Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUka enää ostaa lenkkareita tms suomesta ???hinnat ihan poskettomat

Vierailija
20.05.2014 |

Lenkkareita tai skeittareita ( hyvää merkkiä) en saa enää suomesta paljoa alle 100 e.... ei edes stadiumista tai budget sportista.  Ihan käsittämätöntä

Samaan aikaan ulkomaiset nettikaupat myyvät samoja kenkiä 30-50 e

Ja taas suomessa  satojen prosenttien katteet. ÄLKÄÄ OSTAKO SUOMESTA, muuten mikään ei muutu

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:33"]

ÄLKÄÄ OSTAKO SUOMESTA, muuten mikään ei muutu

[/quote]

Niin. Boikotoimalla suomalaisia yrityksiä voit tosiaan olla mukana merkittävässä muutoksessa, kun ajetaan Suomen talous kokonaan alas.

Myyntikate on aivan eri asia kuin se, mitä yrittäjälle jää käteen, kun kaikki yritystoimintaan liittyvät kulut on maksettu. Tilinpäätökset ovat julkista tietoa, ja niistä voi todeta, että kovin harva yritys tahkoaa voittoa mitenkään huikealla prosentilla.

Vierailija
2/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta huomioippa postikulut päälle, niin ero ei ole enää niin selkeä.Ja jos tilaat jenkeistä ym. muista tullimaksut.Kenkiä on myös kiva sovittaa ennenkuin ostaa.Kiva palautella ulkomaille, pk:t suolaisia.Kun ostaa kaupasta, saa kengät vaikka heti jalkaan, eli syitä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itse etsin juoksulenkkareita ja kaikki oli poikkeuksetta satasesta ylöspäin. Onneksi on suht pieni jalka, löysin sitten junioreitten puolelta alesta Adidaksen hyvät juoksulenkkarit 29€.

Vierailija
4/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaan asiasta sitten kun sinun työpaikkasi on ulkoistettu ulkomaille.

Vierailija
5/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lopetetaan kaikki kaupat Suomesta ja samalla verotulot ja sosiaalipalvelut.

Ollan vain työttöminä ja tilaillaan verkkokaupoista ulkomailta.  Huom., kate ei voi olla kuin 100% myyntihinnasta, jos saa myytävät tuotteet ilmaiseksi.

Vierailija
6/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en tosiaan osta enää mitään suomalaista. Enkä tue suomalaisia yrityksiä. Olen vuosikausia ostanut ja mitä siitä olen hyötynyt? En niin yhtään mitään. Erityisesti lenkkarit on sikahintaisia. Joten juoksen 5 vuotta vanhoilla adidaksillani yhä vaan.

Vierailija
7/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo lopetetaan ostamasta Suomesta, muuttuu ainakin se että kauppias, muutama työntekijä, kuljetusfirma jne jää ilman töitä ja sitä kautta kerrannaisvaikutuksena he kaikki vähentää kulutusta, eli työttömyys nousuun. eiks niin !!

Vierailija
8/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kerro linkki halpoihin tossuihin....

Olen käynyt puma.eu:n sivuilla, mutta ei siellä ainakaan ole mitään eritysen edullista.

Vierailija
9/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:43"]

Juu, en tosiaan osta enää mitään suomalaista. Enkä tue suomalaisia yrityksiä. Olen vuosikausia ostanut ja mitä siitä olen hyötynyt? En niin yhtään mitään. Erityisesti lenkkarit on sikahintaisia. Joten juoksen 5 vuotta vanhoilla adidaksillani yhä vaan.

[/quote]

Miten niin et ole hyötynyt mitenkään? Jos asut Suomessa, olet varmasti tullut käyttäneeksi verovaroilla ylläpidettäviä asioita, esim. tieverkostoa tai erilaisia koulutuspalveluja. 

Vierailija
10/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös alv. makseta siihen maahan johon tilaus toimitetaan???? EU:n sisällä, ei tietenkään muita maita koske.

Vierailija
11/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:43"]

[/quote]

Miten niin et ole hyötynyt mitenkään? Jos asut Suomessa, olet varmasti tullut käyttäneeksi verovaroilla ylläpidettäviä asioita, esim. tieverkostoa tai erilaisia koulutuspalveluja. 

[/quote]Hah! Mikä vitsi. Mä tarkoitan nyt kyllä vähän konkreettisempaa hyötyä. En sitä, että toi edessäni näkyvä tie on asvaltoitu joskus 30 vuotta sitten.

Vierailija
12/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaapa jotain nettikauppaa.

Vierailija
14/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tavallinen lenkkeilevä mamma noita huippukalliita teknisiä juoksukenkiä edes todellisuudessa tarvitsee? Halvemmillakin voi istua hiekkalaatikon reunalla. Mutta tietysti: Täytyyhän sitä näyttää noille wt-akoille, että on, millä mällätä, ei tartte tyytyä halpislenkkareihin. Ja onhan se se niin komeeta, kun voi kehua, miten tilasi kenkänsä jostain hemmetin kuusesta. aasialaiset pikkuopojat ja -tytöt ne on näppärillä sormillaan panneet kokeen, maksoivat ne sitten parikymppiä tai parisataa.

Vierailija
15/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouden pitääkin romahtaa, ei tämä hulluus muuten ikinä lopu.

Mitä postikuluihin tulee, harvoin esim. yli 50 dollarin arvosta ostava sellaisia makselee. Suomen tulli sen sijaan haluaa osansa niistä lenkkareistakin, joten jos tilaat yli 20€ arvosta jotain, valmistaudu maksamaan verottajalle siitä ilosta.

Vierailija
16/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:42"]

Joo, mutta huomioippa postikulut päälle, niin ero ei ole enää niin selkeä.Ja jos tilaat jenkeistä ym. muista tullimaksut.Kenkiä on myös kiva sovittaa ennenkuin ostaa.Kiva palautella ulkomaille, pk:t suolaisia.Kun ostaa kaupasta, saa kengät vaikka heti jalkaan, eli syitä löytyy.

[/quote]

Itse olen tilannut UK:sta lenkkareita, ja saanut postikuluineen halvemmalla kuin Suomesta, joskus jopa kaupanpäällisineen. Sovitusongelman taklaa sillä, että sovittaa kaupassa ja tilaa netistä. EU:sta tilattaessa ei mene tulleja kun ei tilaa jostain Jerseysaarilta tms.

Vierailija
17/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, niin että tyytykööt suomalainen talonpoika akkoineen vaan tuohivirsuihin kun emme ole olympia-tason urheilijoita vaan vaikkapa lenkkeilemme omaksi iloksemme?

Vierailija
18/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tilaa mitään vaatteita enkä kenkiä netistä. Niitä pitää sovittaa! Mitä järkeä tilailla pitkin maailmaa jotain halpisrytkyjä, huomata että onkin epäsopivia tai huonoa materiaalia, ja lähetellä taas takaisin? Maapallo kiittää! Todella epäekologista ja typerää hommaa. Samat mammat paasaa jostain luomumunista ja kierrätyksestä, ja samaan aikaan kuormittaa ilmakehää lennättämällä muovikenkiä Kiinasta. Tosi fiksua.

Vierailija
19/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:42"]

[/quote]

Itse olen tilannut UK:sta lenkkareita, ja saanut postikuluineen halvemmalla kuin Suomesta, joskus jopa kaupanpäällisineen. Sovitusongelman taklaa sillä, että sovittaa kaupassa ja tilaa netistä. EU:sta tilattaessa ei mene tulleja kun ei tilaa jostain Jerseysaarilta tms.

[/quote]

16 jatkaa vielä sen verran, että toki netistä tilattaessa joutuu muutaman päivän vielä odottamaan sitten sitä lähetystä, mutta usein nopeammin tulee tavara UK:sta kuin suomalaisesta nettikaupasta. Nopeus sitten taas kompensoituu sillä, että ei tarvitse kierrellä etsimässä sitä halvinta kauppaa mihin menee enemmän aikaa kuin nettikauppoja selatessa.

Mutta nämähän ovat henkilökohtaisia valintoja, itse pidän verkko-ostamisesta enemmän kuin kauppojen kiertämisestä (helpompaa). Kenkien kanssa tosin on tuo sovitusongelma, joten käyn kaupassa joka tapauksessa sovittamassa ennen tilausta.

Vierailija
20/33 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ihan mielelläni suomalaisista kaupousta, mutta kun ei ole varaa. Minulla on hyvin pieni rahamäärä minkä voin käyttää mihinkään ei-aivan-pakolliseen enkä rupea nipistämään esim. ruokarahoista enää yhtään enempää ja useimpina kuukausina on hommattava useampiakin juttuja eikä sitä "ylimääräistä" summaa voi käyttää mihinkään yksittäiseen juttuun.

Juoksua olen harrastanut vuosikausia, yksi syy on se että teen sen käytännössä lenkkarien hinnalla (en omista mitään hienoja juoksuhousuja tms.), halvemmaksi tulee kuin esim. uimahallissa yhtä usein käyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi