Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin toiseen naiseen

Vierailija
12.01.2024 |

En ole aikaisemmin kokenut näin. Tunne kestänyt ja vahvistunut jo pitkään. En tiedä mitä tehdä. Minulla on hyvä kumppani, ihanat lapset ja turvallinen olo. Tuo toinen saa minussa sellaisia tunteita aikaan, joita en ole kokenut.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui itselle myös.

Vierailija
2/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa näet kestääkö tunne ja onko molemminpuolista. Voi olla ettet rakasta nykyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastuin toisen mieheen 😍

Vierailija
4/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas rakastuin toisen mieheen 😍

👍🏼

Vierailija
5/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka noin voi tapahtua? Sivutuuli

Vierailija
6/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ihmeellistä 

Vierailija
7/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä millainen tämä nainen on seksikumppanina ja parinasi arjessa. Et tiedä sovitteko yhteen tai onko tunne molemminpuolinen. Siksi tunne on pakoa arjesta, haihattelua, jota tarvitset ruuhkavuosina.

Ei sinun tarvitse tehdä yhtään mitään. Nauti tunteesta ja anna sen olla.

Vierailija
8/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aloitta on mies ? Vai nainen? Eipä sillä ole väliä.

Tuli vain olo, että naisen kirjoittama

Vierailija
9/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin toiseen mieheen. Tosin omassa parisuhteessa ei ole mitään mikä pitäisi kiinni.

Vierailija
10/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä millainen tämä nainen on seksikumppanina ja parinasi arjessa. Et tiedä sovitteko yhteen tai onko tunne molemminpuolinen. Siksi tunne on pakoa arjesta, haihattelua, jota tarvitset ruuhkavuosina.

Tunne on molemminpuolinen.

Vierailija
11/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. T: Mies

Vierailija
12/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä sen kans enemmän aikaa niin alkaa todennäköisesti ärsyttämään. Näin minulle käy kaikkien ihastusten kanssa.

Vierailija
13/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet jo jonkinlaisen salasuhteen aloittanut. Etene sitten seksiin ja mieti onko nainen siinä ja muissakin asioissa parempi kuin vaimosi. Onko hän nainen, joka on vaimomatskua ja hoitaa myös lapsianne mielellään. Jos kaikki natsaa, niin ota ero. Et rakasta enää vaimoasi, päästä hänet vapaaksi.

Vierailija
14/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisiin rakastuta, jos ei tuollaisia yksinkertaisia asioita toisesta tiedä. Sivusta.

Vierailija
15/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisiin rakastuta, jos ei tuollaisia yksinkertaisia asioita toisesta tiedä. Sivusta.

Ymmärsin, että ap elää vaimonsa ja lastensa kanssa eikä polyamorisessa suhteessa yhteistä arkea ja seksielämää. Silloin ei varmaan tarvitse miettiä millaista arki ja seksielämä yhdessä olisi. 

Jos seksiä ei ole harrastettu, en itse ainakaan ihastu kehenkään ennen sitä.

Vierailija
16/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet jo jonkinlaisen salasuhteen aloittanut. Etene sitten seksiin ja mieti onko nainen siinä ja muissakin asioissa parempi kuin vaimosi. Onko hän nainen, joka on vaimomatskua ja hoitaa myös lapsianne mielellään. Jos kaikki natsaa, niin ota ero. Et rakasta enää vaimoasi, päästä hänet vapaaksi.

Miksi ei rakastaisi?

Vierailija
17/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten rakastutaan.

Mutta ei välttämättä rakasteta siten kuin pitkässä liitossa. 10 minuuttia rakastumista tuntuu enemmän kuin 10 vuotta perusavioliittoa.

Vierailija
18/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei rakastaisi?

No vaimo ei välttämättä rakasta, ellei teillä sitten jo ole tuollaista polyamorista suhdetta.

Koetapa asettua vaimosi asemaan, jos kerran hänestä välität. Ellette ole moniavioinen pariskunta, niin vaimosi tuskin haluaa elää jalkavaimosi kanssa samassa suhteessa ja tahtoo eron. Kerro tilanne hänelle ja anna hänelle mahdollisuus pelastaa elämänsä ja itsekunnioituksensa. Sitten saat rakastaa rauhassa.

Vierailija
19/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis jo pettänyt? Mitä sinun ja naisen välillä on tapahtunut? Eikö omatunto kolkuta? 

Minäkin olen ollut ihastunut toiseen mieheen. Siinä vaiheessa jo kerroin silloiselle kumppanille. Minulle oli tärkeää kertoa heti ensimmäisenä omalle kumppanilleni, koska en olisi kestänyt mitään salailua. Nyt olen ollut jo 15 vuotta tämän ns. toisen miehen kanssa ja olen ylpeä, että en pettänyt tai valehdellut eksälleni. 

Vierailija
20/68 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne pienoisilla eroilla. Oli pakko lähteä tilanteesta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän