Pano, jota kadut?
Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.
Hävettää veläkin.
Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.
Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.
Enkä edes saanut orkkua.
Kommentit (396)
Entinen työkaveri, johon lopulta sekaannuin. Nyt äitinä ja toisen miehen aviovaimona haluaisin entistä työkaveria lisää. Siinä on rietas ja isomulkkuinen silmäniskijä.
Ensimmäistä. Muija oli samalla osastolla suljetulla. Mentiin metsään panemaan tunnin ulkoilulla.
On miehesi jo ne tissifrisut huomannut. Taitaa olla omat jutut sillä matkoillaan eikä viitsi jäkättää pienistä.
Vierailija kirjoitti:
Useita kännipanoja, yksinäisyyttäni ja huonon itsetunnon takia niihin sorruin. Kaduttaa, inhottaa ja hävettää. Nyt olen elänyt yksin vuosia, olen niin surullinen. Itseäni vain syytän ja vihaan. Usein suustani pääsee sana anteeksi yksinollessani. Kyllä, kovasti masentunut olen.
Sama täällä, ja vihaan itseäni tästä kaikesta paskasta mitä olen mennyt tekemään. 😔
Vierailija kirjoitti:
Varatun miehen kanssa vietetty aika panoineen kaduttaa paljon. Olin niin idiootti, että uskoin kun mies kertoi olevansa eronnut. Miten sitä voi olla vielä nykyaikana niin sinisilmäinen, että uskoo miesten juttuja.. Siis nyt pitää koko loppuelämä kantaa muistoa tuosta miehestä ja niistä nainneista mielessään. Voi kun olisi jokin täsmäpilleri, jonka avulla nuo muistot voisi sammuttaa ikiajoiksi.
Kyllä niitä naisiakin riittää ketkä piilottaa sormukset laatikkoon kun lähtee viihteelle. Parikin kertaa on vasta seksin jälkeen selvinnyt että nainen on naimisissa kun ensin väittänyt itseään eronneeksi pitkän aikaa tai sinkuksi. Eipä sitä voi yksinkertaisesti tietää mitenkään
Jokaista panoa jossa on passiivinen kumppani. Mikä järki siinä on?
Juuh, yksikään pano ei kaduta jälkikäteen. Mutta pari naista meni ohi varmaankin koska en käynyt kiinni ja pannut, kun tarjolla olisi ollut. Eka meni nuoruuden ja kokemattomuuden piikkiin, mutta se toinen, opiskeluaikainen olisi saattanut muuttaa elämäni suunnan täysin ja harmittaa edelleen. Tosin silloin 20 vuotta sitten olin jo avoliitossa nykyisen puolison kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 11:40"]
Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.Hävettää veläkin.Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.Enkä edes saanut orkkua.Miten yleistä tällainen on? Olen itsekin törmännyt samanlaiseen tilanteeseen. Luulin, että miehet on lojaaleja toisilleen.
Itse erehdyin joskus luulemaan, että naiset olisi uskollisia. Nyt olen jo oppinut realismia.
Naiseen ei voi koskaan luottaa. Vaikka itse olisit kuinka rehellinen ja uskollinen niin naiseen ei voi luottaa...
Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa..
lauloi jo Badding aikoinaan
Kadun seksiä nuorena yhden kumppanin kanssa, johon en tuntenut riittävää vetovoimaa vaan tein sen koska toinen odotti seksiä. Olisin halunnut olla ja seurustella ensirakkauden kanssa, jonka kanssa oli noihin aikoihin on off suhde. Toisaalta tulipahan koettua myös heikompia seksikokemuksia niin tietää nyt mihin verrata.
Kyllä se varmaan se on, josta tämä perhehelvetti sai sinettinsä.
Kaikkeen sitä tuleekin heikkona hetkenä lähdettyä mukaan.
Kaverin faija viime kesänä. Itse tein vielä aloitteen humalassa. Hävetti seuraavana päivänä ihan…
Nuorempana yhden kaverin poikakaveria. Siis miksi.... Ihan käsittämätön juttu, en edes pitänyt siitä ihmisestä, en hänen ulkonäöstäänkään edes. Ja oli surkea sängyssä. Ihan paska keikka.
Eka kerta oli onneton rävellys aikamoisessa humalassa miehen kanssa, johon olin tosi ihastunut. Vietettiin paljon aikaa yhdessä, mutta tuota lukuun ottamatta vähän epämääräisesti kaveripohjalta. Tuon pohjanoteerauksen jälkeen häivyin kuvioista ja myöhemmin selvisi, että tyyppi olikin ollut varattu koko ajan. No, sen jälkeen olen harrastanut seksiä vain selvinpäin, niin ei ole tarvinnut katua.
vaimon kanssa ensimmäistä. jos olis jäänyt tekemättä olis aika monta euroa säästyny
ei pano, mutta suihinotto.
Oltiin kavereiden kanssa viettämässä mökkiviikonloppua ja jostain syystä ajauduin tilanteeseen että olin ottamassa mun ystävän silloiselta poikaystävältä suihin. Ja hän ei meinannut laueta millään, tuntui pieneltä ikuisuudelta se. Kun palattiin saunalta mökille ystävä kyseli että mikäs miellä kesti, ja vielä sperman maku suussa yritin keksiä jotain järjellistä vastausta siihen.
Kamala tilanne, ihan hirveä.
Kaikki joista tulin raskaaksi...
Unohda ne jutut. Hymyile pelikuvallesi ja kehu itseäsi joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
"10 vuotta sitten tuli harrasteltua aika paljon noita miehiä ja kyllä oli suurin osa sängyssä aika surkeita! Timo, Tero, Toni, Mikko, Jari, Vellu, Mika, Tatu,... Siinäpä noita kesän 2004 erehdyksiä."
Täytyy myöntää etten itsekkään yhtään ihmettele jälkeenpäinkään tuntojasi. Samalta se on tuntunut minustakin.
Meitä oli kaksi, ja kumpikaan ei ollut parhaimmillaan, odotuksia täynnä. Turha meidän on tämän tarkemmin tällä foorumilla ko asiaa ruotia. Kynnys on korkea minunkin puolelta jos kohtaisimme. Kaikkea hyvää Sinulle.
Olin yksi heistä jotka nimesit
Tulee ihan eräs Lapin pikkukylä mieleen.. pienet on nimittäin piirit. Kannattaa vähän miettiä nimeääkö täällä palstalla ihmisiä jos ei halua vaivaantua maidonhakureissulla S-marketin kassalla. 🙈
Lapsen isä. Jos olisin jättänyt hänet välistä, olisin säästynyt paljolta.
Raskaus ei ollut toivottu.