Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te ajatteletta Cast away leffan lopun?

Vierailija
20.05.2014 |

Kun Tom Hanks valitsee suunnan jonne kääntyy. Hänellä on se paketti siinä vietävänä jne, että minkä päätöksen hän siinä lopussa tekee elämänsä suhteen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jossain väitetään, että paketissa oli satelliittipuhelin, jolloin hän olisi voinut soittaa hakemaan itensä saarelta. Siis mikäli olisi itse avannut sen paketin :)

Vierailija
2/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kerrota. Mutta hän jää hymyilemään siihen pohjoisen suuntaan, jonne tämä enkelin siipiä rustaava taiteilijanainen juuri koirinensa lähti. Ehkä hän ajatteli, että koska se paketti oli tälle naiselle (tai ainakin se paketti johdatti hänet tämän naisen luo), niin ehkä koko hänen koettelemuksensa "tarkoitus" oli muuttaa totaalisesti hänen elämänsä suuntaa. Esimerkiksi preerialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen, että hän iloitsee vain siitä, että hänellä ylipäätään on mahdollisuus valita elämänsä suunnan. Aikaisemmin siinä leffassahan se tyyppi puhui siitä kuinka autiolla saarella ainoa asia, mistä hän pystyi päättämään oli se miten ja milloin kuolla ja sekin meni sitten niin kuin meni.... Mutta olen kyllä aina ajatellut asian myös niin, että kyllä se niiden siipien (naisen) perään tavalla tai toisella ainakin ajatteli menevänsä.

Vierailija
4/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediasta... Se satelliittipuhelinjuttu on mainoksesta. Mutta koko leffan idea on johtanut myös Lost -sarjan syntyyn ilmeisesti.

In popular culture[edit]A FedEx commercial during the 2003 Super Bowl featured the final scene of the film, in which Chuck returns a package to its sender. In this version, the woman answers the door, and when Chuck asks what was in the box, the woman replies: "Just a satellite phone, GPS locator, fishing rod, water purifier, and some seeds. Just silly stuff."[15]

Media executive Lloyd Braun of ABC Studios first suggested the idea of a Cast Away-type television series at a dinner party in 2003.[21] Thom Sherman later pitched the idea for Cast Away – The Series, but never developed the idea.[21] The concept was later developed and pitched with the title Nowhere, which later turned into the ABC show Lost.[21]

Vierailija
5/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppahan oli jo vienyt sen paketin ja takas tullessaan jäi risteykseen miettimään, mihin suuntaan lähtee nyt elämässään. Juteltuaan sen lissun kanssa, jonka auton takalaidassa oli siivet, Tomppa mun mielestä kääntyi loppujen lopuksi siihen suuntaan, jonne se lissukin oli mennyt.

Itse asiassa samat siivethän oli myös siinä bajamaja -seinänkappaleessa, jota Tomppa käytti purjeena siinä lautassaan...

Näin ollen Tomppa ehkä ajatteli, että kyseiset siivet on jollain lailla johdatusta jostain... juu, en tuputa mitään uskonjuttuja... :D

Vierailija
6/6 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siivet oli myös patsaana sen talon pihalla mihin se sen paketin vei, että itse olen ajatellut sen olevan sen naisen firman logo tms. Mutta kun en ole katsonut mitenkään suurennettuna tai hidastettuna niin vähä oli on mennyt, miksi ne siivet saivat sen tyypin jättämään se paketin avaamattomaksi. Voihan ne merkitä linnun siipiäkin... niillähän sieltä saarelta olisi lentänyt pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä