Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas kaatuu jouluvalmistelut mulle kun mies on vaan töissä

Vierailija
22.12.2020 |

Taas on pelkästään töissä ja kotona käy nukkumassa.
Kauhee kitinä jos pyydän kyytiä kauppaan että sais ruoat haettua.
Lapsi kyseli jo viime viikolla koska leivottaan pipareita (miehen ja lapsen homma). Pitkin hampain teki taikinan eilen ja jätti kaikki tiskit mun siivottavaksi.
Itse olen ollut todella stressaantunut töistä koko vuoden ja olisin kaivannut lepoa edes hetken, mutta ei nyt on työmaana koti ja joulun laitto kaikkien muiden arkihommien lisäks.
Alkaa jo hiipiä epäilys miehen ”töistä”.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on louhimassa lusianeitoja.

Vierailija
2/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloitit sitten uuden kitinäketjun. Hyvä sinä👍 En kyllä yhtään ihmettele että miehesi on mieluummin töissä kun kotona. Olet kyllä uskomaton!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän pitää raskaassa tilanteessa tehdä itse niin paljon? On aivan täysin OK ostaa valmiina jouluruokia ja vaikkapa piparitaikinaa.

Ei ole mikään häpeän aihe hoitaa joulua vähemmälläkin panostuksella. Ei ole pakko olla suursiivousta, massiivisia koristeluja tai monimutkaisia ruokia ☺️

Mikäli mies on eri mieltä, voi ihan itse auttaa valmisteluissa.

Vierailija
4/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä siellä lepäile nyttenkin puhelin kädessä. Eipä näytä paljoon työt rasittavan.

Vierailija
5/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko vaatteet valmiina vai ompeletko itse? Entä kengät, teetkö itse vai ostat?

Miksi ihmeessä ei voi ostaa valmisruokia, jos voi ostaa valmisvaatteita? Piparitaikinaa saa kaupasta, piparit voi leipoa samantien ja taksi vie kauppaan ja takaisin. Valinta on sinun ja vain sinun!

Vierailija
6/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä toimistolla sihteerin kanssa juuri glögit ja piparia.  Nam!

t: Miehesi

Vierailija
7/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki pitää tehdä itse?!?

Jos kumpikin olette työssäkäyviä niin teillä lienee rahaa tilata kotiin kaikki valmiina.

Vierailija
8/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis rahaa, niin tilaisin ihan ravintolasta haluamani ruuat ja tarvikkeet muutamalle päivälle kaupasta kotiin.

Vierailija
9/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on mielentila, ei ne itsetehdyt ruoat ja lattiasta kattoon jynssätty koti sitä tuo. Käytte molemmat töissä joten varmaan on varaa ostaa valmiina ruokia.

Vierailija
10/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jouluprovo. Näistä tulee minulle aina joulutunnelmaa.

Vierailija
11/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olis rahaa, niin tilaisin ihan ravintolasta haluamani ruuat ja tarvikkeet muutamalle päivälle kaupasta kotiin.

Vai että ihan ravintolasta? Eikö kaupan laatikot kelpaa? Kinkku ei ole kovikaan vaikeaa paistaa itse. Mitä sun päässä oikeen pyörii?

Vierailija
12/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kyytiä kauppaan heru, niin sitten verkkokauppatilaus vetämään.

Vierailija
13/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumieltä vaikka apinan raivolla. Lopuksi lapsi muistaa jouluista lähinnä kireän tunnelman ja vihaiset vanhemmat.

Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
14/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorrutatko piparin valkoisella reunoilta vai keskeltä?

Vierailija
15/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laiska. Joulujärjestelyt tuntuvat sinusta raskailta koska mieluummin roikut täällä. Miehen rahat kyllä kelpaavat. Miksi miehesi pitäisi tehdä jotain siksi, että sinä määräät. Tee itse jos haluat jotain.

Vierailija
16/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan ravintolasta? Eikö kaupan laatikot kelpaa? Kinkku ei ole kovikaan vaikeaa paistaa itse. Mitä sun päässä oikeen pyörii?

Mitä pyörii sellaisen päässä joka tarjoaa joulupöydässä jotain kaupan einespaskaa?

Vierailija
17/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuorutetta riittää koko piparille.

Vierailija
18/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän pipariin ei kuorrutetta laiteta.

Vierailija
19/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ottaa koville, kannattaisko sun vähän keventää stressiä?

😂

Vierailija
20/49 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän pitää raskaassa tilanteessa tehdä itse niin paljon? On aivan täysin OK ostaa valmiina jouluruokia ja vaikkapa piparitaikinaa.

Ei ole mikään häpeän aihe hoitaa joulua vähemmälläkin panostuksella. Ei ole pakko olla suursiivousta, massiivisia koristeluja tai monimutkaisia ruokia ☺️

Mikäli mies on eri mieltä, voi ihan itse auttaa valmisteluissa.

Olen samaa mieltä. Aivan outo asenne edes, että pitäisi laittaa joulua kuin 1800-luvun emäntänä maatalossa, kun ihmiset on kireällä työssä ja korona painaa päälle. Hellittäkää ja olkaa armollisia! Joulun pakkpulla on oikeasti kaksi päivää ja viettäkää se, miten huvittaa ilman mitään päässä nakuttavaa listaa!