Pano, jota kadut?
Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.
Hävettää veläkin.
Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.
Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Enkä edes saanut orkkua.
Kommentit (390)
126 jatkaa. Joskus jos uskallan kerron loputkin. Pahimpia en kehtaa kirjottaa edes anonyyminä tänne. Osaa ihminen olla tyhmä. Luoja kun lukee näitä juttuja ja miettii omia tekemisiäkin.. Itkettää ja naurattaa samaan aikaan 😧
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 12:27"]En kadu mitään, mutta jatkossa tsekkaan kyrvän koon etukäteen.
Miten?
No vaikkapa koskettamalla? :o
Kieltäydyn jos on liian pieni. Ei enää mikrokaluja minulle, kiitos.
Lepotila ei kerro juhlakunnosta mitään.
Vai juhlakunto 😃
No tuolla periaatteella saat kulkea käsi miesten munissa, eikä mitään selviä mutta kyllä se naisen tavarakin vaatisi aika usein tarkistamista, varsinkin hajun osalta.
yks pikkujoulun pano. Musta tuntuu näin jälkikäteen, että siellä neukkarin ovella kävi muitakin katsomassa. Onneksi en siellä enää töisssä
Sexympi sisko kirjoitti:
Siskon miehen kanssa panen. Pieni mies, ihanan kestävä, todella karvainen, selvästi isompi kalu, kuin omalla miehellä. Parasta et nuolee todella pitkään pillua, pahinta ja toisaalta tosi kiihkeää et imee fritsuja tisseihin, ja puristelee pyllyä niin et jää jälkiä, punottaa monta päivää, kokoajan kovempaa kyytiä saan, siskon mies kiihottuu ja minä voihkin kiimassa vaikka järki sanoo muuta. Kaduttaa, koska suostun ja toisaalta haluun kokoajan uusintoja. Mies panee nyt minua pari kertaa viikossa, autossa punttisalireisuilla ja kotonani, kun oma mies matkoilla. Tiedän et jonain päivänä siskoni saa meidät kiinni tai mieheni huomaa siskon miehen jäljet. Miten tästä voi selvitä ?
Olet ajanut jo miinaan. Ei ole salaisuutta, joka ei joskus tule ilmi.
Rikot itsesi lisäksi miestäsi, siskoasi ja hänen miestään vastaan 😔 Voi mikä sotku ;(
Vähin mitä voit tehdä on se, että olet uskollinen miehellesi ja lopetat tuon touhun.
Surullista 😭
Kadun vain niitä, joita en pannut. Tosin pari panoa olisi voinut jättää väliin, kun ei niistä ihmeitä nautintoja saanut. Muutenkin parasta seksiä olen saanut suhteissa.
Ja sekö eniten harmittaa ettet saanut orkkua...voi luoja. Säälin sun miestäs.
Ja sekö eniten harmittaa ettet saanut orkkua...voi luoja. Säälin sun miestäs.
Vierailija kirjoitti:
Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.
Hävettää veläkin.
Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.
Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Enkä edes saanut orkkua.
Oletpa narsistinen ihminen. Koet että pettäminen ei ollut väärin, mutta se ettet saanutkaan tyydytystä pettämisestä. Toivottavasti elämäsi on huono.
Työkaverin kanssa hotellihuoneessa pantiin pyllyyn toisiamme vuoro iltoina . Siis molemmat miehiä.
Minua hävettää se kun olin 24V. Nussin yhtä muijaa kolmesti illan ja yön aikana, aamulla kysyi arvaa ikäni, vastasin 20V, tyttö naurahti ja sanoi että 16V nussin ilman kortsua, kun illalla kysyin onko sulla ehkäisy, sanoi kyllä. Sanoin että maksan aportin, tyttö sanoi ei haluan pitää lapsen, älä huoli en tule ruokkoja kinumaan vanhemmillani on riittävästi rahaa. Nyt on tyttö aikuinen ja vähän sillä on minun näköä, äitinsä tosin sanoi että pysy erossa tytöstäni etkä kerro mitään. Tästä on nyt yli 20V. En saa tavata tytärtäni, vaikka oikeushan minulla olisi kertoa kuka olen kun tyttö on aikuinen. Näen tyttöä viikottain ja se kalvaa vieläkin, riitaa en halua koska tytön äidillä on muitakin lapsia. Markku
En kadu niistä yhtään. Jotkut olleet huonoja ja jotkut hyviä, mutta enpä niin kovin tasalaatuinen ole itsekään :D Yhtä tyyppiä kadun, mutten varsinaisesti seksiä hänen kanssaan.
Eka kerta exäni kanssa. Sitä ei olisi koskaan tarvinnut olla..
Ei sellaista olekaan. Panoja on vaan aviomiehen kanssa :)
Off topic. Mutta otin yheltä elokuvaohjaajalta suihin puistossa. Panna ei ehditty, kun se laukes, ennenku muna oli ehtiny ees kunnolla kovettua. Se hävetti, kun havaitsin jonkun pyöräpapparaisen seuranneen tilannetta parin metrin päästä puun takaa.
Otettiin erään likkakaverin kanssa jätkäkavereiltamme suihin varuskunnan parkkipaikalla ennen kuin palasivat viikonloppulomilta inttiin, varuskunnan vartiopäälliköt tulivat parkkeeratun auton luokse ja näkivät mitä teimme. Naureskelivat ja sanoivat, että pitäkäähän tytöt kiirettä - poikien pitäisi puolen tunnin sisään palata aitojen sisäpuolelle. Hävettää aivan saatanasti.
Kadun kaikkia panojani mitkä eivät tapahtuneet parisuhteessa. En pysty nauttimaan seksistä tuntemattoman kanssa, vaikka esileikki, suutelu ja hyväily olisivatkin olleet hyvin kiihottavia.
Nuorena ja tyhmänä ei osannut sanoa ei oikeassa kohtaa.ts kun mies ei kiinnostanut juurikaan yhtään.
Voi kun osaisi omalle tyttärelleen kertoa oikein sen, että harkitsee sen kenen kanssa haluaa oikeasti rakastella.
Viime pikkujouluissa olin niin humalassa, että vieläkin hävettää. Tuli ihan hirveesti törttöiltyä. Esim. yks pukiksi pukeutunut tuli kouriin ja alettiin paneen. Sillä oli koko ajan pukin tamineet päällä. Jälkeenpäin paljatui, että hän oli mun pomo. Siis ihan hirveetä. Sellanen sika vielä, yäk. En taatusti mene tänä vuonna pikkujouluihin.
Kaikkia aikaisempia. Niitä on hirvittävä määrä, ja jotenkin vain koen tehneeni väärin nykyistä vaimoani kohtaan, vaikkei hän vanhoista panoistani tiedäkään, ei ainakaan mitään lukuja. Olisi saaneet jäädä panematta jokaikinen. On jopa ahdistavaa vaimon kanssa liikkua kaupungilla, kun saa koko ajan sydän syrjällään pelätä, että törmää johonkin vanhaan hoitoon. On niitä hätäisiä väistöliikkeitä joskus joutunut tekemäänkin, ja tottahan rouva sellaisia ihmettelee, kun yhtäkkiä esim. singahdetaan toiselle puolen katua.
Mä oon itseasiassa kaksi kertaa päätynyt sänkyyn mun naispuolisten kavereiden kanssa. Mitä helvettiä.
Toinen oli vielä oikeestaan paras ystävä ja mukana oli yks mies. Selvinpäin ei kiinnostaisi pätkän vetaa mikään pimppi. 😂 Vaikka kaunis nainen on aina kaunis ja naisen vartalo on upea, niin ei silti. Nyt 3vuoden parisuhde miehen kanssa ja hän tietää tästä toisesta kerrasta, sattui siis silloin kun olin vielä sinkku. Vieläkin ihmetyttää.