Katson nenänvartta pitkin Alkossa asioivia
Minulle on kunnia-asia olla siellä käymättä. Onko sinulla kunniaa? Tiedätkö edes, mitä se tarkoittaa? Taistelen rakkauden puolesta, viinakset jätän luusereille.
Kommentit (12)
Jahas, kilju-Kerttu sieltä ilmoittautui. Hyvinkö pöhisee?
Ei niin kalliissa kaupassa käymisessä mitään järkeä olekaan. Ulkomailta saa viinat ostettua halvemmalla.
Tiedän yhden ihmisen jolla on tapana katsoa muita nenänvartta pitkin - vaikka siihen ei edes oikeasti olisi syytä.
Leiki vaan parempaa ihmistä - minä kyllä haen Alkosta hyviä viinejä ja ilojuomia tilaisuuksiin.
Ap:llä on alkoholiongelma. Jos ei pysty esim. juhlalounaalla juomaan viinilasillista, jossain on paha vika.
Vien opettajille Alkosta vuoden päätteeksi lahjat. Onpa kauheaa. Itse juon noin 2 lasillista vuodessa.
Itse haen viinit suoraan Ranskasta ja Italiasta viinintuottajilta. Missään Alkossa en käy.
Tilallinen osaa kertoa omasta tuotteestaan ja lisäksi juomia saa maistella.
Jaa taas näitä "miten kerron olevani yksinkertainen ja heikkolahjainen" sanomatta sitä -aloituksia.
Niin mistä niitä Alkossa kävijöitä katselet, jos et kerran itse käy Alkossa. Päivystätkö jossain käytävällä Alkon ulkopuolella?
Melkein kuulen tänne asti miten aloittajan suu napsuu. Raittiushenkilö raittiusongelmissaan katsoo nenänvarttaan pitkin....
Vierailija kirjoitti:
Niin mistä niitä Alkossa kävijöitä katselet, jos et kerran itse käy Alkossa. Päivystätkö jossain käytävällä Alkon ulkopuolella?
Seison Alkon kulmalla että jos joku antaisi ilmaisen ryypyn.
Entinen työkaveri ei voinut kulkea edes kadulla jossa alko sijaitsi, jos oli pakko kulki toista puolta katua. Nykyisin on paha kun joutuu kauppakeskuksessa memään cittariin Alkon ohi.
Varo ettei silmät jää kieroon!