G: Minkä väriset pimppikarvat omistat?
Itselläni on punaruskeat. Entäs oletteko koskaan värjänneet niitä?
Kommentit (85)
pinkit t. joku tuntematon blondi ronja
punaset niinku tukkaki luonnostaan
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:41"]
mustat. Miehellä ruskeat. Siis munakarvat. Sillä on kiharat ja mulla suorat. Outoa.
[/quote]
Ei yhtään outoa - täällä sama.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:27"]
Miksi ihmiset käyttävät omistaa-verbiä väärin?
[/quote] Miksi tällä palstalla on autisteja?
[/quote]
Ihan tummanruskeat, mikä on outoa sillä olen muuten tosi vaalea.
Semmoiset keskiruskeat. Hassua sinänsä, kun hiukseni ovat paljon vaaleammat, sellaiset vaalean hiekan väriset.
Joku pervo äijä tekee näitä alotuksia
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:27"]Miksi ihmiset käyttävät omistaa-verbiä väärin?
[/quote]
Mitään ruumiin osia tai karvoja ei omisteta!
Mä en voi uskoa, että joku on oikeasti niin pinnallinen ja aivopesty, että värjää pimpinkarvat! Kertokaa mulle, että tää on provo! Siis ettei noin perfektionistista, pikkusieluista tai epävarmaa naista ole.... Eihän.....? Siis oikeasti, pimpinkarvojen väri.... Ketä kiinnostaa sun pimpinkarvojen väri? Teitä aivopestään ostamaan kaikkea turhaa ja vaarallista kemikaalisheissea luomalla naiselle epävarmuutta sukuelimistään, ettekä edes itse tajua sitä... Ketä tervettä ihmistä häiritsee omien pimppikarvojen väri? Miten sellainen tulee edes mieleen muualla kuin kykyajan kulutusyhteiskunnassa? Ja kuka laittaa sinne MITÄÄN väriainetta... Ei herranjestas!
N88
"vaarallista kemikaalisheissea". No ei taatusti ole. Intiimikarvoituksen värjäykseen on ihan omat aineet, joissa on mahdollisimman hyvin hoidettu, etteivät ne aiheuta vahinkoja. Tosin jokainen tunnettu kemikaali aiheuttaa vahinkoa jollekin, joten tässäkin on tehtävä ensin koe pienelle koealueelle. Onhan ihmisiä, jotka ovat allergisia puhdistetulle vedellekin. Itse värjään mahdollisimman samanväriseksi kuin värjään hiuksetkin. Siitä saa itsevarmuutta ja sitähän nainen tarvitsee tässä nykyajan myllytyksessä. N44
Tosi tummat, vaikka olen ihan täysin suomalainen. Pariin vuoteen en tosin ole pitänyt enää karvoja vaan posliinia.
Pitääkö mielestäni omistamani pillukarvat mainita osituksessa. Meillä ei ole avioehtoa ja mies voi niistä halutessaan ottaa puolet. Kokemusta?
Minä käytän intiimialueelle tarkoitettuja Betty beauty-värejä. Niitä on ruskeaa, mustaa ja sitten kirkkaita huomiovärejä. Googlaa. Myös kauneushoitolat käyttävät niitä. N27
Riippuu vähän vuodenajasta ja sesonkiväreistä, pyrin käyttämään talvella murrettuja sävyjä ja kesäisin puhtaita vaaleita sävyjä. Joskus on myös mukavaa yllättää puoliso, hääpäivän kunniaksi blondasin ja taiteilin keskelle punaisen sydämen. Joskus on synkkiäkin aikoja, hamsterin kuollessa värjäs7n kokomustaksi :(
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:47"]
"vaarallista kemikaalisheissea". No ei taatusti ole. Intiimikarvoituksen värjäykseen on ihan omat aineet, joissa on mahdollisimman hyvin hoidettu, etteivät ne aiheuta vahinkoja. Tosin jokainen tunnettu kemikaali aiheuttaa vahinkoa jollekin, joten tässäkin on tehtävä ensin koe pienelle koealueelle. Onhan ihmisiä, jotka ovat allergisia puhdistetulle vedellekin. Itse värjään mahdollisimman samanväriseksi kuin värjään hiuksetkin. Siitä saa itsevarmuutta ja sitähän nainen tarvitsee tässä nykyajan myllytyksessä. N44
[/quote]
Ja olet varmasti lukenut tuoteselosteen, että tiedät, mitä oikeastaan laitat intiimialueellesi? Ja mitään myrkkyjä ei muka ole? Kyllä niiissä suoraväreissäkin on vaikka mitä, kestoväreistä nyt puhumattakaan. Vai riittääkö sulle nätti väri ja se, että allergista reaktiota ei akuutisti esiinny? Mutta hei, tee mitä tykkäät. Ihmetyttää vain vähän tuo epävarmuus luonnollisista karvoista, jotka ei edes näy. Kulmakarvat, ripset ja hiukset on aika eri asia kuin pimppikarvat. Niiden värjääminen on edes jotenkin ymmärrettävää, mutta oikeasti nyt.... :D
Suomalaisilla onkin housuissaan paljon kiinnostavampia karvoja kuin kuvittelin. Oletin kaikilla olevan tätä maantienharmaata kuten minulla!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:59"]
Ei helvetti! Siis värjääkö joku alapääkarvojansa?? Miksi ihmeessä??
Tästä tuli päivän naurut :D
[/quote]
Mä värjään. On niin tyhmän näköistä jos värjätyt hiukset on ihan eri väriset kuin ne alapääkarvat. Värjään myös silmäripseni ja kulmakarvani 3 viikon välein.
[/quote]
Kenen mielestä tyhmän näköistä?
Täytyy varmaan alkaa katsella uimahalleissa ja kylpylöissä karvojen värejä ja todeta kuinka tyhmän näköistä se on, jos hiukset on eri väriset. Ei hyvänen aika!!!
Kyllä täytyy ihmisellä olla huono itseluottamus, jos ei edes alapääkarvojensa väriä pidä hyvänä. Anteeksi vaan.
[/quote]
Omasta mielestä tyhmän näköistä. Lisäksi mieheni ei edes tiedä, etten ole aito tummaverikkö. Enkä sitä nyt enää 13 vuoden avioliiton jälkeen aio kertoakaan ;)
[/quote]
Ei tiedä??? Häh? Nyt en tajua. Jättäiskö se sut jos sais tietää?