Haittaako tosi pienet rinnat, jos on pyöreä takapuoli?
Kommentit (76)
Ei haittaa, tuollainen on hyvä yhdistelmä.
Joskus olen antanut tuolloisen seurustelukumppanini ystäväni omistukseen koska löysin premman naisen.
Tykkään kun rinnat ovat pienet ja sisemmät häpyhuulet ulkonevat
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen antanut tuolloisen seurustelukumppanini ystäväni omistukseen koska löysin premman naisen.
Oliko uudella isommat rinnat?
Ap
Haittaa, olen tissimiehiä. Pyöreä peppu on hyvä kyllä pidellä kiinni kun työstää takaapäin.
Aika montaa miestä ei haittaa, päinvastoin, onhan nuita ollut tarjolla vaikka tissit on pienet.
Ilmiannettu holvikaarihäirikön avaus.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu holvikaarihäirikön avaus.
En ole koskaan tehnyt ainuttakaan holvikaariavausta. Olet vainoharhainen.
Ap
Perse ja tissit on ihan eri asia. Kumpikaan ei korvaa toista. Kokonaisuus ratkaisee.
Ei haittaa jos peppu treenattu pyöreäksi. Isoksi syöty peräsin ei kompensoi pieniä rintoja.
Jos se takapuoli tykkää ottaa kalua kakkoseen niin ei haittaa.
Ei haittaa vaikka tekee kipeää, ihanaa 🎶🎶🎵
Voin tällaisen kombon omaavana naisena sanoa ettei todellakaan haittaa. Miehiä on ollut jonoksi asti. :) eli kyllä tällekin vartalolle ottajia on.
Ei haittaa. Kuka tykkää mistäkin.
Näin eilen naismyyjän jolla oli ihan jättiläismäinen takapuoli. Hän ei siis ollut mitenkään lihava, hoikahko ylävartalo, hoikat sääret, reidetkään ei olleet mitenkään lihavat mutta hänen vartalostaan noin yksi kolmasosa oli persettä. Se näytti jotenkin hassulle, mutta ei rumalle. Mietin miltä olisi sekstaaminen sellaisen vartalotyypin kanssa.
Pohtiiko naiset tällaisia ihan tosissaan?
M
Olen juuri sellaisen naisen kanssa sukupuoliyhteydessä.
M
Perse kyllä kompensoi paljon.