Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä valehteli, väitti olevansa luokanopettaja vaikka onkin ryhmäavustaja

Vierailija
22.12.2020 |

Minua ei haittaa että ei ole opettaja, mutta se valehtelu. Ollaan treffailtu 4kk, ja joulukin on tarkoitus viettää yhdessä. Sain selville asian ihan vahingossa tutun kautta. Annanko asian olla vai kysynkö?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa, ei minusta ole mikään tukityöllistettu tai syrjäytynyt. Asuu rivitalossa vuokralla, auto on ja pari kissaa. Seurustellut on, ei ole koskaan ollut naimisissa. Lapsirakas sekä tykkää oleskella kotona. Auervaara, ei ole ollenkaan naisten vikittelijä, tein itse aloitteen eräissä juhlissa jossa molemmat olimme. Itse ajattelin, että häpesikö työtään, kun kuuli minun olevan sairaanhoitaja. En tiedä, on naapurikunnassa avustajana. Kuulemma tosi pidetty, hieman oudoksuttaa se että viime viikolla puhui kuinka haastava oli viime viikko kun koulut loppuivat, ja arvosanoja anteli sekä oli paljon etäpalavereja. On yläkoulussa ryhmä avustajana.

Te-toimisto pakottanut sen sinne työkokeiluun tai joku kuntouttava työtoiminta, huijasi sinua koska epäili että et huoli sitä jos sanoo olevansa tempputyöllistetty apumies.

Työkokeilu on alanvaihtajille.

Eri asia kuin kuntouttava

Ei ole pelkästään alanvaihtajille, jos on ollut pitkään työttömänä niin voivat tarjota työkokeilua.

Vierailija
22/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa, ei minusta ole mikään tukityöllistettu tai syrjäytynyt. Asuu rivitalossa vuokralla, auto on ja pari kissaa. Seurustellut on, ei ole koskaan ollut naimisissa. Lapsirakas sekä tykkää oleskella kotona. Auervaara, ei ole ollenkaan naisten vikittelijä, tein itse aloitteen eräissä juhlissa jossa molemmat olimme. Itse ajattelin, että häpesikö työtään, kun kuuli minun olevan sairaanhoitaja. En tiedä, on naapurikunnassa avustajana. Kuulemma tosi pidetty, hieman oudoksuttaa se että viime viikolla puhui kuinka haastava oli viime viikko kun koulut loppuivat, ja arvosanoja anteli sekä oli paljon etäpalavereja. On yläkoulussa ryhmä avustajana.

Kysy suoraan. Jos on ollut opettajan sijaisena? Usein koulunkäynninohjaajia käytetään sijaisina. Tuntevat kuviot jo valmiiksi.

-itsekin ohjaajana työskennellyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika iso valhe. Eihän hän mitään numeroita ole voinut edes antaa. Oma mieheni suurenteli alkuaikoina työnkuvaansa. Asia tuli paljon myöhemmin ilmi. Ei varsinaisesti valehdellut, mutta sellaista Lapin lisää siinä oli. Myöhemmin on valehdellut monesta muustakin asiasta. Jos miehellä ei ole hyvää selitystä näihin valheisiin, niin jatkaisin eri teitä. Itse ehdin jo perustaa perheen ennen kuin valheet paljastuivat. En ole tälläkään hetkellä sataprosenttisen varma voinko luottaa mieheeni. En suosittele tällaista tilannetta kenellekään.

Vierailija
24/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, ettei ole opettaja. Opettajat valittavat paljon ja tekevät omien sanojensa mukaan aina töitä, lomillakin. Heillä on omasta mielestään maailman rankin työ ja siksi oikeus valittaa kaikesta. Ovat raskasta seuraa.

Vierailija
25/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo aika iso valhe. Eihän hän mitään numeroita ole voinut edes antaa. Oma mieheni suurenteli alkuaikoina työnkuvaansa. Asia tuli paljon myöhemmin ilmi. Ei varsinaisesti valehdellut, mutta sellaista Lapin lisää siinä oli. Myöhemmin on valehdellut monesta muustakin asiasta. Jos miehellä ei ole hyvää selitystä näihin valheisiin, niin jatkaisin eri teitä. Itse ehdin jo perustaa perheen ennen kuin valheet paljastuivat. En ole tälläkään hetkellä sataprosenttisen varma voinko luottaa mieheeni. En suosittele tällaista tilannetta kenellekään.

Tiedän tapauksia, että sijaisena ollut ohjaaja on antanut myös numerot.

Vierailija
26/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tuttua.

Opiskelen lääkiksessä ja kun naiset kuulevat tämän, kertovat olevansa sairaanhoitajia vaikka ovat lähihoitajia.

Vierailija
27/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin seukkasin 2012 naisen kanssa joka sanoi olevansa terveyskeskuslääkäri. Muutaman kk jälkeen selvisi että olikin lähihoitaja. Ei olla enää yhdessä.

M39

Vierailija
28/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollainen apumies ole yksi alhaisimpia titteleitä koko työmaailmassa, siivoojakin on paljon  ylempänä arvoasteikossa..

Varmaan juuri tämän tapaista reaktiota pelkäsi. Tämmösen asenteen omaavat on ihmiskunnan pohjasakkaa.

Vierailija
29/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sama juttu omalla kohdallani, tosin totuuden venyttäjä on nyt onneksi exä. Valehteleminen on vähän sellainen asennekysymys. Joku valehtelee vaikka mistä, toinen pyrkii totuuteen kaikessa. Ja sitten yhtä valhetta peitellään toisella jota sitten peitellään kolmannella jne jne ad infinitum. Siihen soppaan ei kannata sekaantua.

Vierailija
30/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko opettajista samanlaista rekisteriä kuin lääkäreistä ja hoitajista? Siitä voisit tarkistaa valehteleeko tuttusi vai mies.

Vierailija
31/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiasta.

Tiedän tapauksen (naisen) joka valehteli oikeasti kaiken miesystävälleen. Väitti olevansa lastentarhanopettaja ja muutenkin sepitti ihan kaiken. On saanut myös ehdollisia vankeusrangaistuksia rahahuijauksien takia. Koko hänen olemisensa ja elämänsä perustui valheille. Miehellä meni monta vuotta, että pystyi edes uskomaan muiden ihmisten varoittelua asiasta. Ja siinä vaiheessa olikin sitten miehen rahat koijjattu ja tehty ennen vakaavarainen mies myös luottotiedottomaksi.

Ap, kun kysyt asiasta mieheltä ja saat kaikenlaisia selityksiä selitysten jälkeen, niin tiedät olevasi tekemisissä patologisen valehtelijan kanssa. Siinä kohtaa kannattaa kiittää ja kumartaa ja poistua takavasemmalle. Tulet säästymään helvetiltä. 

Vierailija
32/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aineenopettajan pätevyys useammassakin aineessa mutta teen ohjaajan töitä. Tuskin olen ainut.

Vierailija
33/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aineenopettajan pätevyys useammassakin aineessa mutta teen ohjaajan töitä. Tuskin olen ainut.

Tämä. Opettajille on huonosti töitä.

Vierailija
34/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin seukkasin 2012 naisen kanssa joka sanoi olevansa terveyskeskuslääkäri. Muutaman kk jälkeen selvisi että olikin lähihoitaja. Ei olla enää yhdessä.

M39

https://www.vauva.fi/keskustelu/1374569/ketju/havettaa_sanoin_puistossa…

Tämä?

Vierailija
35/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko opettajista samanlaista rekisteriä kuin lääkäreistä ja hoitajista? Siitä voisit tarkistaa valehteleeko tuttusi vai mies.

Eikös tuon voi ihan katsoa kyseisen koulun, missä mies väittää työskentelevänsä, henkilökuntaluettelosta?

Vierailija
36/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti koko ajan koulutetaan lisää vaikka syntyvyys vain laskee.

Toki tuleehan ne työttömyystuet halvemmaksi kuin opettajien palkat mutta ei tässä ole mitään järkeä.

Vierailija
37/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että nuo muut tiedot ovat totta? Jos hänellä on vaikka ex-vaimo ja lapset toisessa kunnassa ja aikoo valehdella sinulle, ettei ole.

Älä ainakaan missään nimessä anna hänelle rahaa. Ei lainaa eikä muuta.

Vierailija
38/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti koko ajan koulutetaan lisää vaikka syntyvyys vain laskee.

Toki tuleehan ne työttömyystuet halvemmaksi kuin opettajien palkat mutta ei tässä ole mitään järkeä.

Opettajia tarvitaan myös aikuiskoulutuksessa. Työkkärihän kovasti tuputtaa koulutusta työttömille, luulisi sieltä löytyvän paikkoja opettajille.

Vierailija
39/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksia, että sijaisena ollut ohjaaja on antanut myös numerot.

Sitten täytyy sijaistaa jo työsopimuksen kanssa. Satunnaisella ohjaajaajalla ei voi olla numeronantovastuuta.

Ap:n kannattaa kysyä mieheltä. Luotatko enemmän siihen, joka on kertonut miehen olevan avustaja?

Vierailija
40/76 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39

Onko ollu fantsuu hakata hanskaan nämä vuodet??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi