Rehellisesti : pidätkö itseäsi keskivertoa kauniimpana?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:37"]Minkä ikäinen bloggaaja?
[/quote]
20-25v.
En.
Mutta saan kyllä huomiota miehiltä. Kaupungin "tavoitelluin" sinkkumieskin tuntuu viehättyvän minusta. Ehkä sitten olen joidenkin silmissä kaunis.
Nuorempana olin keskivertoa kauniimpi. Nyt en. Omassa ikäluokassani olen ihan hyvä, mutta en enää priimaa. Kroppa on ok, naamassa alkaa ikä näkyä. 34v.
Olen keskivertoa kauniimpi ainakin omassa elinympäristössäni. Ikää 42 vuotta.
En oikeastaan, en ole missimäinen vaan enemmänkin persoonallisella tavalla kaunis, leveät leukaperät, korkeat poskipäät ym. olen kyllä sinut itseni kanssa enkä halua vertailla itseäni kehenkään. Suomessa on paljon eri tavoin kauniita naisia.
Mielestäni kuitenkin se henkinen hyvinvointi ennen kaikkea, se kumpuaa ulos asti.
Saan kyllä paljon kehuja ulkomuodostani, mutta se ei määrittele minua.
N27
Nuorena kylla, vaikka en ollutkaan mikaan maailman itsevarmin. Oli jotenkin outoa, etta tuntemattomatkin ihmiset kommentoivat ulkonakoani. Nyt olen pian 50v ja olen taysin sinut vanhenemisen kanssa, enka stressaa siita, mutta naytan ikaisekseni edelleen ok:lta.
Ilman meikkiä en todellakaan ole kaunis
Meikin kanssa ja ilman silmälaseja olen nätti ja kauniskin joidenkin mielestä
Ikää 33
Kasvoiltani kyllä, luonnonkaunis. Minua on suotu hyvällä iholla, pitkillä ripsillä ja sopivan korkeilla poskipäillä. Nenäkin ok. Kauniit, vahvat, kiharat punaiset (luonnon) hiukset. Sääriäni kehuttu paljon. Geeniperimäni ansiosta mulla ei ole selluliittia, eikä juuri ryppyjä. Mummoni oli 90 ja hänellä ei juuri ryppyjä ollut, muutamia uurteita vain. Hän oli pitkä aikanaan ja ei paljoa mennyt kasaan, vanhanakin suora ryhti, värjäsi hiuksiaan, häntä luultiin 9-kymppisenä 7-kymppiseksi
Keskivartaloa en julkisesti näyttelisi 5 lapsen jäljiltä.
Pääsääntöisesti ihmiset luulevat mua liki 10v nuoremmaksi mitä ole.
Olen 41v
En. En ole rumakaan kyllä. Sellainen hajuton ja mauton keskiverto, jota ei katsota toiste/ei jää kenenkään mieleen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:22"]
En. En ole rumakaan kyllä. Sellainen hajuton ja mauton keskiverto, jota ei katsota toiste/ei jää kenenkään mieleen.
[/quote]
Ja olen siis 20v.
Kasvoista en ole omasta mielestäni kaunis. Sen sijaan minulla on yhä nyt 33-vuotiaana erittäin hyvässä kunnossa oleva vartalo.
Vaikka pärstä on omasta mielestäni mitäänsanomaton, ovat muut kehuneet kauniiksi.Tähän kuulemma vaikuttaa iloisuuteni ja hymykuopat.
Itse en viehättyisi itsestäni, jos olisin mies. Kroppaa voisin vilkaista muutaman kerran. :-D
Alasti ja ilman meikkiä en todellakaan. Meikattuna, hiukset laitettuina ja hyvin istuvat vaatteet päällä voisin ollakin.
- 20 v. (Ikikselle terkkuja)
Pidän itseäni keskivertona, mutta useimmat miehet pitävät minua lähes jumalattarena.
Olen omasta mielestäni tosi kaunis, eikä se oo itserakkautta. T. 13 v neiti
En kauniimpana mutta älykkäämpänä kylläkin. Tosin älykkyyttäkin on eri lajeja, mutta ainakin jos tulisi joku yleistietotesti koko kansalle, niin uskon että pääsisin reilusti yli puolen välin. En itse asiassa olisi kovin yllättynyt jos pääsisin parhaaseen 10%:iin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 23:17"]Olen omasta mielestäni tosi kaunis, eikä se oo itserakkautta. T. 13 v neiti
[/quote]Heti alapeukutetaan,mikä teitä vaivaa? Jos ootte kateellisia voitte olla hiljaa. Vai vaivaako ikärasismi? Alapeukuttaja, oot säälittävä. Varsinkin jos oot aikuinen.
Aikalailla varmasti keskiverto olen, tai ihan vähän keskiverron yläpuolella :-) Minulla on kauniit kasvot, mutta peppua ja reittä löytyy vähän liiaksi. Osa syy siihen, miksi pidän itseäni nättinä on varmaan se, että hiukseni, meikkini ja vaatteeni miellyttävät totta kai omaa silmääni ja tekevät minusta omasta mielestäni kauniimman. Tiedän paljon rumempia ihmisiä kuin minä, mutta myös niitä kauniimpia.
N20
Kyllä. Oon 20v ja viimeinkin sinut itteni kanssa ja tykkään itestäni just tällasena :) Syömishäiriö ja huono itsetunto lähti samalla kun pääsin huonosta suhteesta, näin on paljon parempi!
Olen kaunis.
Minulla on suuret, hieman vinot silmät ja luonnostaan pitkät, tummat ripset ja kulmat. korkeat poskipäät, sopusuhtaisen suuret pusuhuulet ja kasvoihin sopiva nenä. Hiukseni ovat tuuheat ja kiiltävät. Rintani c75, kiinteät ja terhakat hah. Olen hoikka vyötäröltä, muuten kurvikas -bmi noin 21. Jalkani ja käteni ovat pienet ja sirot.
Paitsi että tupakoin ja juon liikaa alkoholia, olen alkanut rupsahtaa.
Ikää 29+
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 21:37"]Minkä ikäinen bloggaaja?
[/quote]
20-25v.