Milloin tajusit, että nuoruus on jäänyt taakse?
Kommentit (99)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 08:43"]
toivoisin olevani 24-26 v aina.
[/quote]
kuten meistä jokainen:)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:18"] [/quote]
Kun aloitin tänne kirjoittelun.
N28
kun ei jaksa olla baarissa pilkkuun asti, vaan kahdeltatoista alkaa jo nukuttaa ja musiikkikin on paskaa
kun lettujen ahminen aiheuttaa kankkusen ! liekö hiilarit syynä vai mitkä..
kun ysärikammotukset, kuten farkkuhaalarit & isot hiusdonitsit tulevat takaisin muotiin
kun huomaa viljelevänsä lausetta "helvatun teinit!"
kun ilman meikkiä näyttää zombilta tai syöpäpotilaalta ..
Noin 40 vuotiaana, kun muna ei enään seissyt kunnolla.
23-vuotiaana, kun sain esikoiseni.
Minulla iski sama tunne ensimmäisen kerran, kun vakavissani googletin jääkaapin puhdistamisesta. Tajusin myös, että lapsuudenkaverini vauvasisko kirjoitti juuri ylioppilaaksi! En jaksa myöskään enää valvoa pitkään enkä istua illanistujaisissa, kun yhdentoista jälkeen alkaa uni painaa... Enkä oikeasti ole vielä edes niin vanha, parikymppinen :) tällä menolla saan hankkia rollaattorin valmistujaislahjaksi.
Vaikka nuoruus olisi ohi, ei silti tarvitse kokea itseään vanhaksi. Siinä välissä voi olla myös aikuisuus.
PS: Ikä on pelkkä numero ;)
Kun libido katosi kuukautisten loppumisen myötä. Mutta tässä olotilassa on paaljon positiivista ja hyvää!! Vihdoinkin olen seesteinen ja tasapainossa itseni ja maailman kanssa. Voi, jos en olisi ollut 56-vuotiaaksi asti viettieni vietävänä, miten toisenlaiseksi elämäni olisi muodostunut! Olisin "saanut" elää normaalin, tavallisen elämän. Nyt takana on sen sijaan seikkailuja, vauhtia ja vaarallisia tilanteita. :D
Eipähän jäänyt elämä elämättä. Nyt on mukava levätä laakereillaan... as if! ;D
Kun muija huus, et sun tekarit on taas jääneet pöntön päälle!
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 21:07"]
Kun muija huus, et sun tekarit on taas jääneet pöntön päälle!
[/quote]
Niin, tossa on osin kehon rapistumista ja muistin heikkenemistä, tai pikemminkin seestymistä, eli muisti valikoi kokemuksen pohjalta mikä ylipäänsä on muistamisen arvoista!
Kun aamulla näyttää krapulaiselta vaikkei ole juonu mitään & viikon kohokohta on saunapäivä Putouksen kera! Ikää 36 vuotta.
Parin viime vuoden aikana olen huomannut, että turhanpäiväinen netin selailu kiinnostaa aina vain vähemmän. Ikää nyt 24v eikä netti jaksa kiinnostaa läheskään niin paljon kuin joskus 17-21 -vuotiaana. Keskustelupalstoillakin toistuvat aina ne samat aiheet...Työhön ja opiskeluun riittää enemmän motivaatiota, samoin ihmissuhteisiin ja muuhun oikeaan tekemiseen.
Kun tajusin, etten viihdy enää baareissa ja kun myyjät alkoivat teititellä!
35v
Olen kolmekymppinen ja kävin erittäin pitkästä aikaa random baarissa kaupungilla. Ihmettelin siellä, että mitä nämä 14-16-vuotiaan näköiset ihmiset täällä pyörii. Kun kaikki näyttää baarissa reippaasti alaikäiseltä on ilmeisesti tultu väärään kerrokseen :D
Tossa viime sunnuntaina, kun täytin 18 tajusin, että nyt olisi esitettävä aikuista. Harmittaa :( mutta ei minusta kyllä aikuista saa. Vanhenen! En aikuistu :P