvihreä vasemmalla puolella, punainen oikealla. Suihkun jälkeen käytän suoristusrautaa, joten karva kimmeltää kynttilänvalossa, myös kainalosta, kun nostan käsivartta. [/quote] Kuulostaa kiehtovalta, surukseni karvankasvuni on hidasta, käytätkö lisäravinteita vai kuinka saat pöheikkösi kukoistamaan?
[/quote]
Eiköhän tämä ole perinnöllistä.. kaikenlaista pusikkoa ja tiheikköä ihmettelin pienenä kun saunottiin sukulaistätien ym. kanssa.
Hopeisen tummanruskeat - siis tietyssä valossa hopeiset. En osaa selittää, äh. Siis mä luulin pitkään oikeasti, että kaikilla on tän väriset pimppikarvat :D Ehkä siksi, että kaikki muut karvat ripsiä myöten on mulla vaaleita, niin jotenkin oletin että pimppikarvat on sitten ihan yleisesti aina harmaanruskeita.
Kyllä voi ihminen olla tyhmä..
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:33"]Kenellä muka on 2015-luvulla vielä pimppikarvoja? Jollain dementiaan kuolevalla kalkkiksella varmaan...
[/quote]
Kyllä mulla ainakin on pimppikarvoja, vaikka ajelenkin niitä pois. Pimppikarvaton olisi kai ihminen, jolla pimppikarvoja ei edes kasva ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:39"]
Mä en voi uskoa, että joku on oikeasti niin pinnallinen ja aivopesty, että värjää pimpinkarvat! Kertokaa mulle, että tää on provo! Siis ettei noin perfektionistista, pikkusieluista tai epävarmaa naista ole.... Eihän.....? Siis oikeasti, pimpinkarvojen väri.... Ketä kiinnostaa sun pimpinkarvojen väri? Teitä aivopestään ostamaan kaikkea turhaa ja vaarallista kemikaalisheissea luomalla naiselle epävarmuutta sukuelimistään, ettekä edes itse tajua sitä... Ketä tervettä ihmistä häiritsee omien pimppikarvojen väri? Miten sellainen tulee edes mieleen muualla kuin kykyajan kulutusyhteiskunnassa? Ja kuka laittaa sinne MITÄÄN väriainetta... Ei herranjestas!
N88
[/quote]
Ei kai se ketään häiritse, mutta on upeaa jos joku nainen on niin rohkea/erilainen että uskaltaa värjätä alapään karvoituksensa.
-M28-
Tummanruskeat vaikka on vaaleat hiukset kyl...