Miten saan selville, haluaako mies lapsia?
Suora kysyminen ei ole vaihtoehto. Mistä voi päätellä miehen kannan lasten hankkimiseen?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:00"]
Vastaa sinä ap kysymykseen siitä, miksei sitä voi kysyä mieheltä, niin on helpompi auttaa.
[/quote]
Sillä ei ole merkitystä. Haluaisin kuulla mahdollisimman monipuolisesti erilaisia keinoja. Toistaiseksi tuo tulevaisuudensuunnitelmista puhuminen yleisellä tasolla on vastannut parhaiten ketjun tarkoitusta. -ap
Mitä hiivattia jankkaat, ap? Kukaan ei voi tietää mitä mieltä juuri se mies on. Vaikka kuinka kierrellen kaarrellen saisit selville miehen kannan yleensä lapsiin tai lasten hankkimiseen, se ei kerro haluaako hän niitä lapsia juuri sinun kanssasi, Jos olet joku joka on ihastunut johonkuhun mieheen joka on varattu ja haluat tietää haluaako hän lapsia sen kumppaninsa kanssa, unohda koko juttu ja lakkaa sekaantumasta muiden suhteisiin. Jos kyseessä on oma miehesi, pidän vähintäänkin outona sitä ettei voi keskustella noin luonnollisesta asiasta.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:01"]
Voi että tässä ketjussa on ärsyttävä ap.
Ei mulla muuta.
[/quote]
Jos et aio vastata kysymykseen, ei pitäisi olla mitään syytä kirjoittaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:02"]Mitä hiivattia jankkaat, ap? Kukaan ei voi tietää mitä mieltä juuri se mies on. Vaikka kuinka kierrellen kaarrellen saisit selville miehen kannan yleensä lapsiin tai lasten hankkimiseen, se ei kerro haluaako hän niitä lapsia juuri sinun kanssasi, Jos olet joku joka on ihastunut johonkuhun mieheen joka on varattu ja haluat tietää haluaako hän lapsia sen kumppaninsa kanssa, unohda koko juttu ja lakkaa sekaantumasta muiden suhteisiin. Jos kyseessä on oma miehesi, pidän vähintäänkin outona sitä ettei voi keskustella noin luonnollisesta asiasta.[/quote]
Voisitko vain vastata kysymykseen? En kaipaa nyt mitään spekulaatiota tai oletuksia omasta tilanteestani vaan erilaisia keinoja saada selville, haluaako mies lapsia vai ei. -ap
Oletko tyhmä? Ei ole olemassa keinoa, jolla saada selville. Paitsi se kysyminen. tämä on täällä todettu jo monia kertoja. Ihmeitäkö odotat? Toivon sydämestäni ettei mies lisäänny ainakaan sinun kanssasi.
No voi nyt hyvää päivää. Jos ei aio kysyä suoraan, ei myöskään ole salakysymyksiä ja koodeja joilla asian saisi selville.
Kyllä se yleensä tulee ihan yleisellä tasolla keskusteltaessa ilmi, niin oman kumppanin kuin kavereiden, sukulaisten, tuttavien jne kanssa..
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:07"]
Oletko tyhmä? Ei ole olemassa keinoa, jolla saada selville
[/quote]
Kyllä on. Olen itsekin keksinyt pari kohtuullisen luotettavaa keinoa, joita ei ole vielä mainittu. Sataprosenttisia ei ole olemassakaan, ei edes kysyminen. Mitä enemmän eri keinoja kuulen, sitä parempi. Jos et itse keksi, ei ole mitään pakkoa kommentoida. -ap
Jos olisin tuo mies, en haluaisi lapsia ap:n kaltaisen ihmisen kanssa. Syyt: ei pysty keskustelemaan asioista suoraan, on hankala luonne, ei osaa ajatella itse, kysyy av:lta neuvoja elämän tärkeimpiin kysymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:10"]
[/quote]
Kyllä on. Olen itsekin keksinyt pari kohtuullisen luotettavaa keinoa, joita ei ole vielä mainittu. Sataprosenttisia ei ole olemassakaan, ei edes kysyminen. Mitä enemmän eri keinoja kuulen, sitä parempi. Jos et itse keksi, ei ole mitään pakkoa kommentoida. -ap
[/quote]
Mitäs sitten kyselet kun kerta tiedät "kohtuullisen luotettavia keinoja"?
Ihme jankutusta.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:11"]
Jos olisin tuo mies, en haluaisi lapsia ap:n kaltaisen ihmisen kanssa. Syyt: ei pysty keskustelemaan asioista suoraan, on hankala luonne, ei osaa ajatella itse, kysyy av:lta neuvoja elämän tärkeimpiin kysymyksiin.
[/quote]Tämä ei vastaa ollenkaan aloituksen kysymykseen, ja kommenttina se on myös loukkaava. Viestistäsi on tehty ilmoitus ylläpitoon. -ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:10"]
[/quote]
[/quote]
Mitäs sitten kyselet kun kerta tiedät "kohtuullisen luotettavia keinoja"?
Ihme jankutusta.
[/quote]
Se lukee tuossa viestissä: "Mitä enemmän eri keinoja kuulen, sitä parempi." -ap
Noi voi helkkari mikä jäärä. Toivottavasti mies ei halua lapsia ainakaan sinun kanssasi, aika vaikea varmaan elää tuollaisen ihmisen kumppanina saati lapsena.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:15"]
Noi voi helkkari mikä jäärä. Toivottavasti mies ei halua lapsia ainakaan sinun kanssasi, aika vaikea varmaan elää tuollaisen ihmisen kumppanina saati lapsena.
[/quote]Samat sanat sinulle kuin tuolle yhdelle aikaisemmallekin kommentoijalle. Jos ei ole mitään hyödyllistä sanottavaa, kannattaa olla mieluummin hiljaa! Kiitos! -ap
Sano että olet raskaana. Sitten vain katsot häipyykö mies vai mitä tekee.
Kertoo olevansa raskaana ja katsoo reaktion. Sitten sanoo perään "vitsinä mä vaan"
Melko pakkomielteenomaista touhua. Kyllä tällä palstalla ihmiset saavat sanoa mielipiteensä vapaasti ja kukin kommentoida oman näkemyksensä mukaan. Aloittaja ei voi missään ketjussa päättää sitä mitä, kuka ja miten hänen kysymykseensä tai aloitetukseensa vastataan. Tällä palstalla on enemmän sääntö kuin poikkeus että aihe versoaa uusia aiheita. Todellakin olen sitä mieltä ettei ole olemassa muuta varmaa keinoa kuin kysyä suoraan mieheltä.
Ei kysyvä tieltä eksy. Puhukaa toisillenne niin ei tarvitse arvailla, vaikka tätähän aloittaja ei halunnut tietää. On kyllä paras ja luotettavin tapa, noin muutenkin ihmissuhteissa.
Muistutus vielä, että ketjussa on jo suljettu pois vastausvaihtoehto "kysy mieheltä suoraan". Pari vastaaja on osannut lukea viestin oikein, ja heille siitä suuri kiitos. :) -ap
Voi että tässä ketjussa on ärsyttävä ap.
Ei mulla muuta.