Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan selville, haluaako mies lapsia?

Vierailija
21.05.2014 |

Suora kysyminen ei ole vaihtoehto. Mistä voi päätellä miehen kannan lasten hankkimiseen?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:43"]

Ilmoitin muutaman viestin ylläpitoon asiattomana. Muutama kirjoittaja on onnistunut vastaamaan kysymykseen  hyvin, heille suuri kiitos. Lisää vastauksia saa edelleen laittaa.  -ap

[/quote]

Lukaisevat ketjun ja näkevät sun tympeän käytöksen ja that's it :)

Vierailija
22/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot:

" Jos mä nyt tässä just nyt synnyttäisin sulle lapsen, niin mitä tekisit?"

Oisko hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:43"]Ilmoitin muutaman viestin ylläpitoon asiattomana. Muutama kirjoittaja on onnistunut vastaamaan kysymykseen  hyvin, heille suuri kiitos. Lisää vastauksia saa edelleen laittaa.  -ap

[/quote]

Älä kysele jos et halua suoria vastauksia! Sama koskee aloitustasikin.

Vierailija
24/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ilmoitit muutaman viestin ylläpitoon "asiattomana". Jostain syystä omat viestisi ovat saaneet vain kasan alapeukkuja. Tämä on Aihe Vapaa ja sanakin on vapaa. Sinä, ap, näytät käyttävän tätä oikeutta ihmisten tallomiseen ja määräilemiseen. 

Vierailija
25/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ottaa yleisemmin puheeksi tulevaisuudenhaaveet. Voi tulla esiin perhe- ja lapsiasia suoraankin, tai sitten voi ainakin päätellä vähän siitä, vaikuttaako haaveiden elämäntyyli perhe-elämään sopivalta vai ei. 

Vierailija
26/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään 100 % varmuudella jollet kysy.

Vierailija
27/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollasta asiaa ei voi kysyä suoraan, niin onnea vaan suhteelle

Vierailija
28/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:24"]

Voithan ottaa yleisemmin puheeksi tulevaisuudenhaaveet. Voi tulla esiin perhe- ja lapsiasia suoraankin, tai sitten voi ainakin päätellä vähän siitä, vaikuttaako haaveiden elämäntyyli perhe-elämään sopivalta vai ei. 

[/quote]Mitä tämä voisi käytännössä tarkoittaa? -ap

Vierailija
29/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYSY! Suhteen on pakko kestää avoimuus.

Vierailija
30/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voi avoimesti keskustella, ei ole hyvä vaihtoehto. Mutta voit kysyä, pitääkö lapsista.

Vierailija
31/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaapa nyt vain kysymykseen. -ap

Vierailija
32/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voit myös kysyä, millaisia tulevaisuudenhaaveita miehellä on.

Vierailija
33/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halua. Sun kanssa siis.

Vierailija
34/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:41"]

Ei se halua. Sun kanssa siis.

[/quote]

Jos et vastaa kysymykseen, ei tarvitse kommentoida ollenkaan. -ap

Vierailija
35/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:41"]

Vastatkaapa nyt vain kysymykseen. -ap

[/quote]

Moneenko kertaan pitää kirjoittaa, että tuollaista asiaa et saa 100 % varmuudella tietää ellet kysy? Koska asia nyt vaan on niin eikä se siitä muuksi muutu vaikka kuinka jankkaisit.

Vierailija
36/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ehdottaa, niin kai se haluaa. Muusta on paha sanoa mitään. Ja vaikka hän ei tänään haluaisi, joskus myöhemmin voi kuitenkin haluta. En suosittele kuitenkaan lastentekoa miehen kanssa, johon on noin huonot puhevälit.

Vierailija
37/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pysty asiaa suoraan kysymään, niin kannattaako sunkaa haaveilla lapsista? Opettaa ne nyt "lukemaan ajatuksia" ja olemaan kyselemättä elämää koskevista asiosita suoraan.

Kannattaa vaan ottaa ja kysyä asiaa suoraan. Ihan kuten mä puhuin tän asian halki jo ekoilla treffeillä mun nykyisen kihlattuni kanssa. Hän sanoi silloin, ettei halua lapsia ikinä ja, että hän vihaa lapsia. Nyt taas on näyttäny miehen mieli muuttua asiassa pienoisesti. Hän ei vihaa lapsia, hän vaan ei uskalla toimia pienten lasten kanssa. Pelkää, että satuttaa niitä tai särkee ne.

Hän on ihana mies ja olen hyväksynyt asian, etten välttämättä koskaan saa lapsia. Mulle lapsien hankinta ei ole niin suuri asia, pärjään ilmankin loistavasti. Ehkäpä siksi olemmekin hyvä pari. :)

Vierailija
38/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:51"]

Jos et pysty asiaa suoraan kysymään, niin kannattaako sunkaa haaveilla lapsista? Opettaa ne nyt "lukemaan ajatuksia" ja olemaan kyselemättä elämää koskevista asiosita suoraan.

Kannattaa vaan ottaa ja kysyä asiaa suoraan. Ihan kuten mä puhuin tän asian halki jo ekoilla treffeillä mun nykyisen kihlattuni kanssa. Hän sanoi silloin, ettei halua lapsia ikinä ja, että hän vihaa lapsia. Nyt taas on näyttäny miehen mieli muuttua asiassa pienoisesti. Hän ei vihaa lapsia, hän vaan ei uskalla toimia pienten lasten kanssa. Pelkää, että satuttaa niitä tai särkee ne.

Hän on ihana mies ja olen hyväksynyt asian, etten välttämättä koskaan saa lapsia. Mulle lapsien hankinta ei ole niin suuri asia, pärjään ilmankin loistavasti. Ehkäpä siksi olemmekin hyvä pari. :)

[/quote]

Luitko aloitusviestin? -ap

Vierailija
39/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:23"]

Suora kysyminen ei ole vaihtoehto. Mistä voi päätellä miehen kannan lasten hankkimiseen?

[/quote]

Et mitenkään. Vain kysymällä saat tietää, olettaen, että mies sen sinulle kertoo.

Vierailija
40/64 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sinä ap kysymykseen siitä, miksei sitä voi kysyä mieheltä, niin on helpompi auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan