Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pano, jota kadut?

Vierailija
20.05.2014 |

Minä panin kaksi vuotta sitten mieheni parhaan kaverin kanssa. Törmättiin pikkujouluaikaan ja päädyimme pikaiselle naistenvessaan.

Hävettää veläkin.

Niin kaveria myös, ollaan sovittu, ettei koskaan kerrota kenellekään.

Mutta on vaikeaa unohtaa, varsinkin kun tosiaankin on mieheni paras ystävä ja viettävät paljon aikaa yhdessä.

Enkä edes saanut orkkua.

Kommentit (390)

Vierailija
201/390 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaanottokeskuksessa ollessani töissä panin asukkaita jatkuvasti, kuten suurin osa työntekijöistä. Isolle osalle se on täysin normaalia ja hakeutuvat töihin juuri sen takia.

Itselle jäi morkkis.

Mitä morkkista siitä jää. Kumpikin osapuoli saa mitä haluaa ja tarvitsee.

Vierailija
202/390 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaanottokeskuksessa ollessani töissä panin asukkaita jatkuvasti, kuten suurin osa työntekijöistä. Isolle osalle se on täysin normaalia ja hakeutuvat töihin juuri sen takia.

Itselle jäi morkkis.

Mitä morkkista siitä jää. Kumpikin osapuoli saa mitä haluaa ja tarvitsee.

Ainoa huonopuoli on ilkeä nimittely ja ilkeät puheet. Nautiskelulla on aina hintansa.

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/390 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 30v tätimiehet

Vierailija
204/390 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tätimies??

Vierailija
205/390 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tätimies??

Poikamiehen vastakohta?

Vierailija
206/390 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ikää on pikkuhiljaa karttunut niin ne mokat ja panot jotka ennen kadutti ei kaduta enää yhtään. Nykyisin kaduttaa ne mokat jotka jätti tekemättä.

Näin on käynyt mullekkin. Tilaisuudet mitkä jäi käyttämättä kaduttaa.

Vierailija
207/390 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panot tyhmien naisten kanssa. Mikään ulkoinen tekijä ei kompensoi älyltään heikkotasoisen kiukuttelijan tyhmän käytöksen aikaansaamaa latistunutta kokemusta.

Vierailija
208/390 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kerran tietämättäni ”paritetuksi”. Mulla oli silloin friends-with-benefits -tyylinen suhde yhen miehen kanssa. Olin kerran illan päätteeksi hänen luona taas käymässä, kun sen kaks kaveria ilmestyi paikalle. No asiat eteni niin, että päädyin harrastamaan seksiä kaikkien kanssa.

Samanlainen tilanne kävi myöhemmin uudelleen ennen kuin kuulin toista kautta, että nämä tyypit olivat sopineet asiasta mun mieskaverin kanssa. Silloin tuli itse oltua jonkin verran viihteellä, enkä usko että mitään olisi päässyt tapahtumaan jos olisin käyttänyt vähemmän päihteitä tuohon aikaan.

Vierailija
209/390 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin ex vaimoa kun sattui työmatka samalle kylälle. Ei kerta riittänyt vaan panin samana päivä 2 kertaa. Nyt kaduttaa

Vierailija
210/390 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano asiakastyössä tutustumani miehen kanssa. Tulin jo pelkän pikapanon aikana ja poikaystävän kanssa en saa yhdynnässä orgasmia lainkaan. Nyt haluaisin lisää. 🙈

Vierailija
211/390 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sit varmaan hajuherkkä tai jotain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10. LIKAISET NAISET. Täällä puhutaan haisevista miehistä, mutta kuinka moni daami tietää, millaisia hirvityksiä kaveripiiristään löytyy? Naisia, jotka eivät käy kuin kerran viikossa suihkussa? Naisia, jotka haisevat vielä edellisen illan jumpalle? Naisia, jotka eivät käytä deodoranttia? Naisia, jotka ovat "luonnonmukaisia"? ARGH!

"Mä en käytä dödöö, kun niit testataan eläimil." -Siltä haisetkin. Sori vaan.

Tämä. Ja harvemmin ongelma on yleinen hienhaju, vaan se toosan haju. Hyvinkin siisti ja nätti nainen voi yllättää totaalisesti sillä että se värkki on pesty joskus eilisiltana. Ylipäänsä en ymmärrä että sänkyyn hypätään käymättä ensin pesulla. "Mut kun se spontaanius katoaa..." No voi olla että naisen tunne spontaaniudesta hieman kärsii, mutta aika pervo pitää miehen olla jos suostuu esim. nuolemaan pesemätöntä pildeä. Ja tuo jumppahomma, ihmettelen syvästi sitä että naiset lähtevät salilta painamaan pitkin kyliä suihkussa käymättä. Mistäkö sen tiedän? Jos pukuhuoneessa viivytään minuutti, ei siinä ajassa ehdi muuta kuin ottaa kaapista päällystakin. No, ehkä siellä kotona odottaa mies kieli pitkällä sitä hikistä jumppapimppaa nuoltavaksi...

Tuoksumaailmasta nauttivat miehet ovat kiihottavimpia. Kaipa se on pervoa sitten, mutta kyllä me sen verta elukoita ollaan että feromonit tekee tehtävänsä. Todellakin hikisen jumppapimpan nuolijoita on tämä maailma väärällään. Karvaisen, mielellään vieläpä. Pylly nuollaan tietty myös.

Sormet ristissä, että kun tämä sinkkuus loppuu ja rakastun, että kyseinen mies tykkää haistella mille kiimainen pillu tuoksuu. <3

Vierailija
212/390 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pano asiakastyössä tutustumani miehen kanssa. Tulin jo pelkän pikapanon aikana ja poikaystävän kanssa en saa yhdynnässä orgasmia lainkaan. Nyt haluaisin lisää. 🙈

hu***. toivottavasti sait kondyn tai herpeksen

Vierailija
213/390 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ä**iö, käytin tietenkin kondomia. Tai oikeastaan varattu mies laittoi kumin oma-aloitteisesti. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä.

Vierailija
214/390 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin vaimoa pikkujouluissa jatkoilla luonani. Oikea herkkuperse mutta vähän tuli morkkis jälkikäteen. Ovat vieläkin yhdessä.

Vierailija
215/390 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kaduttaa pari mahdollisuutta, jotka jätin käyttämättä.

Vierailija
216/390 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ä**iö, käytin tietenkin kondomia. Tai oikeastaan varattu mies laittoi kumin oma-aloitteisesti. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä.

Molemmat tarttuvat siitä huolimatta. Te molemmat olette hu**ipukkeja!

Vierailija
217/390 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat tarttuvat siitä huolimatta. Te molemmat olette hu**ipukkeja!

Eivätkä tartu. Jos hu**ipukkeja kaipaat, sellaisen löydät kotoasi.

Vierailija
218/390 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kaduttaa pari mahdollisuutta, jotka jätin käyttämättä.

Tää kaivaa joka miestä. Minuakin viikoittain.

Vierailija
219/390 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet kadu, hehän saavat aina, kunhan jaksavat hinkata kaluaan edes takas.

Minä kadun niitä paskiaisia, jotka tekivä vain noin, eikä yhtään mitään minulle. Siksi opin inhoamaan yhdeillan tylsiä muka panomiehiä. Ei mitään heiltä.

Vierailija
220/390 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin se kaverin äiti kerran. En enää koskaan, aivan törkeä morkkis vaikka kivaa olikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi