Miesystävä valehteli, väitti olevansa luokanopettaja vaikka onkin ryhmäavustaja
Minua ei haittaa että ei ole opettaja, mutta se valehtelu. Ollaan treffailtu 4kk, ja joulukin on tarkoitus viettää yhdessä. Sain selville asian ihan vahingossa tutun kautta. Annanko asian olla vai kysynkö?
Kommentit (76)
Jos haluat viettää rauhallisen joulun, älä ota puheeksi nyt.
Mutta ota puheeksi myöhemmin.
Ilkeä juttu. Miksi valehdella ammattinsa? Vaikuttaa epäluotettavalta ihmiseltä tuo mies.
Tai jos, hänellä on luokanopettajan koulutus, mutta ei ole saanut töitä opettajana.
Muutoin aivan käsittämätön vale.
En luottaisi tuollaiseen mieheen yhtään.
Valvoisin jopa lompakkoanikin ettei hän varasta minulta rahaa tai pankkikortteja.
Huijarimies.
Kunnon kaveri ei tuollaiseen valheeseen eksyisi.
Voisit ap miettiä, mitä muuta hän sinulle valehdellut?
Onhan se nyt vähän ikävä valhe. Taitaa noi ryhmäavustajat olla jotain tukityöllistettyjä.
Täydelliseltä Auervaaralta vaikuttaa, eli naisia hyväkskäyttävältä tyypiltä.
En luottaisia pätkääkään tuollaiseen mieheen.
Miksi hän valehteli työnsä?
Ap seurustelee apumiehen kanssa :D
Pildee heruu, kun sanoo olevansa opettaja.
Eikö tuollainen apumies ole yksi alhaisimpia titteleitä koko työmaailmassa, siivoojakin on paljon ylempänä arvoasteikossa..
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat viettää rauhallisen joulun, älä ota puheeksi nyt.
Mutta ota puheeksi myöhemmin.
Ilkeä juttu. Miksi valehdella ammattinsa? Vaikuttaa epäluotettavalta ihmiseltä tuo mies.
Tai jos, hänellä on luokanopettajan koulutus, mutta ei ole saanut töitä opettajana.
Muutoin aivan käsittämätön vale.
En luottaisi tuollaiseen mieheen yhtään.
Valvoisin jopa lompakkoanikin ettei hän varasta minulta rahaa tai pankkikortteja.
Miten olisi: jos haluat viettää joulun valehtelijan kanssa, älä ota puheeksi nyt.
Oletko varma, että tuttusi puhui totta tai edes tiesi totuuden varmasti?
Ap jatkaa, ei minusta ole mikään tukityöllistettu tai syrjäytynyt. Asuu rivitalossa vuokralla, auto on ja pari kissaa. Seurustellut on, ei ole koskaan ollut naimisissa. Lapsirakas sekä tykkää oleskella kotona. Auervaara, ei ole ollenkaan naisten vikittelijä, tein itse aloitteen eräissä juhlissa jossa molemmat olimme. Itse ajattelin, että häpesikö työtään, kun kuuli minun olevan sairaanhoitaja. En tiedä, on naapurikunnassa avustajana. Kuulemma tosi pidetty, hieman oudoksuttaa se että viime viikolla puhui kuinka haastava oli viime viikko kun koulut loppuivat, ja arvosanoja anteli sekä oli paljon etäpalavereja. On yläkoulussa ryhmä avustajana.
Mies ei ota suhdettanne vakavasti. Jos ottaisi, hän olisi ollut rehellinen. Jollekin tilapäiselle säädölle on ihan sama, mitä puhuu. Ei jäädä yhteen kuitenkaan.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Miehille tyypillistä valehdella ammatistaan. Sairaanhoitaja olevinaan lääkäri jne. Alemmuuskompleksi. Todellisuudessa ei koulunkäynnin ohjaaja ole huono ammatti :-). Työskentelee luokanopettajan työparina.
Eräs mies muuan tilaisuudessa useamman ollessa läsnä kertoi olevansa sosiaalityöntekijä. Myöhemmin sain tietää, että hän on sosionomi ja on pitkään ollutkin. En kuitenkaan ajattele hänen valehdelleen, vaan hän ei ehkä oikein tiedostanut eroa näillä nimikkeillä. Pidän häntä hyväsydämisenä ja mukavana kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa, ei minusta ole mikään tukityöllistettu tai syrjäytynyt. Asuu rivitalossa vuokralla, auto on ja pari kissaa. Seurustellut on, ei ole koskaan ollut naimisissa. Lapsirakas sekä tykkää oleskella kotona. Auervaara, ei ole ollenkaan naisten vikittelijä, tein itse aloitteen eräissä juhlissa jossa molemmat olimme. Itse ajattelin, että häpesikö työtään, kun kuuli minun olevan sairaanhoitaja. En tiedä, on naapurikunnassa avustajana. Kuulemma tosi pidetty, hieman oudoksuttaa se että viime viikolla puhui kuinka haastava oli viime viikko kun koulut loppuivat, ja arvosanoja anteli sekä oli paljon etäpalavereja. On yläkoulussa ryhmä avustajana.
Te-toimisto pakottanut sen sinne työkokeiluun tai joku kuntouttava työtoiminta, huijasi sinua koska epäili että et huoli sitä jos sanoo olevansa tempputyöllistetty apumies.
Älä ole enää missään tekemisissä valehtelijan kanssa.
Jos on tehnyt sijaisuuksia ja "kuvittelee" olevansa opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te-toimisto pakottanut sen sinne työkokeiluun tai joku kuntouttava työtoiminta, huijasi sinua koska epäili että et huoli sitä jos sanoo olevansa tempputyöllistetty apumies.
Työkokeilu on alanvaihtajille.
Eri asia kuin kuntouttava
Aika jättää mies. Tuollainen valehteleminen ei koskaan tiedä mitään hyvää.
Eikö parisuhde perustu luottamukseen ja rehellisyyteen? Heti alkoi huijaaminen. Varmaan tulee pettämään sinua toisen naisen kanssa.