Tyttäreni on "rakastunut" 15 vuotta vanhempaan mieheen.
Tyttö on 22-vuotias ja mies 37-vuotias.
Käskenkö miestä kahden kesken jättämään nuori rauhaan?
Kommentit (32)
"Ehkä jos keskustelisit tyttäresi ja tämän miehen kanssa asiasta ilman huutoa ja liiallisia tunteita?"
Kannattaa keskustella muista asioista. Ikäero on heidän välisensä asia.
Itse otan mieluiten 20-25v nuoremman.
T.setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olin 20 vuotias kun tapasin nykyisen mieheni. hän on minua 13 vuotta vanhempi. nyt meillä on lapsi. mikä on ongelmasi? jos mies on kunnollinen en käsitä mikä sinua vaivaa. vanhempi mies on paljon kypsempi ja elämää nähneempi ja viisaampi. haluatko tytöllesi ennemmin jonkun 20v gigolon joka juoksee baareissa ja panee kaikkea mikä liikkuu?
Kyllä parikymppisiä naisia pokaileva nelikymppinen mies on yhtä epäilyttävä kuin 20-vuotias gigolo, ja voi sitä nelikymppisenäkin p*nna ympäriinsä.
Eihän hän välttämättä ole mikään parikymppisiä naisia (monikossa) pokaileva mies, vaikka olisikin ihastunut yhteen tuonikäiseen.
Rakastumisia tapahtuu. Toiset loppuvat lyhyeen, toisista kehittyy vakaa parisuhde. Joskus parisuhteet kriisiytyvät ja kariutuvat, mutta voi käydä myös niin, että kaikki sujuu kuin itsestään ja puolisot luovat toinen toistaan tukien onnellisen kodin.
Hyvänä esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt kalkkunani usein kertoi.
Kalkkunan lapsuudenkodin lähistöllä eleli kotitalous, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Kalkkuna kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukameleontteja, ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän houkutuslinnuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Kalkkuna sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (kalkkuna tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta kuohuviiniä se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt kalkkunakaan, ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua, ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten kalkkuna aina opetti.
Häkellyttävää huomata, että tästä asiasta on vuonna 2014 keskusteltu ihan eri äänenpainoilla ja peukutusten jakautumisella kuin nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
itse olin 20 vuotias kun tapasin nykyisen mieheni. hän on minua 13 vuotta vanhempi. nyt meillä on lapsi. mikä on ongelmasi? jos mies on kunnollinen en käsitä mikä sinua vaivaa. vanhempi mies on paljon kypsempi ja elämää nähneempi ja viisaampi. haluatko tytöllesi ennemmin jonkun 20v gigolon joka juoksee baareissa ja panee kaikkea mikä liikkuu?
Esimerkiksi tämä kommentti, joka on saanut pelkkiä yläpeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kun miehesi oli 20 v. niin juoksiko hän itse baareissa gigolona panemassa kaikkea mikä liikkuu? Ja sitten "löyti" sinut 20 v:n, kun itse oli jo 33 v.
Kypsää, elämää nähnyt mies onkin siis paheksumasi gigolo? Ei kaikki miehet ole nuorena tuollaisia, onneksi.
Nussii sun tytärtä etkä mahda sille mitään😈
Nuoria naisia vonkaava setämies = itse piru.
T: av-mammat
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan tyttärestäsi ja miehestä. Itse olin kaksikymppisen suhteessa 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja täytyy kyllä todeta että se oli yksi parhasista suhteistani. Kukaan ei ole opettanut minulle niin paljon kuin hän. Harmi että ikäeroa meillä oli paljon... Lopulta tajusin sen itsekkin ja se oli suhteen loppu. Kannattaa ennemmin tarkastella molempien motiiveja suhteeseen. Niin kauan kunhan molemmat ovat täysi-ikäisiä ja molemmat suht terveessä järjenvoimissa niin en huolehtisi liikaa. Ehkä jos keskustelisit tyttäresi ja tämän miehen kanssa asiasta ilman huutoa ja liiallisia tunteita?
"Kukaan ei ole opettanut minulle niin paljon kuin hän."
xD
Vierailija kirjoitti:
Nussii sun tytärtä etkä mahda sille mitään😈
No sinusta ei ole sitä huolta onneksi. :P
(Kaikki he ovat jonkun tyttäriä, köhm.)
Yritinnyt vaan tuota provoa. Mutta ok, keksin uuden vaikka pojastani.
AP