Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö tällaisen lahjan uudelta miesystävältä 8v pojallesi??!

Vierailija
21.05.2014 |

Mä olen aivan järkyttynyt ja raivona..

Liki vuosi tiivistä seurustelua takana, mies viettänyt paljon aikaa poikani kans, heillä synkkaa hyvin ja oon kaikin puolin tyytyväinen suhteeseen ja poikani suorastaan jumaloi miesystävääni (tapaa kyllä omaa isäänsä, harvoin tosin , isästä riippuvista syistä).

Vielä emme asu yhdessä, mutta sellaset suunnitelmat on. Poikani tykkää leikkiä kaikilla dinosauruksilla, leikkiluurangoilla jne, ei varmaan mitenkään poikkeuksellista ton ikäiselle. Nyt kun pojalla oli synttärit, miesystäväni antoi hänelle lahjaksi kaulakorun, joka on TEHTY OIKEAN HIIREN KALLOSTA/LUURANGOSTA. Kyseessä miesystäväni luonnollisista syistä kuollut lemmikkihiiri, jonka sitten halusi "hyödyntää" näin "luovasti". Poikani on aivan onnessaan ja kaveritkin kateellisia korusta, mutta mua yököttää. Jotenkin niin creepya. Suutuin miehelle todella ja tekis mieli viedä pojalta se koru ja heittää helvettiin.. ehkä sitä en kuitenkaan voi tehdä.

Ylireagoinko?! Miehen mielestä todellakin, se (tomppeli) luuli että ilahtuisin noin persoonallisesta ja mieluisasta lahjasta.. Siis.. HYI!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä jeesus ja sanon kyllä ihan suoraan...olet kuitenkin jo iso tyttö. Idiootti! Naurettaavaa käytöstä aikuiselta ihmiseltä tälläiset ällötykset.

Vierailija
42/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Itsekin kannat osia kuolleista lampaista, lehmistä ja sioista päälläsi. Mitä eroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ymmärrä poikien juttuja aina. Miustakin oli ällöjä lapsena ne "limanuljaskat", mut kaverit tykkäs niistä. Jos poika tykkää, niin sehän on oikein onnistunut lahja.

Vierailija
44/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et naisena ymmärrä miesten juttuja. Tuo on kaikkien poikien mielestä tosi cool juttu. Pääsee vielä kehuskelemaan kavereille, joilla ei tuollaista harvinaisuutta ole.

Asetu pojan asemaan ja yritä ymmärtää miesten maailmaa. Ei sinun tarvitse lahjasta tykätä lainkaan. Poikasi reaktio on se, jonka pitäisi merkitä sinulle. Ja poikahan on innoissaan lahjastaan!

Terv. Yhden pojan melkein aikuiseksi kasvattanut ja poikien maailmaa ymmärtämään oppinut äiti

Vierailija
45/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:11"]Yököttävää. Itse kyllä ottaisin sen korun pois. Kaikkea elämää pitää kunnioittaa. Tuo on jotain ihan päinvastaista. Mieti millaisen asenteen opetat lapsellesi elämän pyhyydestä. (en ole uskovainen)

Palstamammat pitää tätä tietysti liioitteluna, mutta minä olen tätä mieltä. Meillä ei ikipäivänä käytettäisi tuollaista. Etenkin, kun se on tehty omasta lemmikistä. Hyi hitto.

[/quote]

Sinä olet kyllä ihan hakoteillä. Elämän kunnioitushan on varmaan sitä, että hiiri heitetään roskiin? Kyllä kuolleesta eläimestä tulee hyödyntää kaikki, eikä heitetä vaan pois.

Intiaanit käyttivät paljon eläinten luita. He eivät kunnioittaneet elämää? Ihminen nykypäivänä kunnioittaa elämää vain ajatustasolla, vaikuttaakseen jalolta ja hyvältä. Oikeasti sinuakaan ei kiinnosta paskaakaan yhdenkään hiiren tai muunkaan elävän kunnioittaminen.

Vierailija
46/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno lahja ja upea ele miesystävältäsi poikaasi kohtaan. Saat olla todella onnellinen poikasi puolesta. Ettäs kehtaat, kävi ihan sääliksi miesystävääsi, kun noin hienosti ajatellut ja sä reagoit noin. Toivottavasti et ilmaissut pojallesi mielipidettäsi ja pahoittanut synttärimieltä.

Vierailija
47/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:11"]Yököttävää. Itse kyllä ottaisin sen korun pois. Kaikkea elämää pitää kunnioittaa. Tuo on jotain ihan päinvastaista. Mieti millaisen asenteen opetat lapsellesi elämän pyhyydestä. (en ole uskovainen)

Palstamammat pitää tätä tietysti liioitteluna, mutta minä olen tätä mieltä. Meillä ei ikipäivänä käytettäisi tuollaista. Etenkin, kun se on tehty omasta lemmikistä. Hyi hitto.

[/quote]

Sinä olet kyllä ihan hakoteillä. Elämän kunnioitushan on varmaan sitä, että hiiri heitetään roskiin? Kyllä kuolleesta eläimestä tulee hyödyntää kaikki, eikä heitetä vaan pois.

Intiaanit käyttivät paljon eläinten luita. He eivät kunnioittaneet elämää? Ihminen nykypäivänä kunnioittaa elämää vain ajatustasolla, vaikuttaakseen jalolta ja hyvältä. Oikeasti sinuakaan ei kiinnosta paskaakaan yhdenkään hiiren tai muunkaan elävän kunnioittaminen.

[/quote]

Olet pelottava. En haluaisi sinua lasteni lähelle.

Vierailija
48/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kirjahyllyyni aidon ihmisen kallon, mutta valitettavasti niitä ei ole niin vain saatavilla. Aikoinaan koulussa oli tällaisia, mutta eiköhän keräilijät ole ne kaikki jo ostaneet.

Luonnollisista syistä kuolleen hiiren kallo on ihan asiallinen lahja.

Vierailija
49/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:11"]Yököttävää. Itse kyllä ottaisin sen korun pois. Kaikkea elämää pitää kunnioittaa. Tuo on jotain ihan päinvastaista. Mieti millaisen asenteen opetat lapsellesi elämän pyhyydestä. (en ole uskovainen)

[/quote]

[/quote]

Minä en ole intiaani. Eri kulttuureissa toimitaan eri tavalla ja voidaan silti kunnioittaa samoja asioita. Jännä, että et ymmärrä näin ilmiselvää asiaa. Meillä on tapana haudata lemmikit, ei heittää niitä roskiin tai tehdä niistä koruja. Ja kuten sanoin, vastaukseni oli minun mielipiteeni. Sinä olet selvästi eri mieltä. Se ei anna sinulle oikeutta väittää, etten kunnioittaisi elämää "paskaakaan". Opettele käytöstavat.

Vierailija
50/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:11"]Yököttävää. Itse kyllä ottaisin sen korun pois. Kaikkea elämää pitää kunnioittaa. Tuo on jotain ihan päinvastaista. Mieti millaisen asenteen opetat lapsellesi elämän pyhyydestä. (en ole uskovainen)

[/quote]

[/quote]

Intiaanit eivät muuten kunnioittaneet eläinten elämää lainkaan. FYI.

Vierailija
51/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:21"]

[/quote]

[/quote]

Minä en ole intiaani. Eri kulttuureissa toimitaan eri tavalla ja voidaan silti kunnioittaa samoja asioita. Jännä, että et ymmärrä näin ilmiselvää asiaa. Meillä on tapana haudata lemmikit, ei heittää niitä roskiin tai tehdä niistä koruja. Ja kuten sanoin, vastaukseni oli minun mielipiteeni. Sinä olet selvästi eri mieltä. Se ei anna sinulle oikeutta väittää, etten kunnioittaisi elämää "paskaakaan". Opettele käytöstavat.

[/quote]

Samaa mieltä. Ilmiannoin asiattoman viestin. Tuon inkkarihörhön siis.

Vierailija
52/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Mahtava lahja! Jos olisin saanut 8-vuotiaana tuollaisen olisi lahjan antaja ollut todellinen sankarini!

Tekeekö AP:n mieli heittää kaikki nahkakengät yms. eläimistä valmistetut tuotteet roskiin?

Tuolla hiirellä oli varmasti hyvä elämä. Sitä ei ole kasvatettu/tapettu korua varten. Aika söpöä että aikuisella miehellä on lemmikkihiiri :)

Vierailija
53/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeasti joku veti herneet nenuun tuosta viestistäni? :D Jestas.

T. "inkkarihörhö"

Vierailija
54/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että miesystäväsi keksi lahjan, joka miellyttää lasta! En ole mitenkään erityisen kiinnostunut luista, mutta on minulla silti pari eläimen luuta kotona. En ole koskaan ajatellut niistä mitään ihmeellistä. Monillahan on kotona esim. täytettyjä eläimiä tai käyttävät nahkatakkeja ja turkkeja. Tuossa sentään ei eläintä mitenkään vahingoitettu.

Vierailija
55/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:10"]Häh? Siis siinä ei ole mielestänne mitään ällöttävää, että lapsi kantaa kuollutta eläintä kaulassaan ylpeänä? No joo siis pelkkiä luita, mutta silti. Ulkoisesti koru on hieno, sen myönnän, mut ajatus siitä että se on ollut OIKEA hiiri, puistattaa mua! Joku muovikoru ois ollu asia erikseen. ap

[/quote]

Käyttääkö lapsesi nahkakenkiä? Yhtälailla pala kuollutta eläintä nekin ovat.

Vierailija
56/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei käytä nahkakenkiä eikä -laukkuja. Ei kanniskele kuolleita eläimiä mukanaan, hyi.

Ei myöskään syö lihaa, eli ei laita kuollutta eläintä ylpeänä lautaselle.

Vierailija
57/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänhän muidenkin eläinten kuista erilaisi juttuja, esim norsunluu. Tai poronsarvista. Onko noilla nyt jotain eroa hiiren luihin? Ap rauhoitu ja pyydä mieheltäsi anteeksi :)

Vierailija
58/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:06"]

Minusta tuo olisi ihan ok lahja, etenkin jos lapsi itse tykkää. En ymmärrä paheksuntaasi.

[/quote]

Ja vielä mieheltä joka tulee toimeen exän lapsen kanssa, respect.

Vierailija
59/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, mikä tässä nyt on ongelma. Onko kyse eläin rääkkäyksestä, siitä ettei mies kunnioittanut elämää, siitä et lahja oli kuollut hiiri eikä iphone vai mikä?

Mulla on koirani tuhkat uurnassa hyllyssä, onko se kuvottavaa? Mun mielestä ei mut tiedostan sen et koiran tuhka pitää saada maahan mut vielä ei ole tullut tilaisuutta tehdä sitä.

Vastustat varmasti myös lihansyöntiä, turkistarhausta ja kalastusta.?

Vierailija
60/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MITEN koulussa voi olla oikea ihmisen pääkallo??? SAIRASTA!