Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUka enää ostaa lenkkareita tms suomesta ???hinnat ihan poskettomat

Vierailija
20.05.2014 |

Lenkkareita tai skeittareita ( hyvää merkkiä) en saa enää suomesta paljoa alle 100 e.... ei edes stadiumista tai budget sportista.  Ihan käsittämätöntä

Samaan aikaan ulkomaiset nettikaupat myyvät samoja kenkiä 30-50 e

Ja taas suomessa  satojen prosenttien katteet. ÄLKÄÄ OSTAKO SUOMESTA, muuten mikään ei muutu

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan käydä kaupassa sovittamassa vaikka adidasta ja sen jälkeen palata päätteelle ja tilata netistä. Jos pysyy merkkiuskollisena, ei jatkossa tarvitse enää erikseen käydä sovittelemassa.

Vierailija
22/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut lenkkarit jo vuosia täältä http://www.sportsshoes.com/

Ilmaiset toimituskulut yli 40 euron kengille. Myös muu urheilutavara on paljon halvempaa. Käyn vain kokeilemassa oikean koon intersportissa ja pistän tilauksen menemään. Olen saanut aina asicsit yli 100 euroa halvemmalla kuin Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta jos oikeasti juokset puolimaratoneja tai maratoneja niin kannattaa olla paremmat kengät kuin 20-50 USD. Mulla Asicset 180€. Muussa tapauksessa jos tuntuu että ei halua satsata niin paljoa, voihan ostaa kenkiä vaikka Torista tai Huutonetistä. Kyllä mäki oon sieltä ostanu suht halvalla "istumakenkiä".

Vierailija
24/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on englanissa huippu suositut:

http://www.amazon.co.uk/WETSHOES-Two-Bare-Feet-Childrens/dp/B009YF6IQW/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn-21

WETSHOES by Two Bare Feet - Adults / Childrens - SIZES INFANT 6 TO ADULT 12 Unisex -

Price:£4.99 - £7.99 

Ja hinta ihan olematon.

Vierailija
25/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportsdirect on UK:ssa eli ei ALV:ia ja KATSOKAA HINTOJA.  Käykää kokeilemassa kaupassa ja tilatkaa saman kokoiset !!

Ja se, että ette osta suomesta, ei kaada kauppiaita vaan pakotta ne laskemaan hintoja.

MIkään kuljetuskustannus tai suomen ALV ei voi selittää sitä, että sama kenkä suoemssa 120 e ja tuolla 49 e ja ei edes tarjouksessa

Ainoa selitys on tukkukauppojen ja kauppiaiden kate

Vierailija
26/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:43"]

Juu, en tosiaan osta enää mitään suomalaista. Enkä tue suomalaisia yrityksiä. Olen vuosikausia ostanut ja mitä siitä olen hyötynyt? En niin yhtään mitään. Erityisesti lenkkarit on sikahintaisia. Joten juoksen 5 vuotta vanhoilla adidaksillani yhä vaan.

[/quote]

Miten niin et ole hyötynyt mitenkään? Jos asut Suomessa, olet varmasti tullut käyttäneeksi verovaroilla ylläpidettäviä asioita, esim. tieverkostoa tai erilaisia koulutuspalveluja. 

[/quote]Hah! Mikä vitsi. Mä tarkoitan nyt kyllä vähän konkreettisempaa hyötyä. En sitä, että toi edessäni näkyvä tie on asvaltoitu joskus 30 vuotta sitten.

[/quote]

Mitä konkreettisempaa hyötyä? Ei se ole mikään vitsi. Yhteiskunta pyörii verorahoilla, ja suomalaisilta yrityksiltä ostaessa palautuu veroja valtiolle. Mikä voisi olla konkreettisempaa kuin se? Eikös ALV ole valtion suurin verotulo?

Vierailija
27/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalaiset tilaavat vain netistä, niin silloin kauppiaan ja tukkukaupan pitää laskea hintojaan. Yksinkertaiseta.

Tuskin ne nettikaupatkaan ilman katetta myyvät.  Suomessa vaan S ja K ketjut tukut ja kauppiaat vetävät välistä AIVAN LIIAN PALJOn ja suomalaiset uskovat kiltisti, että suomen ALV ja verotus selittää kaiken .

HAH HAH

Vierailija
28/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on muistaakseni 70-75 % % veroaste !! eli jokainen maksaa tuloistaa 70 % valtiolle (palkkavero, alv, polttoainevero  jne)

Eli ihan kestämätön tilanne.  Missään muussa maassa ei ole noin korkea !

Vierailija
29/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:14"]

Nää on englanissa huippu suositut:

http://www.amazon.co.uk/WETSHOES-Two-Bare-Feet-Childrens/dp/B009YF6IQW/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn-21

WETSHOES by Two Bare Feet - Adults / Childrens - SIZES INFANT 6 TO ADULT 12 Unisex -

Price:£4.99 - £7.99 

Ja hinta ihan olematon.[/quote]

Nuohan on uimakengät, eikä mekään kyllä olla yli 5 euroa noista etelässä maksettu.

Vierailija
30/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:43"]

Juu, en tosiaan osta enää mitään suomalaista. Enkä tue suomalaisia yrityksiä. Olen vuosikausia ostanut ja mitä siitä olen hyötynyt? En niin yhtään mitään. Erityisesti lenkkarit on sikahintaisia. Joten juoksen 5 vuotta vanhoilla adidaksillani yhä vaan.

[/quote]

Miten niin et ole hyötynyt mitenkään? Jos asut Suomessa, olet varmasti tullut käyttäneeksi verovaroilla ylläpidettäviä asioita, esim. tieverkostoa tai erilaisia koulutuspalveluja. 

[/quote]Hah! Mikä vitsi. Mä tarkoitan nyt kyllä vähän konkreettisempaa hyötyä. En sitä, että toi edessäni näkyvä tie on asvaltoitu joskus 30 vuotta sitten.

[/quote]

Mitä konkreettisempaa hyötyä? Ei se ole mikään vitsi. Yhteiskunta pyörii verorahoilla, ja suomalaisilta yrityksiltä ostaessa palautuu veroja valtiolle. Mikä voisi olla konkreettisempaa kuin se? Eikös ALV ole valtion suurin verotulo?

[/quote]

Juuri siksi minäkin suosin ulkomailta ostamista. Suomen valtion päättäjien pitää tajuta, että Suomessa on tehtävä säästöjä, ei vain nostaa veroja. Verotus on saatava samalle tasolle muiden Pohjois-Euroopan maiden kanssa edes. Se, että ostaa muualta, jättää Suomessa verotuotot pienemmiksi. Jos tuote täällä maksaisi saman kaupassa kuin ulkomaisessa nettiputiikissa, niin ihmiset ostaisi ne tuotteet Suomesta sieltä kaupasta. Verorahat jäisi Suomeen, myyjillä olisi töitä. Verottaja ei vaan tajua.

Ongelma on myös siinä, että Suomessa on huonot sisäänostajat. Esim. nyt on kaikki myymälät täynnä Conversen tossuja. Omiin jalkoihini sopii parhaiten Adidas Superstarit. Haluan värikkäät tossut. Noita Superstareja ei enää useampaan vuoteen ole Suomessa myyty kuin jotain miesten mustia versioita.

Saksalaisesta Adidaksen verkkokaupasta saa tilata oman suunnitelman mukaan värikkäät Adidakset. Siispä tilaan sieltä. Ostaisin lähi-Intersportista, mutta myyvät ei-oota.

Vierailija
31/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:18"]

Jos suomalaiset tilaavat vain netistä, niin silloin kauppiaan ja tukkukaupan pitää laskea hintojaan. Yksinkertaiseta.

[/quote]

Ei. Kyllä siinä käy niin, että ennen pitkää tuotteita ei saa kuin netistä. Se ei tietysti teitä enää haittaa, kuolleita kun olette sukupolven, parin päästä. Ei täällä kukaan pidä teille mitään sovituskauppoja pystyssä.

Luuletteko te, että kauppiaat ovat esim. itse päättämässä tilavuokrista? Eivät he voi alentaa hintoja tuosta vaan, kun heilläkin on - yllätys yllätys - kuluja toiminnastaan.

Vierailija
32/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:18"]

[/quote]

Ei. Kyllä siinä käy niin, että ennen pitkää tuotteita ei saa kuin netistä. Se ei tietysti teitä enää haittaa, kuolleita kun olette sukupolven, parin päästä. Ei täällä kukaan pidä teille mitään sovituskauppoja pystyssä.

Luuletteko te, että kauppiaat ovat esim. itse päättämässä tilavuokrista? Eivät he voi alentaa hintoja tuosta vaan, kun heilläkin on - yllätys yllätys - kuluja toiminnastaan.

[/quote]

höpö höpö, jokainen kauppias on aina alueen verotietojen kärjessä. Jos laskisi pikkuisen omaa elintasoaan ja hintojaan, voisin ostaakin suomesta.

Tilavuokra, ALV, verot, palkat yms ei selitä millään, miksi sama kenkä maksaa suomessa 139 e ja saksassa (kaupasta)  52 e

ei se saksa NIIN erilainen yhteiskunta ole kuin suomi

Vierailija
33/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Startfitness on myös yksi edullinen nettikauppa. Kannattaa vertailla myös muiden sporttivaatteiden hintoja kuin puheena olleiden juoksukenkien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi