Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti : pidätkö itseäsi keskivertoa kauniimpana?

Vierailija
20.05.2014 |

-miksi / miksi et?

-ikä?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole kuitenkaan ruma.

Vierailija
22/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:37"]

Kropasta joo, naamasta en. Naamasta olisin ihan keskiverto kaunis, mutta en keskivertoa kauniimpi, jos meikkaisin.

[/quote]

Ikä 34v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärstä kesinkertainen, sääret tosi rumat, kuontalo ohut. Keskiarvona: En! 

Vierailija
24/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ihan siitä syystä että kun tuolla kaupungilla kävelen, näen todella harvoin ketään itseäni kauniimpaa.

37 v.

Vierailija
25/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo keskivertoa kauniimpi, kasvot ei, mutta olenkin jo n. 50 v. Harkitsen kasvoleikkausta, koska haluan näyttää siedettävältä. Mieskin pitäisi vielä valloittaa ;)))

Vierailija
26/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Saan sekä naisilta että miehiltä usein kehuja vartalostani, kasvoistani ja hiuksistani. Minua verrataan usein tiettyihin klassisen kauniisiin Hollywood näyttelijättäriin.

Olen 22-vuotias.

Vierailija
27/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat on sitten ihan ykkösluokkaa. Joskus pistää ihan mietityttään, että miten kaikki superkauniit onkaan tänne ajautunut!

Vierailija
28/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista kyllä, vartalolta en.. Kait paremman vartalon voi kovasti eteen töitä tekemällä saavuttaa. :) 31

Vierailija
29/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:49"]

Palstamammat on sitten ihan ykkösluokkaa. Joskus pistää ihan mietityttään, että miten kaikki superkauniit onkaan tänne ajautunut!

[/quote]

No minusta olisi ihanaa, jos kaikki olisivat juuri omaan makuunsa keskivertoa kauniimpia! Ei kukaan ole kaikkien mielestä kaunis, tärkeintä olisi olla itseensä tyytyväinen ja kantaa itseään ylpeänä.

Vierailija
30/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni keskivertoa kauniimpana. Omasta mielestä peilistä tuijottaa kuitenkin ihan siedettävän näköinen tyyppi, hetkittäin jopa kaunis.

Ikä 37

Vierailija
31/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Toisinaan kadehdin niitä, jotka ovat saaneet kauniit geenit, mutta sillä on niin paljon varjopuolia, että parempi oli syntyä rumemman puoleiseksi. En minäkään nyt ihan katastrofi ole, mutta ainakaan en ole ikinä kokenut seksuaalista ahdistelua eivätkä miehet katsele perääni kaupungilla. Kun täältä lukee, mitä kaikkea kauniit naiset ovat saaneet varsinkin nuorena kokea (vanhempien miesten kiimaisia katseita ja lääppimistä), niin luojan kiitos olen ruma! Miehen olen siitä huolimatta löytänyt eli all is good :)

Vierailija
32/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihan rehellisesti varsinkin pari vuotta sitten otetuista valokuvista näkee, että minulla on huomattavan kauniit kasvot.. mutta vain meikattuna. Minulla on kauniit, erikoiset silmät ja luonnostaan täyteläiset huulet.

Ikää 32. Tästä tie on vain alaspäin, olin mielestäni kauneimmillani n. 25-vuotiaana.

Vierailija
33/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. 20v.

Vierailija
34/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän. En oikeasti tiedä olenko. Olen ikäisekseni (31v) kyllä ihan timmissä kunnossa ja helposti luullaan ainakin 5 vuotta nuoremmaksi... Sanotaan nyt vaikka näin, että kyllä minut huomataan ;)

Vierailija
35/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan pidä, näytän ihan groteskilta. Olin mielestäni keskivertoa kauniimpi joskus kymmenen vuotta sitten, mutta se on kyllä räjähtänyt taivaan tuuliin sittemmin.

Vierailija
36/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Olen 30.

Vierailija
37/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Vartalo ihan keskiverto, kasvot reilusti sen alle. :( Olen 21, mutta minua luullaan yleensä yläasteikäiseksi naaman perusteella. Ja ei, se ei lohduta, että voisin näyttää vanhempana edelleen nuorekkaammalta kuin ikätoverit.

Vierailija
38/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan luomana olen kaunis. Tottakai ylipaino ja ikä vähän rumentaa minua. Mutta naamasta olen mielestäni riittävän kaunis.

Mielestäni monissa ihmisissä iloisuus ja ystävällisyys kaunistaa entisestään:).

Vierailija
39/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:21"]

- En, koska jos olisin, minulla olisi mies.

- 22 v

[/quote]

ei se mene noin. Monesti ne kauneimmat elelevät pisimpiä aikoja sinkkuina, näin ainakin omassa tuttavapiirissä. Tiedä sitten, johtuuko kauniiden monesti korkeasta omasta vaatimustasosta vai miesten asenteesta heitä kohtaan, että miehet itse epäilevät kelpaavuuttaan tai pelkäävät, että kaunis ei pysy rinnalla.

Vierailija
40/63 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oikeastaan pidän itseäni enemmänkin söpönä kuin kauniina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän