Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa naisille että on hyvä sängyssä?

Vierailija
21.05.2014 |

Sen mitä naisista ymmärrän, niin moni olisi valmis lähtemään baarista jos tietäisi että mies todella osaa asiansa eikä homma olisi parin minuutin ähkiminen ilman tietoakaan naisen orgamista. Kuitenkin naisilla on kokemuksia niin komeista kuin vähemmän komeista miehistä, jotka ovat sängyssä onnettomia. Itse miehenä tiedän osaavani sängyssä yhtä sun toista ja tiedän että jos naiset tämän tietäisivät, seksiseuran löytäminen helpottuisi huomattavasti. En kuitenkaan voi keskustelussa ruveta itseäni kehumaan ja usein kyse onkin paljon siitä, ovatko ns. taivaanmerkit kohdallaan (miten keskustelu lähtee käyntiin vai lähteekö ja onko karisma ja itsevarmuus niin kohdallaan, että saan monet tuntemattomat naiset tuntemaan voimakasta vetoa, jolloin jonkun kanssa homma etenee sänkyyn asti). Onko tähän mitään oikotietä? Onko mitään mitä voi sanoa, jotta saisi naiselle olon, että tämä mies tulee antamaan minulle uskomattoman kyydin? Mitä ajattelisit jos mies alkaisi hyvin pian viedä keskustelua esim. naisen erogeenisiin pisteisiin puhuessaan kanssasi baaritiskillä?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja ainoa tapa saada nainen uskomaan olevansa hyvä rakastaja on näyttää se. Vahinko että ap tuntuu haluavan vain mahdollisimman paljon niitä ekakertoja.

Vierailija
102/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:10"]

Paljon tottahan tuossa aloituksessa on. Irtosuhteita väheksyvät naiset valittavat monesti juuri miesten olevan huonoja. Jostakin syystä niitä neuvoja ei sitten haluta antaa kun mies naisten valituksia kuunneltuaan niitä kysyy. Aika erikoinen ilmiö kaiken kaikkiaan. 

Yksi juttu mitä olen joskus myös miettinyt on se, miten joku pelimies "todellakin tietää miten naiselle puhutaan!" 

Miten naiselle siis pitää puhua? Mitä ne hurmurimiehet oikein sanovat*?

-Mies 29v-

[/quote]

Minulle toimii avoin, rehellinen ja vähän ilkikurinen tyyli. Viimeksi yksi mies sanoi minulle oikein vilpittömästi ja hymyillen, että olen seksikäs, ja kun vähän naurahdin, se korjasi itse itseään ja sanoi, että kuulostaako paremmalta jos sanon viehättävä. Ja sellainen poikamainen hymy päälle. Olisin jo siinä vaiheessa lähtenyt, koska takana oli hyvä tunnin keskustelu, joka oli älykäs, särmikäs ja uusia näköaloja avaava. Helppoa kun sen osaa ja todella vaikeaa jos se pitää alusta asti opetella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:45"]

Sisäistäpä ensin sellainen, sulle tietysti aivan vieras ajatus, että me naiset olemme ennen kaikkea yksilöitä. Ja meillä jokaisella on oma yksilöllinen makumme, omat vaatimuksemme ja mieltymyksemme.

Jos minä pidän rajusta seksistä, jossa voin välillä dominoida miestä sekä saada piiskaa, ei kannata tutustumatta mennä muille naisille samaa ehdottamaan...

Kyse on henkilökemioista. 

[/quote]

Voi vittu jaksa tätä hommaa... en missään sanonut että kaikki naiset pitävät samasta asiasta, mutta täällä tuntuu olevan kaikkitietävät idiootit todenteolla liikkeellä.

[/quote] Tiedät että naiset ovat yksilöitä, mutta silti väität että olisit hyvä sängyssä kenen tahansa kanssa? Miten se on mahdollista? Osaatko lukea ajatuksia niin että tiedät mistä kukakin tykkää, jotta osaat olla jokaisen kanssa hyvä? En ymmärrä. Ei kenelläkään voi olla ominaisuuksia jotka tekevät hänestä hyvän sänkykumppanin kenen tahansa kanssa.

Vierailija
104/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:00"]

Sen mitä naisista ymmärrän, niin moni olisi valmis lähtemään baarista jos tietäisi että mies todella osaa asiansa eikä homma olisi parin minuutin ähkiminen ilman tietoakaan naisen orgamista. Kuitenkin naisilla on kokemuksia niin komeista kuin vähemmän komeista miehistä, jotka ovat sängyssä onnettomia. Itse miehenä tiedän osaavani sängyssä yhtä sun toista ja tiedän että jos naiset tämän tietäisivät, seksiseuran löytäminen helpottuisi huomattavasti. En kuitenkaan voi keskustelussa ruveta itseäni kehumaan ja usein kyse onkin paljon siitä, ovatko ns. taivaanmerkit kohdallaan (miten keskustelu lähtee käyntiin vai lähteekö ja onko karisma ja itsevarmuus niin kohdallaan, että saan monet tuntemattomat naiset tuntemaan voimakasta vetoa, jolloin jonkun kanssa homma etenee sänkyyn asti). Onko tähän mitään oikotietä? Onko mitään mitä voi sanoa, jotta saisi naiselle olon, että tämä mies tulee antamaan minulle uskomattoman kyydin? Mitä ajattelisit jos mies alkaisi hyvin pian viedä keskustelua esim. naisen erogeenisiin pisteisiin puhuessaan kanssasi baaritiskillä?

[/quote]

Ei mitenkään. Taidot sen kertovat. Muistathan, kuinka tyhjät tynnyrit...

Vierailija
105/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ystävällisille naisille asiallisista kommenteista. Sain vahvistuksen epäilykselleni, että asialle nyt ei ole vaan enempää tehtävissä, vaan on vaan etsittävä ne naiset, joiden kanssa homma matchaa.

Ja mulkuille tiedoksi: Kannattaa miettiä onko teillä varaa kaikkeen vittuiluun ja muuhun ylimielisyyteen. Mä en välttämättä ole se "anna pillua huora" -tyyppinen vonkaaja. Mä olen joskus ollut hyvin onneton ressukka, jolle varmaan moni ystäväkin olisi povannut aikuisuutta yksinäisenä, naisettomana ja mielenterveysongelmaisena. Monet paikkakunnan pelätyimmät pahikset sattuivat epäonnekseni asumaan samalla pihalla ja alkoivat jallittaa mua jo kolmevuotiaana sitoen puuhun ynnä muuta hauskaa. Jo 11-vuotiaasta lähtien äiti rankaisi minua viikon ajan julmasti jos yllätti minut edes katselemasta vähäpukeisia naisia. Hän mm. tuijotti minua ohimennessään silmät vihasta leiskuen kuin olisin ollut joku pedofiili eikä puhunut minulle mitään koko viikkoon. Tämä varmasti vaikutti osaltaan siihen, että minusta kasvoi hyvin pelokas nuori mies, joka ei uskaltanut tehdä mitään mikä voisi suututtaa äidin tai jonkun muun naisen. Naispuolisia opettajia mielistelin jatkuvasti (en numeroiden toivossa vaan saadakseni hyväksyntää) ja oman ikäisille tytöille en uskaltanut juuri puhua.

Olin koko teini-iän muiden jallitettavissa ja ahdistunut. Pettymykset rakkaudessa otin todella pahasti itseeni. En kuitenkaan koskaan ollut luovuttaja ja hitaasti mutta varmasti olen, itseni likoon laittamalla, saanut itsetuntoa. Nykyään kauniit naiset tulevat juttelemaan tai tanssimaan kanssani vähintäänkin muutaman viikon välein baarissa ja ex-tyttöystävänikin pystyin aika pitkälle valitsemaan rivistä tarjokkaita opiskelijaympyröissä. Mulla on toki vielä paljon kehitettävää itsessäni ja matkaa vielä siihen, että en pelkäisi ilmaista kiinnostustani naiselle ja pystyisin juttelemaan kauniin naisen kanssa yhtä rennosti kuin tämä olisi posteljooni.

Mutta summa summarum, en koe että asiallinen aloitukseni ansaitsee vittuilua. Kyllä, haluan monilta naisilta pillua ja se on usein turhauttavaa mennä yksin kotiin runkkaamaan. Siinä ei ole mitään väärää tai alhaista. En kuitenkaan kohtele naisia pelkkänä reikänä, vaikka monet ovat minut siihen kategoriaan laittaneet, vaan odotan naiselta myös tiettyä henkistä tasoa ja annan pakkeja bimboille, miesvihaajille ym.

Loppuun voisin todeta: kohdelkaa tekin miehiä ihmisinä eikä jonain viettien varassa elävinä tyhminä eläiminä. Me emme ole valinneet osaamme niin kuin ette tekään (miesten silmissä mielenvikaiselta vaikuttavia) shoppailuhimojanne tai ihmissuhdedraamapakkomielteitänne.

Vierailija
106/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:27"]Kiitos kaikille ystävällisille naisille asiallisista kommenteista. Sain vahvistuksen epäilykselleni, että asialle nyt ei ole vaan enempää tehtävissä, vaan on vaan etsittävä ne naiset, joiden kanssa homma matchaa. Ja mulkuille tiedoksi: Kannattaa miettiä onko teillä varaa kaikkeen vittuiluun ja muuhun ylimielisyyteen. Mä en välttämättä ole se "anna pillua huora" -tyyppinen vonkaaja. Mä olen joskus ollut hyvin onneton ressukka, jolle varmaan moni ystäväkin olisi povannut aikuisuutta yksinäisenä, naisettomana ja mielenterveysongelmaisena. Monet paikkakunnan pelätyimmät pahikset sattuivat epäonnekseni asumaan samalla pihalla ja alkoivat jallittaa mua jo kolmevuotiaana sitoen puuhun ynnä muuta hauskaa. Jo 11-vuotiaasta lähtien äiti rankaisi minua viikon ajan julmasti jos yllätti minut edes katselemasta vähäpukeisia naisia. Hän mm. tuijotti minua ohimennessään silmät vihasta leiskuen kuin olisin ollut joku pedofiili eikä puhunut minulle mitään koko viikkoon. Tämä varmasti vaikutti osaltaan siihen, että minusta kasvoi hyvin pelokas nuori mies, joka ei uskaltanut tehdä mitään mikä voisi suututtaa äidin tai jonkun muun naisen. Naispuolisia opettajia mielistelin jatkuvasti (en numeroiden toivossa vaan saadakseni hyväksyntää) ja oman ikäisille tytöille en uskaltanut juuri puhua. Olin koko teini-iän muiden jallitettavissa ja ahdistunut. Pettymykset rakkaudessa otin todella pahasti itseeni. En kuitenkaan koskaan ollut luovuttaja ja hitaasti mutta varmasti olen, itseni likoon laittamalla, saanut itsetuntoa. Nykyään kauniit naiset tulevat juttelemaan tai tanssimaan kanssani vähintäänkin muutaman viikon välein baarissa ja ex-tyttöystävänikin pystyin aika pitkälle valitsemaan rivistä tarjokkaita opiskelijaympyröissä. Mulla on toki vielä paljon kehitettävää itsessäni ja matkaa vielä siihen, että en pelkäisi ilmaista kiinnostustani naiselle ja pystyisin juttelemaan kauniin naisen kanssa yhtä rennosti kuin tämä olisi posteljooni. Mutta summa summarum, en koe että asiallinen aloitukseni ansaitsee vittuilua. Kyllä, haluan monilta naisilta pillua ja se on usein turhauttavaa mennä yksin kotiin runkkaamaan. Siinä ei ole mitään väärää tai alhaista. En kuitenkaan kohtele naisia pelkkänä reikänä, vaikka monet ovat minut siihen kategoriaan laittaneet, vaan odotan naiselta myös tiettyä henkistä tasoa ja annan pakkeja bimboille, miesvihaajille ym. Loppuun voisin todeta: kohdelkaa tekin miehiä ihmisinä eikä jonain viettien varassa elävinä tyhminä eläiminä. Me emme ole valinneet osaamme niin kuin ette tekään (miesten silmissä mielenvikaiselta vaikuttavia) shoppailuhimojanne tai ihmissuhdedraamapakkomielteitänne.[/quote]

Okei, kaikki on anteeksiannettu :)

Vierailija
107/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 10:49"]Kyse on tekniikasta ja sen lisäksi tietyistä ominaisuuksista, joita en mitenkään voi netissä todistaa omistavani.[/quote]

Harmi vain, että ensin pitäisi olla se muilla, sinun kohdallasi ilmiselvästi puutteellisilla, avuilla hankittu partneri, jotta tekniikalla olisi yhtään mitään merkitystä...

Vierailija
108/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedät että naiset ovat yksilöitä, mutta silti väität että olisit hyvä sängyssä kenen tahansa kanssa?"

En väitä, helposti tulee tietysti puhuttua yleisellä tasolla. Sanon kuitenkin, että suurimmassa osassa on tiettyjä yhteisiä piirteitä. Yleensä naiset nauttivat vähintään jonkinasteisista dominoivista otteista, saavat nautintoa klitoriksesta ja tietyistä kohdista vaginaa ja erityisesti niiden yhtäaikaisesta stimuloinnista. Esim. g-pisteen sijaintikaan ei vaihtele naisesta toiseen juurikaan, vaan hyvä asento yhden naisen kanssa luultavasti tuntuu jossain toisenkin kanssa. Yleisesti ottaen toki itsevarmuus (sängyssä ja sen ulkopuolella) ja toisaalta se, että mies saa naisen tuntemaan itsensä halutuksi, ovat jotain mitä useimmat naiset haluavat seksikumppaniltaan.

Vierailija
109/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa muka iskeä naista? Jos osaat, niin silloinhan sinulla on hyvä mahdollisuus osoittaa, miten taitava rakastaja olet. Jäin vain miettimään, onko kyse pelkästä taknisestä suorittamisesta. Yhden illan tuttujen kesken harvoin syntyy minkäänlaista tunnesidettä. Luulen, että harva nainen tyytyy pelkkään kylmään tekniikkaan, vaan nauttii seksistä vasta sitten, kun mukana on myös syvemmät tunteet.

Vierailija
110/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se loppupeleissä kuitenkin ole se nainen, joka tekee ihan omilla aivoillaan sen päätelmän, olitko hyvä sängyssä vai et.

Vierailija
111/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:10"]

Miten naiselle siis pitää puhua? Mitä ne hurmurimiehet oikein sanovat*?

[/quote]

Se on se tilannetaju ja naisen lukeminen, miten juuri tälle pitää puhua.

Vierailija
112/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 (ap?): 

Paljastan oman viehtymykseni, vaikka en nyt enää vapailla markkinoilla olekaan. :) Minusta tavallinen heebo on paras: sellainen joka tulee jutuille vaikka jänistäisikin, virittää kanssani mielenkiintoisen keskustelun ja nauttii seurastani ihan ihmisenä. Ei tarvitse olla maailman komein, maailman rikkain jne. Ehkä se pointti on siinä, että on sen verran sinut itsensä ja muiden kanssa että uskaltaa antaa tilanteen viedä ja nauttia tilanteesta. :)

En ole ikinä viehtynyt yli-itsevarmoista naisenkaatajista. Minulle paras on ollut se pikkuisen ujo, mutta joka on sitten uskaltanut tulla koettamaan kepillä jäätä... ja semmoisen miehen matkaan sitten jäinkin. Ja hemmetin hyvä mies onkin. 

Vierailija
113/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö osaa muka iskeä naista?"

Osaan ja en osaa. Kyllä kiinnostuneita naisia löytyy baarissa lähes joka kerta, mutta joko en uskalla tehdä aloitetta tai sitten homma kaatuu johonkin hyvän alun jälkeen (keskustelu tai tanssiminen menee konemaiseksi kun olen hermostunut tms.) Ongelma on kai siinä, etten kuitenkaan vielä koe ansaitsevani sitä, että kaunis nainen lähtisi baarista mukaani, vaan yritän jotenkin tehdä vaikutuksen ja se tappaa naisen kiinnostuksen.

"Jäin vain miettimään, onko kyse pelkästä taknisestä suorittamisesta. Yhden illan tuttujen kesken harvoin syntyy minkäänlaista tunnesidettä."

Ei se nyt tietenkään ole samanlaista kuin seksi parisuhteessa, mutta jos molemminpuolinen himo on olemassa, olen käytännössä aina pystynyt antamaan naiselle orgasmin tai joskus jopa tyyliin kymmenen orgasmia (sormettamalla).

Vierailija
114/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole yksin hyvä sängyssä. 

Tollanen olen-virtuoosipanija-asenne ei sytytä ollenkaan, huh.

Vierailija
115/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta tavallinen heebo on paras: sellainen joka tulee jutuille vaikka jänistäisikin, virittää kanssani mielenkiintoisen keskustelun ja nauttii seurastani ihan ihmisenä."

Varmasti näin, mutta ongelma on siinä, että jos mies YRITTÄÄ virittää mielenkiintoisen keskustelun, yleensä siitä tulee kaikkea muuta kuin mielenkiintoinen. Yrittäminen näkyy naisen silmiin epävarmuutena ja tuhoaa kiinnostuksen.

"Ehkä se pointti on siinä, että on sen verran sinut itsensä ja muiden kanssa että uskaltaa antaa tilanteen viedä ja nauttia tilanteesta. :)"

Niin, siinä vaan kauniin naisen kanssa helposti hiipii alitajuntaan ajatus "en mä ansaitse tätä naista" ja sitten alkaa miettiä miten kiinnostuksen saisi luotua/pidettyä yllä ja kohta homma kuivuukin kasaan.

Vierailija
116/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää aina tuollaisen onnistuneen suorituksen jälkeen pyytää suosittelut kirjallisina!

Siitä sit ladot mustaa valkoisella baaritiskille. Tietenkin.

Miksi noista onnistuneista suorituksista ei muuten ole sulle tullut vakipanoi???

Vierailija
117/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

61: siinäpä se isoin pointti taisi tulla: miten voisit saada naisen, jos valmiiksi jo ajattelet, ettet häntä ansaitse? Sitä paitsi asetat koko homman vastuun vain itsellesi, eikä näin edes ole. Keskusteluun tarvitaan kaksi. Ylipäätään tilanteen virittämiseen tarvitaan kaksi. Seksiinkin tarvitaan kaksi. Aina se ei onnistu, mutta se mures meillä kaikilla taitaa joskus olla. :)

Ei ihmisen tarvitse olla täydellisyyden huipentuma, että hän saisi parisuhteen tai edes yhden illan jutun. Minusta isoin palvelus mitä on tehdä laittaa se kiihottamisen tekniikkakirja sivuun ja oppia viihtymään omissa nahoissasi. :)

Vierailija
118/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, numerot meni sekaisin. Siis ap:ta tarkoitin, 60? 67?

Terv.71

Vierailija
119/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos juttelisit naisille ihan omana itsenäsi ilman mitään yrittämistä? Jos juttu luistaa niin anna luistaa :) Jos ei niin sitten ei. Itse en ainakaan jaksa yrittää varsinkaan esittää mitään mitä en ole. Ja tykkään rennoista miehistä jotka ovat rehellisesti omia itsejään.

t. nainen

Vierailija
120/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:40"]

Etkö osaa muka iskeä naista? Jos osaat, niin silloinhan sinulla on hyvä mahdollisuus osoittaa, miten taitava rakastaja olet. Jäin vain miettimään, onko kyse pelkästä taknisestä suorittamisesta. Yhden illan tuttujen kesken harvoin syntyy minkäänlaista tunnesidettä. Luulen, että harva nainen tyytyy pelkkään kylmään tekniikkaan, vaan nauttii seksistä vasta sitten, kun mukana on myös syvemmät tunteet.

[/quote]

Hyvä yhden illan juttu voittaa huonon parin vuoden suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi