Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö tällaisen lahjan uudelta miesystävältä 8v pojallesi??!

Vierailija
21.05.2014 |

Mä olen aivan järkyttynyt ja raivona..

Liki vuosi tiivistä seurustelua takana, mies viettänyt paljon aikaa poikani kans, heillä synkkaa hyvin ja oon kaikin puolin tyytyväinen suhteeseen ja poikani suorastaan jumaloi miesystävääni (tapaa kyllä omaa isäänsä, harvoin tosin , isästä riippuvista syistä).

Vielä emme asu yhdessä, mutta sellaset suunnitelmat on. Poikani tykkää leikkiä kaikilla dinosauruksilla, leikkiluurangoilla jne, ei varmaan mitenkään poikkeuksellista ton ikäiselle. Nyt kun pojalla oli synttärit, miesystäväni antoi hänelle lahjaksi kaulakorun, joka on TEHTY OIKEAN HIIREN KALLOSTA/LUURANGOSTA. Kyseessä miesystäväni luonnollisista syistä kuollut lemmikkihiiri, jonka sitten halusi "hyödyntää" näin "luovasti". Poikani on aivan onnessaan ja kaveritkin kateellisia korusta, mutta mua yököttää. Jotenkin niin creepya. Suutuin miehelle todella ja tekis mieli viedä pojalta se koru ja heittää helvettiin.. ehkä sitä en kuitenkaan voi tehdä.

Ylireagoinko?! Miehen mielestä todellakin, se (tomppeli) luuli että ilahtuisin noin persoonallisesta ja mieluisasta lahjasta.. Siis.. HYI!

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kuvitella käyttäväni tuollaista korua. Paljon hienompi, arvokkaampi ja ekologisempi kuin kaiken maailman gina tricot -krääsä mihin maailma hukkuu. Ymmärtäisin närkästyksesi, jos kyseessä olisi vaikka jonkin uhanalaisen eläimen kallo tai luu, tai jos kallo olisi jotenkin irvokkaasti koristeltu. Mutta ei, en voi ymmärtää mitä kamalaa on siinä, että hyödyntää ilmeisesti varsin onnellisena eläneen lemmikin luita. Olen muuten ammatiltani eläintenhoitaja.

Vierailija
22/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:10"]

Häh? Siis siinä ei ole mielestänne mitään ällöttävää, että lapsi kantaa kuollutta eläintä kaulassaan ylpeänä? No joo siis pelkkiä luita, mutta silti. Ulkoisesti koru on hieno, sen myönnän, mut ajatus siitä että se on ollut OIKEA hiiri, puistattaa mua! Joku muovikoru ois ollu asia erikseen. ap

[/quote]

Ei siinä ole mitään yököttävää. Mietin vain miten miesystäväsi on saanut kaiken pehmytkudoksen pois.. Voitko kysyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein just koirasta rukkaset ens talvea varten. Näin Musti lämmittää mua vielä pitkään.

Vierailija
24/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein just koirasta rukkaset ens talvea varten. Näin Musti lämmittää mua vielä pitkään.

Vierailija
25/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:59"]

Olenko ainut joka miettii, miten ne luut on saatu irti siitä hiirestä? Keittikö mies kuolleen hiiren ensin?

[/quote]

Ehkä hän avasi haudan ja otti luut sieltä. 

Vierailija
26/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää alkaa haastamaan riitaa lahjasta, josta poika tykkää. Lahjassa ei ole mitään pahaa. Toivottavasti poika ei nähnyt lapsellista kohtaustasi. Luu on kaunis ekologinen materiaali, olipa sitten hiirestä tai mistä muusta hyvänsä.

Vierailija
27/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsit miten siisti lahja! :D Vähänkö olisin ollut fiiliksissä pienenä, jos olisin ite saanut! Mahtaa olla hieno koru ja ikimuistoinen lahja.

Pakko kysyä, että onko se luuranko sitten upotettu lasiin tai johonkin, vai miten niin pienen eläimen luuranko pysyy kasassa?

t. entinen poikatyttö

Vierailija
28/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:10"]

Häh? Siis siinä ei ole mielestänne mitään ällöttävää, että lapsi kantaa kuollutta eläintä kaulassaan ylpeänä? No joo siis pelkkiä luita, mutta silti. Ulkoisesti koru on hieno, sen myönnän, mut ajatus siitä että se on ollut OIKEA hiiri, puistattaa mua! Joku muovikoru ois ollu asia erikseen. ap

[/quote]

Ei siinä ole mitään yököttävää. Mietin vain miten miesystäväsi on saanut kaiken pehmytkudoksen pois.. Voitko kysyä?

[/quote]

En tiedä ap:n miehestä, mutta itse käytän pilkkitoukkia. Parempi tapa entä keittäminen koska ei haurastuta luita.

Vierailija
29/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö olisin fiiliksissä edelleen jos saisin tollasen lahjan! Mulla on piisamin kallosta tehty kaulakoru ja harakan kallosta tehty sormus. Ja hirven pääkallo seinällä. Saanko ap:n miehen?? ;P

Vierailija
30/80 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikien mielestä luut ja muut jutut ovat siistejä, miekat ja kaikki, niin että luulempa että oli ihan tosihyvä lahja :)

Vierailija
31/80 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kuvottaa tässä jutussa eniten se, kun mietin miten se on ne pienet hiiren luut irrotellut siitä omasta lemmikkihiirestään... Todella kamala ajatella, yök.

Vierailija
32/80 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 06:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 02:58"]

Jos ap on vegaani niin ymmärrän kyllä. Mies ehkä vähän hakoteillä?

[/quote]No eihän sitä hiirtä syöty :D

Jos on hyväksynyt, että se hiiri on lemmikkinä, niin miksei sitä sitten saisi kierrättää? Eikö se ole tuossa kohtaa se ekologisin vaihtoehto kuitenkin sen sijaan, että se hiiri olisi vain dumpattu roskiin?

Eihän sitä luontoa ja eläimiä tarvitse demonisoida vaikka vegaani olisikin. 

[/quote]

Vegaanit eivät käytä mitään eläinperäistä. Kyse ei ole siis vain syömisestä vaan eivät käytä esim. nahkatuotteita.

Vierailija
33/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi ihan ok lahja, etenkin jos lapsi itse tykkää. En ymmärrä paheksuntaasi.

Vierailija
34/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se lahja sinulle ollut. Mielestäni tosi makea juttu, poikasi on syystäkin innoissaan.

Vierailija
35/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Toihan on kaunis ele. Se antoi rakkaan lemmikkinsä muiston pojallesi.

Luissa ei ole mitään ällöä jos ne on hyvin putsattu tms. Minulla itsellänikin oli luukoruja lapsena, ne ovat upeita.

Vierailija
36/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit. Poika tykkäsi lahjasta ja se on pääasia, minkä miesystäväsi näytti tietävänkin

Vierailija
37/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvottavaa luissa on? En ymmärrä :D

Vierailija
38/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, tuohan on järjettömän arvokas ja upea lahja! Osoittaa, että mies todella arvostaa poikaasi ja välittää tästä, kun jaksaa nähdä tuollaisen vaivan ja ennen kaikkea ylittää sen symbolisen portaan, että antaa itselleen rakkaan lemmikin maalliset jäännökset jollekin toiselle. 

Vierailija
39/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävää. Itse kyllä ottaisin sen korun pois. Kaikkea elämää pitää kunnioittaa. Tuo on jotain ihan päinvastaista. Mieti millaisen asenteen opetat lapsellesi elämän pyhyydestä. (en ole uskovainen)

Palstamammat pitää tätä tietysti liioitteluna, mutta minä olen tätä mieltä. Meillä ei ikipäivänä käytettäisi tuollaista. Etenkin, kun se on tehty omasta lemmikistä. Hyi hitto.