Rehellisesti : pidätkö itseäsi keskivertoa kauniimpana?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:37"]
Kropasta joo, naamasta en. Naamasta olisin ihan keskiverto kaunis, mutta en keskivertoa kauniimpi, jos meikkaisin.
[/quote]
Ikä 34v
Pärstä kesinkertainen, sääret tosi rumat, kuontalo ohut. Keskiarvona: En!
Joo. Ihan siitä syystä että kun tuolla kaupungilla kävelen, näen todella harvoin ketään itseäni kauniimpaa.
37 v.
Vartalo keskivertoa kauniimpi, kasvot ei, mutta olenkin jo n. 50 v. Harkitsen kasvoleikkausta, koska haluan näyttää siedettävältä. Mieskin pitäisi vielä valloittaa ;)))
Kyllä.
Saan sekä naisilta että miehiltä usein kehuja vartalostani, kasvoistani ja hiuksistani. Minua verrataan usein tiettyihin klassisen kauniisiin Hollywood näyttelijättäriin.
Olen 22-vuotias.
Palstamammat on sitten ihan ykkösluokkaa. Joskus pistää ihan mietityttään, että miten kaikki superkauniit onkaan tänne ajautunut!
Kasvoista kyllä, vartalolta en.. Kait paremman vartalon voi kovasti eteen töitä tekemällä saavuttaa. :) 31
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:49"]
Palstamammat on sitten ihan ykkösluokkaa. Joskus pistää ihan mietityttään, että miten kaikki superkauniit onkaan tänne ajautunut!
[/quote]
No minusta olisi ihanaa, jos kaikki olisivat juuri omaan makuunsa keskivertoa kauniimpia! Ei kukaan ole kaikkien mielestä kaunis, tärkeintä olisi olla itseensä tyytyväinen ja kantaa itseään ylpeänä.
En pidä itseäni keskivertoa kauniimpana. Omasta mielestä peilistä tuijottaa kuitenkin ihan siedettävän näköinen tyyppi, hetkittäin jopa kaunis.
Ikä 37
En todellakaan! Toisinaan kadehdin niitä, jotka ovat saaneet kauniit geenit, mutta sillä on niin paljon varjopuolia, että parempi oli syntyä rumemman puoleiseksi. En minäkään nyt ihan katastrofi ole, mutta ainakaan en ole ikinä kokenut seksuaalista ahdistelua eivätkä miehet katsele perääni kaupungilla. Kun täältä lukee, mitä kaikkea kauniit naiset ovat saaneet varsinkin nuorena kokea (vanhempien miesten kiimaisia katseita ja lääppimistä), niin luojan kiitos olen ruma! Miehen olen siitä huolimatta löytänyt eli all is good :)
Kyllä. Ihan rehellisesti varsinkin pari vuotta sitten otetuista valokuvista näkee, että minulla on huomattavan kauniit kasvot.. mutta vain meikattuna. Minulla on kauniit, erikoiset silmät ja luonnostaan täyteläiset huulet.
Ikää 32. Tästä tie on vain alaspäin, olin mielestäni kauneimmillani n. 25-vuotiaana.
Kyllä pidän. En oikeasti tiedä olenko. Olen ikäisekseni (31v) kyllä ihan timmissä kunnossa ja helposti luullaan ainakin 5 vuotta nuoremmaksi... Sanotaan nyt vaikka näin, että kyllä minut huomataan ;)
No en todellakaan pidä, näytän ihan groteskilta. Olin mielestäni keskivertoa kauniimpi joskus kymmenen vuotta sitten, mutta se on kyllä räjähtänyt taivaan tuuliin sittemmin.
En pidä. Vartalo ihan keskiverto, kasvot reilusti sen alle. :( Olen 21, mutta minua luullaan yleensä yläasteikäiseksi naaman perusteella. Ja ei, se ei lohduta, että voisin näyttää vanhempana edelleen nuorekkaammalta kuin ikätoverit.
Jumalan luomana olen kaunis. Tottakai ylipaino ja ikä vähän rumentaa minua. Mutta naamasta olen mielestäni riittävän kaunis.
Mielestäni monissa ihmisissä iloisuus ja ystävällisyys kaunistaa entisestään:).
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:21"]
- En, koska jos olisin, minulla olisi mies.
- 22 v
[/quote]
ei se mene noin. Monesti ne kauneimmat elelevät pisimpiä aikoja sinkkuina, näin ainakin omassa tuttavapiirissä. Tiedä sitten, johtuuko kauniiden monesti korkeasta omasta vaatimustasosta vai miesten asenteesta heitä kohtaan, että miehet itse epäilevät kelpaavuuttaan tai pelkäävät, että kaunis ei pysy rinnalla.
En. Oikeastaan pidän itseäni enemmänkin söpönä kuin kauniina.
En. En ole kuitenkaan ruma.