Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on matkakuume

Vierailija
20.05.2014 |

ja onneksi saan siihen muutaman viikon päästä kaipaamani lääkityksen. :) Muita joille reissaaminen silloin tällöin on elämässä lähes henkireikä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainainen matkakuume. Matkat on kiva piriste. Miten mukavaa on päästä muualle lämpöön ja relaamaan. Matkustamme kohtuullisen paljon. Lasken öitä seuraaviin matkoihin.

Vierailija
2/4 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun varasin/väsäsin reissun, tuli sellainen ihan tunne jälleen että elämässä on kuin onkin jotain itua. Ja että jotain ihanaa voi tapahtua, vaikka todennäköisesti ei ihmeempiä tapahdukaan, mutta ainakin uusia kokemuksia ja kohtaamisia tulee jälleen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 16:15"]

Heti kun varasin/väsäsin reissun, tuli sellainen ihan tunne jälleen että elämässä on kuin onkin jotain itua. Ja että jotain ihanaa voi tapahtua, vaikka todennäköisesti ei ihmeempiä tapahdukaan, mutta ainakin uusia kokemuksia ja kohtaamisia tulee jälleen. ap

[/quote]

Aina pitää olla pari matkaa tiedossa. On aika tyhjän päällä olo, kun matkalta tulee kotiin ja jos ei ole sitä seuraavaa mitä odottaa.

Kokemuksia, rentoutumista, nautiskelua, ystävien tapaamisia.

t, kakkonen

Vierailija
4/4 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jatkuvasti, en ole vain päässyt moneen vuoteen yhtään minnekään. Huonoa tuuria vähän liikaa.