Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan selville, haluaako mies lapsia?

Vierailija
21.05.2014 |

Suora kysyminen ei ole vaihtoehto. Mistä voi päätellä miehen kannan lasten hankkimiseen?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha ap mitä helvettiä :D Muistutat tosi paljon erästä tietämääni henkilöä joten käytän hyväkseni tilaisuuden sanoa sulle sen minkä haluaisin sanoa hänelle:

En tykkää susta. Moni muukaan ei tykkää vaikka selvästi yrittävät. Olet hapan ja negatiivinen ja ylimielinen turhan vähättelijä. Ja ihmettelet miksi sulla ei ole ystäviä?

Ota vaikka neuvona jos tuntuu että osui omaan nilkkaan. Vähän lämpöä ja lempeyttä niin sinulla on heti monta ystävää.

Helpottipa, kiitos av, peace out!

PS: Miksi et vastaa kysymyksiimme? Tiedäthän, että vastavuoroisuus lisää auttamisen haluja.

Vierailija
62/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sellainen tilanne, että tuo kysymys vaivaa, mutta en välttämättä haluaisi suoraan kysyä. En siis ole ap, mutta ei kysymys välttämättä ole niin tyhmä.

Itse en erityisemmin halua lapsia, ja mies tietää sen. Voisin kyllä asiassa joustaa, jos mies kovasti haluaisi. Uskoisin, että olisin ihan hyvä äiti enkä sinänsä katuisi, jos lapsia päätettäisiin tehdä.

Mies selvästi pitää pikkulapsista, mutta hänen taloudellinen tilanteensa on sellainen, että lasten teko juuri nyt tarkoittaisi meille melkoista köyhäilyä. Toisaalta minulla alkaa olla ikää sen verran, että jos niitä lapsia aiotaan tehdä niin se pitäisi alkaa jo pian. Sinänsä kyllä varmaan aina jotenkin pärjättäisiin taloudellisesti, mutta aika rankkaa se olisi.  

Mua huolestuttaa nyt se, että mitä jos mies näiden raha-asioiden takia ei myönnä toivovansa lapsia, mutta myöhemmin alkaakin katua. Silloin on mun kannalta jo liian myöhäistä. En haluaisi, että meidän suhde kaatuu tähän. Kuitenkin tuntuu tyhmältä kärttää lasten teosta, kun itse en tosiaan lapsia mitenkään hingu. Meidän suhde on myös aika tuore näille keskusteluille, mutta tässä 35:n väärällä puolella ei vaan ole ihan hirveästi aikaa vitkutella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kauhuissani jos olisin tuo "ap:n mies" ja juoksisin kauas ja kovaa. Jos on ap:n älynlahjat sekä jankkaamisen taito suotu, niin onnea vaan siihen parisuhteeseen. Ap kuvittelee varmaankin, että elämän isoimpiin kysymyksiin pitäisi saada vastaus jotenkin mystisesti miehen nenän muodosta tulkiten. Apua niille lapsi paroille, jotka tuollaisen seurauksena saavat alkunsa. On oikeasti aikohin eletty, jos kaksi aikuista eivät voi jutella avoimesti haluistaan saada lapsia, vaan vedetään tulkintoja ja lisäännytään. Sitten ihmetellään miksi niin monesta lapsesta kasvaa epätasapainoinen masentunut diagnoosilla varustettu ihmisraunio. 

Vierailija
64/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle "ei ap" sanoisin ettei lapsia kannata tehdä siksi että toinen niitä haluaa, se on loppuelämän side ja ainakin 18 vuoden elatusvelvollisuus. Varsinkin jos suhde on tuore niin unohtakaa koko juttu. Lapsia ei kannata eikä pidä tehdä vaan "kaiken varalta" jos alkaakin katua lapsettomuutta. Mies on sikäli realisti että ymmärtää taloudelliset näkökohdat, monet eivät ajattele niitäkään vaan olettavat että yhteiskunnan tuet tulevat hädässä vastaan. Ja olen ehdottomasti sitä mieltä että jos asioista ei voi keskustella suoraan, lapsia ei pidä myöskään tehdä. Lapset eivät ole mitään pelinappuloita vaan täysi vastuu ja paljon työtä ja paljon kuluja, omia yksilöitään joilla on oikeus syntyä kaivattuina ja toivottuina ja joihin ollaan valmiita panostamaan sekä ajallisesti että rahallisesti. Maailma on jo nyt ylikansoitettu ja tulevaisuus epävarma joten kovin heppoisin perustein lapsia ei kannata tehdä. 

Monet tekevät lapsia vielä neljänkympin "väärällä puolella" joten ehdit hyvin miettiä asiaa vielä. Saimme lapsen kertayrittämällä ja täysin terve lapsi tuli vaikka minulla  ikää oli yli 40 ja miehellä yli kymmenen vuotta enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan