Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni on "rakastunut" 15 vuotta vanhempaan mieheen.

Vierailija
19.05.2014 |

Tyttö on 22-vuotias ja mies 37-vuotias.

Käskenkö miestä kahden kesken jättämään nuori rauhaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 21:31"]

Tyttö on 22-vuotias ja mies 37-vuotias.

Käskenkö miestä kahden kesken jättämään nuori rauhaan?

[/quote] Kutsut teille kylaan ja nukkumaan tyton viereen. Ala nyt niin nipo ole etta rupeat pilaamaan orastavaa rakkautta.

Vierailija
2/32 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi apua. Heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tyttärestäsi ja miehestä. Itse olin kaksikymppisen suhteessa 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja täytyy kyllä todeta että se oli yksi parhasista suhteistani. Kukaan ei ole opettanut minulle niin paljon kuin hän. Harmi että ikäeroa meillä oli paljon... Lopulta tajusin sen itsekkin ja se oli suhteen loppu. Kannattaa ennemmin tarkastella molempien motiiveja suhteeseen. Niin kauan kunhan molemmat ovat täysi-ikäisiä ja molemmat suht terveessä järjenvoimissa niin en huolehtisi liikaa. Ehkä jos keskustelisit tyttäresi ja tämän miehen kanssa asiasta ilman huutoa ja liiallisia tunteita?

Vierailija
4/32 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin 20 vuotias kun tapasin nykyisen mieheni. hän on minua 13 vuotta vanhempi. nyt meillä on lapsi. mikä on ongelmasi? jos mies on kunnollinen en käsitä mikä sinua vaivaa. vanhempi mies on paljon kypsempi ja elämää nähneempi ja viisaampi. haluatko tytöllesi ennemmin jonkun 20v gigolon joka juoksee baareissa ja panee kaikkea mikä liikkuu?

Vierailija
5/32 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on todennäköisesti omillaan elävä aikuinen, joka osaa tehdä itse päätöksensä seurustelukumppaniensa suhteen. Hanki oma elämä, äläkä pilaa välejänne sekaantumalla asioihin jotka eivät sinulle kuulu.

Vierailija
6/32 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se sinun käskemisesti mitään auta. Itselläni on 15 vuotta minua vanhempi aviomies, ja tapasimme toisemme nuorempana kuin mitä sinun tyttäresi on nyt. Hyvää elämää on vietetty, ei ikäero ole välttämättä mikään ongelma. 

Vierailija
7/32 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap, miksi koet miehen uhkana?

Vierailija
8/32 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä voit TAAS olla täällä? Taas se sama aloitus, taas ja taas ja taas... Montako vuotta se tytär voi olla 22, moneenko 37-vuotiaaseen se ihastuu?

Vierailija
9/32 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä kenellekään ei taida olla tilannetta että olisimme äitejä,jonka tytär on samassa tilanteessa kuin AP:n joten emme voi ymmärtää AP:n tuntemuksia - emme voi oikeastaan tuomita.

Itse en näe ikäeroa ongelmana, kun kyseessä ovat aikuiset ihmiset. Toki voit puhua tyttärellesi, mutta älä tuomitse äläkä hauku miestä, kysele ja tutustu häneen :) huolestu vasta kun on aihetta.

Vierailija
10/32 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, taas.

Vierailija
11/32 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija
12/32 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto 

Ihanaa nostella ihan turhan takia ikivanhoja aloituksia. 

no life

Vierailija
13/32 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä sinä sille oikein mitään voi.

Vierailija
14/32 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo, kukaan ei ole noin tyhmä.

Vierailija
15/32 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 VUOTTA VANHA KETJU.

Vierailija
16/32 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske. Ja sitten pyydät siltä itsellesi mulkkua.

Vierailija
17/32 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etpä sinä sille oikein mitään voi.

Ei, ei varsinkaan 12 vuoden jälkeen. 

Vierailija
18/32 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
19/32 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olin 20 vuotias kun tapasin nykyisen mieheni. hän on minua 13 vuotta vanhempi. nyt meillä on lapsi. mikä on ongelmasi? jos mies on kunnollinen en käsitä mikä sinua vaivaa. vanhempi mies on paljon kypsempi ja elämää nähneempi ja viisaampi. haluatko tytöllesi ennemmin jonkun 20v gigolon joka juoksee baareissa ja panee kaikkea mikä liikkuu?

Kyllä parikymppisiä naisia pokaileva nelikymppinen mies on yhtä epäilyttävä kuin 20-vuotias gigolo, ja voi sitä nelikymppisenäkin p*nna ympäriinsä. 

Vierailija
20/32 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No problem, jos  mies on kunnollinen. Olen itsekin ollut rakastunut nuoreen naiseen ja ikäeroa ollut vielä enemmän (noin 20v) kuin tuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä