Rehellisesti : pidätkö itseäsi keskivertoa kauniimpana?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:21"]
Mä oon tän baarin kuumin ja seksikkäin
[/quote]
Tuksu?
[/quote]
Ei vaan Teflon Brothers ja Meiju
En pidä, olen ruma. Olen aina ollut. Kroppa on huono ylipainon takia, eikä paino tunnu putoavan mihinkään kilpirauhasongelmien ja lääkitystasapainon etsimisen takia. Voisin ehkä olla kropalta siedettävä jos minulla olisi oikeasti hyvin jakautuneet läskit, eli isot tissit ja iso pylly mutta vyötärö. Vaan ei, pienet tissit, olematon perse mutta paksut käsivarret ja tasapaksu kroppa. Naama on täynnä epäsymmetriaa ja mikään osa ei sovi yhteen. Silmät ovat pienet, nenä ihmeellinen hyppyri ja leuka olematon. Ihossa paljon finnejä ja punoitusta, sekin hormonaalista ja alkanut vasta tyroksiini-lääkityksen myötä. Siihenkään ei mikään tunnu auttavan koska hormonaalinen vaiva.
Kesä ahdistaa tosi paljon, uskallan ulos vasta myöhään illalla ettei kukaan huutele loukkauksia. On kamalan nöyryyttävää kun joku huutaa ohimenevästä autosta "läski!". Näin on käynyt, silloin olin vieläpä hoikempi mitä nyt. Olen vasta 23v ja tätä helvettiä pitäisi kestää vielä loppuelämä. Huoh :(
Olen kaunis.
Minulla on suuret, hieman vinot silmät ja luonnostaan pitkät, tummat ripset ja kulmat. korkeat poskipäät, sopusuhtaisen suuret pusuhuulet ja kasvoihin sopiva nenä. Hiukseni ovat tuuheat ja kiiltävät. Rintani c75, kiinteät ja terhakat hah. Olen hoikka vyötäröltä, muuten kurvikas -bmi noin 21. Jalkani ja käteni ovat pienet ja sirot.
Paitsi että tupakoin ja juon liikaa alkoholia, olen alkanut rupsahtaa.
Ikää 29+