Miksi Iida ei ymmärrä jättää Archien?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/paljastus-iida-vainion-ja-archie-c…
Tuntuu niin pahalta katsoa kun yks yrittää pussata ja hakee läheisyyttä ja toinen vaa kääntää päätä pois kun ahdistaa niin paljon.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Iida voisi vaihtaa nimensä Edithiksi, sitten olisi Archie ja Edith, kuten Bunkereilla.
Sillä erolla, että Archie on myös Läskipää.
Eiväthän tuossa jutussa kuvaillut tapahtumat edes kauheasti vastaa tuota tulkintaa. Archie varmaankin keskittyi musiikkiin, kun toinen kaipasi läheisyyttä. Toisessa tilanteessa ja rauhallisemmassa ympäristössä voi olla toisin.
Omalla tavallaan sympaattinen pariskunta.
Taivutusmuoto åt skogen: Po. Archieta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida voisi vaihtaa nimensä Edithiksi, sitten olisi Archie ja Edith, kuten Bunkereilla.
Ei oo, vaan artsin vävypoika on läskipää
Mitähän tuosta tulee? Äitiys ja urana linssiluteilu. Ei mitään sisältöä elämässä.
Koska raha! Ida on kullankaivaja pahimmasta päästä.
Toivottavasti heidän elämänsä menee yhä parempaan suuntaan jo lapsenkin takia.
Vierailija kirjoitti:
Omalla tavallaan sympaattinen pariskunta.
Huvittava ero (käsitellyt) kuvat vs. video.
Video paljastaa totuuden.
Onks mä ainut joka näkee et archie ei rakasta sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, Bunkereiden vävy oli Läskipää
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen ei rakasta, niin suhde tuottaa sille toiselle kärsimystä. Ketään ei pitäisi roikottaa yksipuolisessa suhteessa. Tosin tämän perusteella ei voida sanoa, miten asia on. He ehkä tietävät itse.
Vierailija kirjoitti:
No johan se on sanonut sen ääneenkin medialle monta kertaa, joten miten voisi olla huomaamatta.
Ida roikkuu väkisin perässä ja toinen on ylimielinen m****u. Olisiko joku narsisti-läheisriippuvainen -kombo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan se on sanonut sen ääneenkin medialle monta kertaa, joten miten voisi olla huomaamatta.
Ida roikkuu väkisin perässä ja toinen on ylimielinen m****u. Olisiko joku narsisti-läheisriippuvainen -kombo.
Milloin sanoi? Suhteen alkuvaiheessa voi usein olla toisin.
Iidan käyttöarvo laski rajusti lapsen jälkeen. Se vaikeuttaa kullan kaivamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde on oikeasti tuollainen, se on varsinkin läheisriippuvaisen kannalta todella surullista.
Kertoisitko onko jotain asioita mitä ida ymmärtää!
Osa ihmisistä ei pidä pussailusta. Vain muu halaus tai kosketus, oikealla hetkellä.