Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä valehteli, väitti olevansa luokanopettaja vaikka onkin ryhmäavustaja

Vierailija
22.12.2020 |

Minua ei haittaa että ei ole opettaja, mutta se valehtelu. Ollaan treffailtu 4kk, ja joulukin on tarkoitus viettää yhdessä. Sain selville asian ihan vahingossa tutun kautta. Annanko asian olla vai kysynkö?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Mun mies sano olevansa joulupukki ja tossa se vaan raapii muniaan, eikä ole kiire minnekkään. Nyt jää kaikki lapset ilman lahjoja.

Vierailija
42/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntema tyyppi, joka ei ole valmistunut mistään, olikin yhtäkkiä laaja-alainen erityisopettaja. Tietääkö tuo, jolta asiasta kuulit, varmaksi tämän avustaja-asian? Onhan tilanne voinut muuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eräs poikaystävä kertoi aikoinaan kun aloimme tapailla, olevansa valtiolla töissä. Kyselin mitä tekee, mutta ei halunnut puhua siitä koskaan enempää. Ajattelin että on poliisi tai sotilas kun on niin raamikas ja isokokoinen. Lopulta kävi ilmi, että oli Eduskunnan kirjastossa töissä.

Vierailija
44/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko asian olla? Trollikysymys.

Muistuttaa tutun keissiä, jossa mies väitti, että hän olisi saanut töitä Nokialta mutta tekikin muka mieluummin hanttitöitä pienellä tuntipalkalla tyyliin munkkikuskina. Myöhemmin paljastui, että mies oli valehdellut valmistuneensa tietokonealalta. Naisella jo siinä vaiheessa lapsia miehen kanssa.

Vierailija
45/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on paineita valehdella koska naiset on niin ylinirsoja miehen statuksesta. Sen jälkeen kun keskustelut loppuu ammatin kertomiseen niin mies oppii valehtelemaan koska haluaa tutustua naiseen. Naisilla olisi tässä peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
46/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että siis oliko mies luokanopettajana yläkoulussa? Onko siellä semmoisia?

Vierailija
47/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että tuttusi puhui totta tai edes tiesi totuuden varmasti?

Helppo tarkistaa kunnan sivuilta kunnan työntekijöiden puhelinluettelosta.

Vierailija
48/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että siis oliko mies luokanopettajana yläkoulussa? Onko siellä semmoisia?

Tämä!

Eihän siellä ole omia luokanopettajia.

Voi tosin olla luokanopettaja ammatiltaan ja töissä yläkoulussa.

Mutta aineenopettajia siellä on!

Kysy ap mieheltä että nii siis mitä ainetta sä opetatkaan?

Ja että Aijaa onpa jännä, juuri siskoni harmitteli miten vaikea hänen lapselle kun yläkoulussa opettaja vaihtuu kokoajan..

Katsele miehen reaktioita kun kiertelee 😄

Vierailija
49/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

O ou... Eihän normaali ihminen noin puhu? Voi puhua totta, jättää kertomatta, muunnella totuutta, valehdella. Varmaan sanoo myös, että palkkansa on 5000, vaikka olisi 1500.

Vierailija
50/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on paineita valehdella koska naiset on niin ylinirsoja miehen statuksesta. Sen jälkeen kun keskustelut loppuu ammatin kertomiseen niin mies oppii valehtelemaan koska haluaa tutustua naiseen. Naisilla olisi tässä peiliin katsomisen paikka.

Kiitos ei! Ei koskaan enää pasjanpuhujaa!

Vierailija
51/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja-Eerikan supisuomalainen äitipuoli Sirpa Laamanen valehteli pokkana kaikille olevansa ranskalais-marokkolainen lääkäri nimeltään Nadja Berough.

Miettikää sitä silloin kun joku valehtelee teille olevansa jotain muuta mitä on.

Vierailija
52/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ei! Ei koskaan enää pasjanpuhujaa!

Eli miehen vaihtoehdot on olla rehellinen ja saada heti statuspakit tai valehdella ja saada pakit myöhemmin jos asia tulee selville. Jälkimmäinen kuulostaa paremmalta.

Vierailija
53/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehvipalstalla jos kerrot olevasi työtön niin sut haamutetaan heti. Kummia akkoja ainakin suomi 24 vaikka mullannii mehtiä ja rahoja vaikka miten ja paljon.

Vierailija
54/76 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehvipalstalla jos kerrot olevasi työtön niin sut haamutetaan heti. Kummia akkoja ainakin suomi 24 vaikka mullannii mehtiä ja rahoja vaikka miten ja paljon.

Haamutus tapahtuu myös jos kerrot lähihoitajanaiselle olevasi lähihoitajamies.. kun status ei vaan riitä edes samassa ammatissa olevalle..

Vierailija
55/76 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia sitten samantapainen miesystävä, valehteli työnkuvansa aika radikaalisti. Kiinni jäätyään kävi pian ilmi, että mies eli ihan hirvittävässä valheiden suossa joka suuntaan. Myönsi minulle kaiken ja aneli minua jäämään. Kertoi syyksi sen, ettei ollut uskonut ”minuntasoiseni” naisen muuten kiinnostuvan hänestä (viittaan työhöni). Lähdin saman tien, mutta myöhemmin kuulin, että valehtelua oli joka suuntaan ja kaikkia kohtaan. Tajusin että kyse oli paljon muustakin kuin vain siitä, että oli saanut minut kiinnostumaan; hän on jollain tapaa sairas.

Vierailija
56/76 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana voin kertoa, että avustajat ovat harmillisen usein tukityöllistettyjä reppanoita jotka eivät pääse minnekkään muualle. Heitä joudumme siellä  oppilaiden ohella hyysäämään. Nyt äkkiä karkuun! 

Siiiiiis

Vierailija
57/76 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei pointti ole siinä mistä valehtelee, vaan että ylipäätään valehtelee asioissa, joissa voisi aivan hyvin puhua totta tai vaikka kieltäytyä kertomasta. Sekin on parempi kuin selvä valehtelu. Itse erosin aikanaan miehestä, joka valehteli kaikesta, mistä pelkäsi minun hermostuvan. Sellainen pikkuasioissa epärehellinen on epärehellinen myös isoissa asioissa.

Vierailija
58/76 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt vähän ikävä valhe. Taitaa noi ryhmäavustajat olla jotain tukityöllistettyjä.

Osa on, mutta on vakituisiakin, vakituiset enimmäkseen erityisluokissa. 

Vierailija
59/76 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä jos se toinen valehtelee? Tai jos hän ollut avustajana joskus 5 vuotta sitten ja kouluttautunut opettajaksi? Mä kysyisin suoraan. 

Vierailija
60/76 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollainen apumies ole yksi alhaisimpia titteleitä koko työmaailmassa, siivoojakin on paljon  ylempänä arvoasteikossa..

Kyllä, kuten myös assan vessan kassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme