Mies 29v miettii; elämä Kuopiossa
Onko täällä kuopiolaisia naisia? Haluaisitko treffata? Mitkä ovat mielestäsi viihtyisiä tai romanttisia oleskelupaikkoja ko.kaupungissa?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:13"]
Petosen Karhunpesä on aika jees treffipaikka.
[/quote]
Tai Majakka? Eikös siellä oo karaokekin?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:13"]
Petosen Karhunpesä on aika jees treffipaikka.
[/quote]
Tai Majakka? Eikös siellä oo karaokekin?
[/quote]
Taitaahan siellä olla. Ja kova meininki.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:42"]
Saitkos postia?
[/quote]En. Osoite ei ole enää käytössä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:50"]
Saitkos postia?
-Mies 29v-
[/quote]
Miksi? Ketuttaa niin paljon, kun tuli paljastettua asuinkaupunkinsa?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:58"]
Saitkos postia?
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]En ole varsinaisesti paljastanut asuinkaupunkia. Sinne ei tullut mitään pitkään aikaan ja sitten se ei enää toiminut. Ehkä muistelin salasanan väärin tai sitten jotain muuta.
-Mies 29v-
Saitkos postia?
-Mies 29v-
[/quote]
Niin, miksi! Etkö siis halunnutkaan tötterölle? Tämä seikka romuttaa koko huolella laatimani profiilin.
Kuule asut siis Kuopiossa. Siellä on naisten markkinat parinhaussa.
Muistatko tutkimuksen jossa jaoteltiin kaupungit joissa enemmän sinkkuja miehissä ja kaupungit missä enemmän sinkku naisia?
Monesti kun täällä lukee tiltiyksiä kun ei löydy kumppania tulee tuo tutkimus mieleen, että ihmsiet eivät näe tätä asiaa vaan etsivät syitä kaikesta muusta kuin siitä asuinpaikasta.
Kuopio on kuoleva kaupunki. Nyt kohti länttä ja etelää mies!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:01"]
Saitkos postia?
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]En ole varsinaisesti paljastanut asuinkaupunkia. Sinne ei tullut mitään pitkään aikaan ja sitten se ei enää toiminut. Ehkä muistelin salasanan väärin tai sitten jotain muuta.
-Mies 29v-
[/quote]
Onko niin vaikeaa tehdä uusi? Tää on sama juttu kuin sun pitkissä avautumisissasikin. "Nainen tuli juttelemaan ja oli tosi kiva mutta sitten joku laittoi musiikin liian kovalle ja lähdin pois."
Myönnä, et tule ikinä tekemään oikeasti yhtään mitään. Syytät siitä vielä muita keksimällä ihme höpösatuja siitä miten kaikki millä on pillu on paskaa. Helppohan se tietysti on kun ei tarvitse itse ottaa mistään vastuuta kun vika on aina muualla.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:31"]
Saitkos postia?
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Onko niin vaikeaa tehdä uusi? Tää on sama juttu kuin sun pitkissä avautumisissasikin. "Nainen tuli juttelemaan ja oli tosi kiva mutta sitten joku laittoi musiikin liian kovalle ja lähdin pois."
Myönnä, et tule ikinä tekemään oikeasti yhtään mitään. Syytät siitä vielä muita keksimällä ihme höpösatuja siitä miten kaikki millä on pillu on paskaa. Helppohan se tietysti on kun ei tarvitse itse ottaa mistään vastuuta kun vika on aina muualla.
[/quote]En ole ikinä keksinyt tuollaista. Jos olen, niin sinun pitää osoittaa se linkkien avulla. Minä näin vaivaa ja se ei tuottanut tuloksia.
Tänäänkin tervehdin selvästi yhtä puolituttua naista, jonka kasvot tunnistin opiskeluympäristöstä, mutta hän vain oli kuin ei olisi huomannut mitään ja lähti pois. Olin ihmeissäni. Naisilla pitäisi olla hyvä kuulo.
-Mies 29v-
Mä asuin Kuopiossa noin neljä vuotta opisekeluaikanani. Pidin kaupungista. Seurustelin tuolloin (ja nyt avioliitossa saman miekkosen kanssa) ja me käytiin ainakin hyvällä ilmalla pitkillä kävelylenkeillä ja ravintolassa syömässä. Se oli sitä arjen romantiikkaa. Talvella taas käytiin luistelemassa, kun oli se kallaveden pitkä luistelureitti, josta näki Kaupunkia vähän eri vinkkelistä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:31"]
Saitkos postia?
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]En ole ikinä keksinyt tuollaista. Jos olen, niin sinun pitää osoittaa se linkkien avulla. Minä näin vaivaa ja se ei tuottanut tuloksia.
Tänäänkin tervehdin selvästi yhtä puolituttua naista, jonka kasvot tunnistin opiskeluympäristöstä, mutta hän vain oli kuin ei olisi huomannut mitään ja lähti pois. Olin ihmeissäni. Naisilla pitäisi olla hyvä kuulo.
-Mies 29v-
[/quote]
Niin niin, naisessa taas oli vikaa vaikka sinä olit jopa niin hurja että tervehdit. Vaimoksihan sen olisi pitänyt alkaa. Ja tuo "naisilla pitäisi olla hyvä kuulo" lienee taas niitä outoja teorioitasi joita voi soveltaa koko naissukupuoleen. Kuuroillakin naisilla on varmaan hyvä kuulo kun niillä on pimppi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:27"]
Ai sä oot kuopiolainen
[/quote]
Ei ole aito mies29 vaan joku joka matkii.
Sokoksen kongi. Oli kyllä huomattavasti romanttisempi ja viihtyisämpi paikka ennen uudistusta!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:27"]
Ai sä oot kuopiolainen
[/quote]
Ei ole aito mies29 vaan joku joka matkii.
[/quote]Olen ihan aito. En jaksa aina pingottaa ja luoda kaunokirjallisia teoksia.
-Mies 29v-
Arvasin jonkun aiemman avauksesi perusteella, että olet täältä (kuvailit paikkoja ja tekemisiäsi). Tekisi todella mieli nähdä, millainen ihminen on noiden tekstien takana! Täällä parhaat paikat ovat lukuisat rannat ja puistot, ei kauniimpia paikkoja Suomesta löydy.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:51"]
Arvasin jonkun aiemman avauksesi perusteella, että olet täältä (kuvailit paikkoja ja tekemisiäsi). Tekisi todella mieli nähdä, millainen ihminen on noiden tekstien takana! Täällä parhaat paikat ovat lukuisat rannat ja puistot, ei kauniimpia paikkoja Suomesta löydy.
[/quote]Minä en edes aio olla kaupungissa paljon kesän aikana vaan jossain ihan muualla, missä voi pyöräillä monta kilometriä ilman että tulee yhtään ihmistä vastaan. Olisihan se tietysti ihan eri tilanne jos olisi ystäviä tai romanssi.
-Mies 29v-
Jaa jaa, joku on saanut IP:n selville. ;)
Kts. mammat kommentti nr. 37 tässä ketjussa:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3987407/ketju/minka_ikasia_talla_vauva_fi_lla_oikein_pyorii/sivu/2