Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa naisille että on hyvä sängyssä?

Vierailija
21.05.2014 |

Sen mitä naisista ymmärrän, niin moni olisi valmis lähtemään baarista jos tietäisi että mies todella osaa asiansa eikä homma olisi parin minuutin ähkiminen ilman tietoakaan naisen orgamista. Kuitenkin naisilla on kokemuksia niin komeista kuin vähemmän komeista miehistä, jotka ovat sängyssä onnettomia. Itse miehenä tiedän osaavani sängyssä yhtä sun toista ja tiedän että jos naiset tämän tietäisivät, seksiseuran löytäminen helpottuisi huomattavasti. En kuitenkaan voi keskustelussa ruveta itseäni kehumaan ja usein kyse onkin paljon siitä, ovatko ns. taivaanmerkit kohdallaan (miten keskustelu lähtee käyntiin vai lähteekö ja onko karisma ja itsevarmuus niin kohdallaan, että saan monet tuntemattomat naiset tuntemaan voimakasta vetoa, jolloin jonkun kanssa homma etenee sänkyyn asti). Onko tähän mitään oikotietä? Onko mitään mitä voi sanoa, jotta saisi naiselle olon, että tämä mies tulee antamaan minulle uskomattoman kyydin? Mitä ajattelisit jos mies alkaisi hyvin pian viedä keskustelua esim. naisen erogeenisiin pisteisiin puhuessaan kanssasi baaritiskillä?

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:30"]Ihan kipee tyyppi. "Äiti rankaisi" ja "mielistelin naisopettajia". Ja puuhunkin on sidottu niin joku nöyryytyskompleksi... Vaikutat ihmiseltä joka ei näe naisia millään tavalla tasavertaisina, ja luultavasti tyttöystävät joutuvat elämään kompleksiesi kanssa ja saamaan päälleen kaiken naisia kohtaan tuntemasi alemmuuden. Aloitusviestisi oli sairasta tekstiä joka paljasti asenteesi. Sinun ei tarvitse sanasta sanaan ilmoittaa pitäväsi naisia tasapäisenä karjana, se tulee ilmi asenteistasi. Oletko jotenkin autistinen kun tällainen normaali tilannepäättely ei luonnistu?

[/quote]

Komppi tälle! Unohda ap sukupuoliroolit, naiset ovat samaa eläinlajia kuin miehet. Yksikään mies (tai nainen) ei ole luotu sun mielihyviesi takia. Sanot ettet pidä naisia panoreikinä ja samassa lauseessa asetat vaatimuksia joita heidän tulisi täyttää sinun mieleksesi. Which is it gonna be?

Vierailija
42/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanot ettet pidä naisia panoreikinä ja samassa lauseessa asetat vaatimuksia joita heidän tulisi täyttää sinun mieleksesi. Which is it gonna be?"

Missä mä olen sanonut että naisten pitää täyttää jotain mun vaatimuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: "Miten kertoa naisille että on hyvä sängyssä?"

Ainoa Oikea Vastaus: Vaatimaton mutta horjumaton itsevarmuus & nauru, tilanteen ja naisen haltuunotto. Jos et tätä osaa, on mahdollista opetella sanatonta viestintää ja elekieltä, näinkin saa tuloksia. Omien seksitaitojen suora mainostaminen toimii ehkä parille sadasta naisesta ja nekin kypsempää sorttia.

Tekstisi perusteella suurin ongelma on kuitenkin itsevarmuuden puute. Korjaa se ja sinun ei tarvitse kysellä sivuseikkoja. Tässäkään ei ole oikotietä onneen, vaikka voitkin opetella hämäämään ihmisiä jossain määrin.

Vierailija
44/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot se sama pienellä tekstillä provoava mies joka aina silloin tällöin täällä heittää ämmänsä pihalle kun se on jäänyt kiinni jostain. Tunnistan tyylin.

Vierailija
45/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:00"]

Sen mitä naisista ymmärrän, niin moni olisi valmis lähtemään baarista jos tietäisi että mies todella osaa asiansa eikä homma olisi parin minuutin ähkiminen ilman tietoakaan naisen orgamista. Kuitenkin naisilla on kokemuksia niin komeista kuin vähemmän komeista miehistä, jotka ovat sängyssä onnettomia. Itse miehenä tiedän osaavani sängyssä yhtä sun toista ja tiedän että jos naiset tämän tietäisivät, seksiseuran löytäminen helpottuisi huomattavasti. En kuitenkaan voi keskustelussa ruveta itseäni kehumaan ja usein kyse onkin paljon siitä, ovatko ns. taivaanmerkit kohdallaan (miten keskustelu lähtee käyntiin vai lähteekö ja onko karisma ja itsevarmuus niin kohdallaan, että saan monet tuntemattomat naiset tuntemaan voimakasta vetoa, jolloin jonkun kanssa homma etenee sänkyyn asti). Onko tähän mitään oikotietä? Onko mitään mitä voi sanoa, jotta saisi naiselle olon, että tämä mies tulee antamaan minulle uskomattoman kyydin? Mitä ajattelisit jos mies alkaisi hyvin pian viedä keskustelua esim. naisen erogeenisiin pisteisiin puhuessaan kanssasi baaritiskillä?

[/quote]

Minuun vetoaisi se jos mies kertoisi miten arvostaa läheisyyttä ja hellyyttä, intiimiä yhteyttä toiseen ilman itse aktia, siitä itse tiedän että toinen on valmis näkemään vaivaa oikean tunnelman luomiseen ja esileikkiin. Temput on sitten toisarvoista jos tuota em ei ole ollenkaan.

Onneksi ei ole tarvetta ravintoloista etsiä tuollaista:) Mutta kun nyt kysyit. Noissta jutuista voi jopa helposti saada juttua alulle.

Vierailija
46/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme käsityksiä kyllä joillakin. Jos olette huomanneet, niin vain aniharva mies todella saa kauniita naisia mukaansa baarista säännöllisesti. Puhutaan maksimissaan 5 % nuoria miehiä. Luultavasti vielä vähemmän. Jokainen meistä tuntee kymmeniä tai satoja fiksuja ja elämässään hyvin pärjääviä nuoria miehiä, joilla on vaikeuksia saada naisia kiinnostumaan itsestään. Yleensä tämä johtuu jonkinsortin alemmuuskompleksista: mies tuntee tarvetta tehdä vaikutus kauniiseen naiseen huumorilla, omaisuudella, saavutuksilla, kohteliaisuuksilla, lahjoilla tai tekemällä palveluksia. Jos mies pystyy lopettamaan vaikutuksen tekemisen, naiset alkavat kiinnostua hänestä. 

Erikoista että moni katsoo että mulla on jokin valtava ongelma, jos tunnen toisinaan tarvetta tehdä vaikutuksen johonkin erittäin kauniiseen naiseen. Ja joo, alemmuuskompleksihan se on, mutta ei se nyt sentään tarkoita että mulla on jotain mielenterveysongelmia. Muutenhan täällä suuri osa miehistä olisi jotain kellokoskimateriaalia, koska vähintään se 90% miehistä nostaa kauniin naisen jalustalle ja kohtelee tätä eri tavalla kuin esim. lihavaa naista. :D

ap

Vierailija
47/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään fiksua ja kunnollista miestä jolla olisi vaikeuksia "saada naisia". Johtuu varmaan siitä että nämä fiksut miehet eivät pyöritä elämäänsä sen ympärillä mistä ja miten irtoaa kaunista pillua, vaan iso osa on joko naimisissa tai parisuhteessa. Kuulostat epäkypsältä, mutta varmaan pidät itseäsi tällaisena "fiksuna ja elämässään hyvin pärjäävänä nuorena miehenä". Näin normaalista ihmisestä tekstisi kuulostaa aika luotaantyöntävältä eikä todellakaan terveeltä, vaikket olekaan tyyliin vankilassa tai huumekoukussa.

Vierailija
48/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen, joka osaa hommansa, erottaa jo ennen kuin on sanaakaan vaihdettu.

Sinkkuaikoina kävin aina välillä hakemassa baarista irtomunan eikä kertaakaan tarvinnut pettyä.

Jos sen sijaan mies kehuu seksitaidoillaan, on se kehun määrä ihan suhteutettavissa panokyvyn surkeuteen.

Vierailija
49/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kukaan ei väittänyt että kauniiden naisten haluaminen on mielenterveysongelman merkki, vaan se että erottelet kaikki naiset opettajia myöten joksikin ihme erilliseksi eläimeksi. Se on pelottavaa. Toki ymmärsit tahallasi väärin eli provoilit.

Vierailija
50/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän rakastajan erottaa jo kätellessä. 

Hyvä rakastaja katsoo silmiin, näkee ihmisen, kuuntelee toista ja puhuu myös. Hyvä rakastaja on muutakin kuin tekniikkaa.

Tai mitä mä hyvistä rakastajista tiedän, itselläni on täydellinen. Samassa paketissa sen miehen kanssa, joka osaa laittaa ruokaa, siivoaa kanssani ja asettaa päänsä syliini rapsuteltavaksi kun katsotaan telkkaria.

Vierailija
51/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:30"]Hyvän rakastajan erottaa jo kätellessä. 

Hyvä rakastaja katsoo silmiin, näkee ihmisen, kuuntelee toista ja puhuu myös. Hyvä rakastaja on muutakin kuin tekniikkaa.

Tai mitä mä hyvistä rakastajista tiedän, itselläni on täydellinen. Samassa paketissa sen miehen kanssa, joka osaa laittaa ruokaa, siivoaa kanssani ja asettaa päänsä syliini rapsuteltavaksi kun katsotaan telkkaria.

[/quote]

Sä kuvailit seurustelukumppanin.

Pelkkä pano ei rapsuttele eikä sen kanssa katsota telkkaria. Sen kanssa nussitaan aivot seinälle, vaihdetaan kenties numeroita, että voidaan ottaa joskus uusiksi, kiitetään, viedään kortsu roskiin ja lähdetään kotiin.

Kun seuraavana päivänä haluaa käyttää vain hametta tietää, että panokin oli jokseenkin onnistunut ellei nyt jotain ikävää kuten hevosenmunankokoista dildoa ole survottu ex tempore perseeseen.

Vierailija
52/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 11:33"]

Minulle toimii avoin, rehellinen ja vähän ilkikurinen tyyli. Viimeksi yksi mies sanoi minulle oikein vilpittömästi ja hymyillen, että olen seksikäs, ja kun vähän naurahdin, se korjasi itse itseään ja sanoi, että kuulostaako paremmalta jos sanon viehättävä. Ja sellainen poikamainen hymy päälle. Olisin jo siinä vaiheessa lähtenyt, koska takana oli hyvä tunnin keskustelu, joka oli älykäs, särmikäs ja uusia näköaloja avaava. Helppoa kun sen osaa ja todella vaikeaa jos se pitää alusta asti opetella.

[/quote]

Missä tuo keskustelu käytiin?

Eihän baareissa yleensä kuule yhtään mitään musiikin koko ajan pauhatessa täysillä, joten missä kannattaisi käydä voidakseen osallistua tällaisiin keskusteluihin?

Vierailija
53/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä olet ihan paska rakastaja.

Vierailija
54/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nuori ja komea. Sillä saat näitä erittäin kauniita naisia mukaasi.

Vierailija
55/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erogeeniset pisteet. :D

Voi Luoja...

Vierailija
56/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 19:07"]

Minuun vetoaisi se jos mies kertoisi miten arvostaa läheisyyttä ja hellyyttä, intiimiä yhteyttä toiseen ilman itse aktia, siitä itse tiedän että toinen on valmis näkemään vaivaa oikean tunnelman luomiseen ja esileikkiin.

[/quote]

Kuulostat tosi helpolta. Kuka tahansa osaa valehdella, kuinka arvostaa läheisyyttä ja hellyyttä.

Vierailija
57/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:38"]

Erogeeniset pisteet. :D

Voi Luoja...

[/quote]Tarkoittaa varmaan sitä että baaritiskillä mies alkaa vänkäämään voivansa todistaa g-pisteen olemassaolon.

Vierailija
58/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäistäpä ensin sellainen, sulle tietysti aivan vieras ajatus, että me naiset olemme ennen kaikkea yksilöitä. Ja meillä jokaisella on oma yksilöllinen makumme, omat vaatimuksemme ja mieltymyksemme.

Jos minä pidän rajusta seksistä, jossa voin välillä dominoida miestä sekä saada piiskaa, ei kannata tutustumatta mennä muille naisille samaa ehdottamaan...

Kyse on henkilökemioista. 

Vierailija
59/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 00:00"]

Sen mitä naisista ymmärrän, niin moni olisi valmis lähtemään baarista jos tietäisi että mies todella osaa asiansa

[/quote]Olet jo ensimmäisen lauseen perusteella niin kaukana maalista kun olla voit.

Vierailija
60/122 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä nyt mitään suoraan sano tai kiertoteitse vihjaile, mikään ei oo ällömpää kuin omien olemattomien taitojen kehuskelu. Eli tuolla taktiikalla jäät ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan