Miten kertoa naisille että on hyvä sängyssä?
Sen mitä naisista ymmärrän, niin moni olisi valmis lähtemään baarista jos tietäisi että mies todella osaa asiansa eikä homma olisi parin minuutin ähkiminen ilman tietoakaan naisen orgamista. Kuitenkin naisilla on kokemuksia niin komeista kuin vähemmän komeista miehistä, jotka ovat sängyssä onnettomia. Itse miehenä tiedän osaavani sängyssä yhtä sun toista ja tiedän että jos naiset tämän tietäisivät, seksiseuran löytäminen helpottuisi huomattavasti. En kuitenkaan voi keskustelussa ruveta itseäni kehumaan ja usein kyse onkin paljon siitä, ovatko ns. taivaanmerkit kohdallaan (miten keskustelu lähtee käyntiin vai lähteekö ja onko karisma ja itsevarmuus niin kohdallaan, että saan monet tuntemattomat naiset tuntemaan voimakasta vetoa, jolloin jonkun kanssa homma etenee sänkyyn asti). Onko tähän mitään oikotietä? Onko mitään mitä voi sanoa, jotta saisi naiselle olon, että tämä mies tulee antamaan minulle uskomattoman kyydin? Mitä ajattelisit jos mies alkaisi hyvin pian viedä keskustelua esim. naisen erogeenisiin pisteisiin puhuessaan kanssasi baaritiskillä?
Kommentit (122)
Parempi keino olisi varmaan saada joku naisen kaveri kehuskelemaan taitojasi. Tai ehkä voit sen Matin pubin naistenvessan seinälle käydä kirjoittamassa että "Janatuisen Vilin pili se on tanassa mahtimela ja Vili hommansa taitaa"
Paljon tottahan tuossa aloituksessa on. Irtosuhteita väheksyvät naiset valittavat monesti juuri miesten olevan huonoja. Jostakin syystä niitä neuvoja ei sitten haluta antaa kun mies naisten valituksia kuunneltuaan niitä kysyy. Aika erikoinen ilmiö kaiken kaikkiaan.
Yksi juttu mitä olen joskus myös miettinyt on se, miten joku pelimies "todellakin tietää miten naiselle puhutaan!"
Miten naiselle siis pitää puhua? Mitä ne hurmurimiehet oikein sanovat*?
-Mies 29v-
Paljon tottahan tuossa aloituksessa on. Irtosuhteita väheksyvät naiset valittavat monesti juuri miesten olevan huonoja. Jostakin syystä niitä neuvoja ei sitten haluta antaa kun mies naisten valituksia kuunneltuaan niitä kysyy. Aika erikoinen ilmiö kaiken kaikkiaan.
Yksi juttu mitä olen joskus myös miettinyt on se, miten joku pelimies "todellakin tietää miten naiselle puhutaan!"
-Mies 29v-
Mä en jaksa lukea kaikkia vastauksia, mutta ihmettelen kaikkien negatiivista reaktiota. Kyllä seksi voi olla ihan seksiä, nautinnon, hauskanpidon ja urheilun kannalta. Ei kai kukaan nyt oleta, että baarista pokattava yhden illan pano jotenkin intohimoisesti JUURI MINUA tahtoo ja himoitsee!!! Älkää ny viittikö!
Ja ihan turha täällä on alkaa epäilemään, että "oot varmaan ihan paska kuitenkin", eihän ap kysynyt meidän mielipidettämme hänen seksitaidoistaan.
Kyllä mä uskon, että ap voi olla ihan loistava sängyssä, eihän mulla ole mitään syytä sitä epäillä. Varmaan ap:lle on nainen jos toinenkin kertonut, että homma toimii, että jos mekin täällä av:lla nyt vaan vastattais kysymykseen.
Eli oma vastaukseni kysymykseen: jos mä olisin baarissa metsällä, niin itsevarmuus olis hyvä juttu. Ei mitään seksitaitojuttuja, mutta fokus minuun, juttelua, kiinnostuksen osoitusta, sopivan pidättäytyneitä kohteliaisuuksia, sivistynyttä käytöstä ja sitten jossakin vaiheessa, pitkän hiljaisuuden ja katsekontaktin jälkeen ystävällinen pyyntö, "lähden mun luo".
Onhan tuossa neuvoja vaikka kuinka ja paljon!!!
Jos oot hyvä sängyssä, miten sitten olet yhä vapaalla jalalla? Ei kai loistorakastajaa kukaan päästä käsistään kun huomaa kuinka taitava olet. Käytäntöhän sen naisille näyttää ja luulis mirkkujen ympärillä pyörivän riesaksi asti jos olet niiiiiiin hyvä... ai ei pyöri vai, oisko sitten niin että sulla on vaan liian vilkas mielikuvitus??
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:07"]
Minuun vetoaisi se jos mies kertoisi miten arvostaa läheisyyttä ja hellyyttä, intiimiä yhteyttä toiseen ilman itse aktia, siitä itse tiedän että toinen on valmis näkemään vaivaa oikean tunnelman luomiseen ja esileikkiin.
[/quote]
Kuulostat tosi helpolta. Kuka tahansa osaa valehdella, kuinka arvostaa läheisyyttä ja hellyyttä.
[/quote]
Ehei, päinvastoin. Hyvän rakastajan koko olemus huokuu tiettyä lämpöä, katse on intensiivinen ja pienikin hipaisu tajunnan räjäyttävä. Pelkät sanat riittää ehkä 5 min rupatteluun....
Sanottakoon nyt sekin että mun ei ole koskaan tarvinnut tyytyä yhden yön panoihin. Em kaltainen mies on olllut rinnalla jo parikymmentä vuotta ja edelleenkin jaksaa panostaa;D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 01:10"]
-Mies 29v-
[/quote]
Erikoisempi ja yleisempi ilmiö on se että vaikka miehelle sanoo mistä tykkää sängyssä, se tekee silti just silleen kun sille on pinttynyt päähän jonkun raksa-Peran luennolta koska "siitä kaikki naiset tykkää".
Toisekseen, ei ole mitään taikapuhetta joita jotkut hurmurimiehet pitävät ja saavat tahdottoman naisen haarat auki. Katselet liikaa elokuvia. Naisella on ihan omat aivot, hän on hyvin paljon samanlainen ihminen kuin mieskin, joskin hänellä on seksissä enemmän riskejä kuin miehellä. Väkivalta ja raskaus nyt ensimmäisinä. Että kannattaa ehkä ennemminkin vakuuttaa olevansa luotettava tyyppi ja ymmärtää se tosiasia ettei nainen ole reikä tai kala jota kalastetaan vaan ihan ihminen.
Minulla on ollut yksi ja sama mies jo kohta 25 vuotta, ja yhä edelleen se luulee tietävänsä paremmin kuin minä itse, mistä minä tykkään. Eikä kyse ole siitä, ettenkö olisi asiasta maininnut. Että voi olla kovapäinen ihminen...
Kannattaa hiipiä naisen viereen ja kuiskata korvaan, että olet hyvä sängyssä. Tai jos et uskalla, tulosta pieniä lappuja jotka voit sitten taitella vielä pienemmiksi ja ojentaa naisille huomiota herättämättömästi siellä baarissa ohikulkiessasi.
Kuuntelutaito mainostamisen yli any day.
"Lähde mukaan, et kadu" oli sellainen jolla yksi mies sai kaverini kaatumaan. Eikä kuulemma tarvinnut kaatua.
Joo älä ala mainostamaan..muista että se mikä toimii parilla naisella ei välttämättä toimi kaikilla. Saat seuraa jos ulkonäkö ja/tai persoona vetää puoleensa.
Hah! Hahhah hahhahhaahhaahhahaa!
Tekstissäsi käsittelet naisia kuin aivotonta karjaa, ja uskot vielä itsekin olevasi _jokaisen_ naisen unelmarakastaja. Mitä vähemmän tietoa, sitä suuremmat luulot. Tack och adjö!
Nauraisin sut varmaa pihalle jos tulisit selittää jotai tuollasta :D
Mä olen todennut, että miehet jotka uskoo olevansa hyviä sängyssä ei omalla kohdallani ole koskaan sitä olleet.
Paras oli kun eräs antoi suuseksiä n. 20min vaikka pyysin jo itse yhdyntää. Lopulta kun yhdyntään päästin Se kesti n.10min ja sen jälkeen mies alkoi utelemaan, että pelkäänkö että mussa on joku vika kun en saa orgasmia. Kun kerroin, että laukean kyllä yhdynnässä, mutta en juuri koskaan suuseksillä niin mies oli edelleen sitä mieltä, että mussa on vikaa, koska "kyllä muutkin on tullut kun oon kuollut" -.-
32 korjaa, nuollut. Ei kuollut :D kiitos lumia <3
Väliton turn off on kun mies sanoo, etta tietaa mista naiset tykkää tai pahimmillaan, että tästä on muutkin tykänneet. Vaikka sillä jotenkin olisi tekniikka hallussa, niin tuon lauseen jälkeen voin jo alkaa vetää vaatteita päälle, koska tunnelma on joka tapauksessa pilalla. Nainen haluaa kuulla olevansa yksilo ja ainutlaatuinen, eika asiaa tosiaan auta, jos mies niputtaa muihin kaatoihinsa.
Mies ei voi olla hyvä sängyssä jos ei saa naista hurmattua mukaansa. Molemmat kun korreloi sen kanssa, kuinka kiinnostava ja kiihottava miehen PERSOONA on.
Ja tosiaankin, erogeeniset pisteet omg :D!!! Voin kuvitella ap:n nuolemassa korvaa ja painelemassa naisen niskaa hirveällä ähinällä kun "tässä nyt oppikirjan mukaan on niitä pisteitä"! hahhahhahaaa
:D