G: Minkä väriset pimppikarvat omistat?
Itselläni on punaruskeat. Entäs oletteko koskaan värjänneet niitä?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:10"]
Minkä takia ihmiset ajelee häpykarvojaan ? Ne on siellä takoituksella.
[/quote]
Minkä takia ihmise ajelee säärikarvojaan? Ne on siellä tarkoituksella.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:08"]
Tosi tummanruskeat, mutta eivät mielestäni ihan mustat kuitenkaan...
Noille värjääjille: eikö hiusväreissä mainita, ettei niitä saa käyttää muiden karvojen värjäämiseen? Eikö limakalvo ole sen verran herkkää, ettei ole kovin viisasta kemikaaleja tunkea alapäähän??
[/quote] Olen kuullut että alapään karvoille on olemassa oma värinsä, mistähän sitä voisi ostaa?
[/quote]
Olen posliini mutta välillä käytän peruukkia. Niitä on aika montaa eri väriä ja mallia.
Valitsen tunnelman mukaan.
Olen harkinnut tyvikohotusta tai turpeesta, että olis tuuheammat.
mustat. Miehellä ruskeat. Siis munakarvat. Sillä on kiharat ja mulla suorat. Outoa.
Ei helvetti! Siis värjääkö joku alapääkarvojansa?? Miksi ihmeessä??
Tästä tuli päivän naurut :D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:41"]
mustat. mulla suorat. Outoa.
[/quote]
Suorat karvat?? Kuinka pitkäksi ne kasvaa? Tulee keskijakaus :DD
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:59"]
[/quote]
Samantha Jones XD
[/quote] niinpä, yhtä sairasta kuin alapääkarvojen ajelu.
Tummat. Ja en värjää. Pidän itseäni jo tarpeeksi turhamaisena, kun värjään hiuksiani.
Ne on hyvin tummat jostain syystä, vaikka olen hiuksiltani hyvin vaalea. Värjääminen ei ole koskaan juolahtanut mieleen edes puolikkaana ajatuksena :D En kyllä värjää hiuksiakaan, kun ovat ihan hyvät ja ihonväriin sopivat oman värisinä.
[/quote]
Mä värjään. On niin tyhmän näköistä jos värjätyt hiukset on ihan eri väriset kuin ne alapääkarvat. Värjään myös silmäripseni ja kulmakarvani 3 viikon välein.
Kuvittelin tosi pitkään, että kaikilla tummanruskeat. Itse olen luonnostani blondi sekä todella vaaleaihoinen, mutta karvani omat tummanruskeat. Kulmakarvatkin on kyllä tummat, mistä olen kiitollinen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:42"]
Kuvittelin tosi pitkään, että kaikilla tummanruskeat. Itse olen luonnostani blondi sekä todella vaaleaihoinen, mutta karvani omat tummanruskeat. Kulmakarvatkin on kyllä tummat, mistä olen kiitollinen.
[/quote]
Mulla toisinpäin. Hiustenvärini on sellainen keskiruskea, enemmän tumma kuin vaalea. Mutta kropan ihokarvat ja myös alapääkarvat ovat hyvin vaaleat, lähes ihonväriset. Kulmakarvoissa minulla on sekaisin yksittäisi tummempia hiusten värisiä karvoja ja keltaisia ihokarvojen värisiä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:29"]
[/quote]
Mä värjään. On niin tyhmän näköistä jos värjätyt hiukset on ihan eri väriset kuin ne alapääkarvat. Värjään myös silmäripseni ja kulmakarvani 3 viikon välein.
[/quote]
Kenen mielestä tyhmän näköistä?
Täytyy varmaan alkaa katsella uimahalleissa ja kylpylöissä karvojen värejä ja todeta kuinka tyhmän näköistä se on, jos hiukset on eri väriset. Ei hyvänen aika!!!
Kyllä täytyy ihmisellä olla huono itseluottamus, jos ei edes alapääkarvojensa väriä pidä hyvänä. Anteeksi vaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:29"]
[/quote]
[/quote]
Kenen mielestä tyhmän näköistä?
Täytyy varmaan alkaa katsella uimahalleissa ja kylpylöissä karvojen värejä ja todeta kuinka tyhmän näköistä se on, jos hiukset on eri väriset. Ei hyvänen aika!!!
Kyllä täytyy ihmisellä olla huono itseluottamus, jos ei edes alapääkarvojensa väriä pidä hyvänä. Anteeksi vaan.
[/quote]
Omasta mielestä tyhmän näköistä. Lisäksi mieheni ei edes tiedä, etten ole aito tummaverikkö. Enkä sitä nyt enää 13 vuoden avioliiton jälkeen aio kertoakaan ;)
Minulla on permanentattu ruskea