Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minkä väriset pimppikarvat omistat?

Vierailija
21.05.2014 |

Itselläni on punaruskeat. Entäs oletteko koskaan värjänneet niitä?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset on mun karvat sekä ylä- että alapäässä :)

Vierailija
62/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"epävarmuus luonnollisista karvoista, jotka ei edes näy". Minulla ei ole tapana rakastella kenenkään kanssa pimeässä vällyjen alla. Ja jos otetaan kuvia tai videoita, väri tallentuu pitkäksi aikaa. Muuten, kaikki miehet ovat kehuneet, kukaan ei ole dissannut. Eihän se karvoituksen väri sitten yhdynnässä merkitse enää niin paljoa, mutta kun mies on päällä, katselevat kyllä kiinnostuneena sinne alas. Ja kun ratsastan nurinpäin, miehet katselevat mielellään peilistä vartaloani, jota pinkki karvoitus korostaa. Mutta kukin taaplaa tyylillään, enkä minä välitä naisten mielipiteistä kun kerran en ole lesbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:39"]Mä en voi uskoa, että joku on oikeasti niin pinnallinen ja aivopesty, että värjää pimpinkarvat! Kertokaa mulle, että tää on provo! Siis ettei noin perfektionistista, pikkusieluista tai epävarmaa naista ole.... Eihän.....? Siis oikeasti, pimpinkarvojen väri.... Ketä kiinnostaa sun pimpinkarvojen väri? Teitä aivopestään ostamaan kaikkea turhaa ja vaarallista kemikaalisheissea luomalla naiselle epävarmuutta sukuelimistään, ettekä edes itse tajua sitä... Ketä tervettä ihmistä häiritsee omien pimppikarvojen väri? Miten sellainen tulee edes mieleen muualla kuin kykyajan kulutusyhteiskunnassa? Ja kuka laittaa sinne MITÄÄN väriainetta... Ei herranjestas!

N88
[/quote]g

Oletko 88-v?

Vierailija
64/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 17:47"]"vaarallista kemikaalisheissea". No ei taatusti ole. Intiimikarvoituksen värjäykseen on ihan omat aineet, joissa on mahdollisimman hyvin hoidettu, etteivät ne aiheuta vahinkoja. Tosin jokainen tunnettu kemikaali aiheuttaa vahinkoa jollekin, joten tässäkin on tehtävä ensin koe pienelle koealueelle. Onhan ihmisiä, jotka ovat allergisia puhdistetulle vedellekin. Itse värjään mahdollisimman samanväriseksi kuin värjään hiuksetkin. Siitä saa itsevarmuutta ja sitähän nainen tarvitsee tässä nykyajan myllytyksessä. N44
[/quote]

Miksi?

Vierailija
65/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:15"]"epävarmuus luonnollisista karvoista, jotka ei edes näy". Minulla ei ole tapana rakastella kenenkään kanssa pimeässä vällyjen alla. Ja jos otetaan kuvia tai videoita, väri tallentuu pitkäksi aikaa. Muuten, kaikki miehet ovat kehuneet, kukaan ei ole dissannut. Eihän se karvoituksen väri sitten yhdynnässä merkitse enää niin paljoa, mutta kun mies on päällä, katselevat kyllä kiinnostuneena sinne alas. Ja kun ratsastan nurinpäin, miehet katselevat mielellään peilistä vartaloani, jota pinkki karvoitus korostaa. Mutta kukin taaplaa tyylillään, enkä minä välitä naisten mielipiteistä kun kerran en ole lesbo.
[/quote]

Ei voi olla totta

Vierailija
66/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, mutta letitän. Ranskalainen letti on tällä hetkellä suosikkini. Letit sidon kiinni samettinauhalla, nyt näyttää olevan sammalenvihreä vasemmalla puolella, punainen oikealla. Suihkun jälkeen käytän suoristusrautaa, joten karva kimmeltää kynttilänvalossa, myös kainalosta, kun nostan käsivartta.

Vierailija
67/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:04"]

Mitä ihmettä liikkuu sellaisen ihmisen päässä, joka miettii toisten ihmisten alapään karvoitusta. Ja aloittaa aiheesta vielä keskustelun vauvapalstalla?

[/quote]

Itse en noin muuten aiheesta innostu, mutta oisin voinut kysyä. Koska itsellä sellaista laatua, että esimerkiksi paljon mainostetun posliinin ajelu jättäisi aivan karmean jäljen. Ja kun niin paljon sitä hehkutetaan, niin tuntuu että olen ainoa joka ei sellaista voi vetää..

Vierailija
68/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä muka on 2015-luvulla vielä pimppikarvoja? Jollain dementiaan kuolevalla kalkkiksella varmaan...

Vierailija
69/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullanoranssit

Vierailija
70/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:08"]58, nauroin ääneen :D
[/quote]

Ole hyvä! :D

t: 58

Vierailija
71/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:10"]Minkä takia ihmiset ajelee häpykarvojaan ? Ne on siellä takoituksella. 
[/quote]

Miksi säärikarvoja ajellaan? Nekin on jaloissa kiinni tarkoituksella. Samoin kun kainalokarvat.
Ja miks kulmakarvoja nypitään? Entäs parta? Onhan silläkin tarkoitus!

Vierailija
72/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat.

Vierailija
73/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienharmaat ja suorat.

Vierailija
74/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 18:20"]En värjää, mutta letitän. Ranskalainen letti on tällä hetkellä suosikkini. Letit sidon kiinni samettinauhalla, nyt näyttää olevan sammalenvihreä vasemmalla puolella, punainen oikealla. Suihkun jälkeen käytän suoristusrautaa, joten karva kimmeltää kynttilänvalossa, myös kainalosta, kun nostan käsivartta.
[/quote]

Kuulostaa kiehtovalta, surukseni karvankasvuni on hidasta, käytätkö lisäravinteita vai kuinka saat pöheikkösi kukoistamaan?

Vierailija
75/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman väriset kuin hiukset ja kulmakarvat. Ja en ole värjännyt, hohoh! Niitähän saisi olla alituiseen värjäämässä sitten, nopeasti kasvaa...

Vierailija
76/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet pudonnut matkan varrella, väri teräksenharmaa. Itse en näe (vatsa tiellä), mutta peileillä tarkistin.

Vierailija
77/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen

Vierailija
78/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat, en ole värjännyt. Hiukset sen sijaan on punertavan vaaleat

Vierailija
79/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaskanruskeat, oma raaka-aine.

Vierailija
80/85 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valkoset. Oon muutenkin aika vaalea. Koskaan en ole värjänny, välillä ajanut