Kokemuksia Nescafe Dolce Gusto-keittimistä?
kannattaako ostaa piccolo,circolo vai melody?(onko niitä muitakin?)onko noissa kolmessa mitään eroa?
Kommentit (6)
Sillä saa kätevästi kelvollista korviketta, jos oikeaa kahvia ei satu olemaan saatavilla. Siihen se kai on suunniteltukin.
Ostin eilen Gigantin tarjouksesta 27,90 e. Vissiin joku karvalakkimalli. Juon sen verran harvoin kahvia, että passaa juuri mun käyttöön. Ostin parit eri kapselit, ainakin tänään testattu cafe au lait oli hyvää.
Mulla on kans se karvalakkimalli, maksoi alle 30e. Kaakaot on ihania. Samoin kahvit ihan jees, saa hyvin vaihtelua peruskahviin. Ensimmäiset 4-5kk tuli juotua erilaisia kahveja. Nykyään todella harvoin. Vieraat tykkäävät, että teen sillä jokaiselle maun mukaan kahvia.
Mulla on tuollainen Circolo. Ei kai noissa juuri eroa ole noissa eri malleissa paitsi osassa on pienempi vesisäiliö kuin toisissa. Kaikkiin käy samat kapselit ja samanlaista kahvia tulee.
Minä olen ollut tyytyväinen tuohon keittimeen kyllä. Ei meillä enää olekaan muuta kahvinkeitintä, kun emme juo sellaista perus suodatinkahvia lainkaan. Aamulla cappuccino tai latte macchiato ja joskus iltapäivästä espresso.