Paras hinta-laatusuhde lastenvaatteissa?
Name it on ainakin näistä meidän vaatteista pysynyt parhaassa kunnossa pisimpään.
Mololla myös monia hyviä vaatteita, mut muutama huti.
Pomp de luxilta oon löytänyt vaan yhden mekon, joka tytön lempparina säilyi uudenveroisessa kunnossa. PdL neuleet nukkaisia ja menevät kaapissa ihan ryttyyn.
Paapiilta on yksi vaalea paita, joka on ottanut väriä niin, että pääntie on ihan pienten tahrojen peitossa, enkä ole saanut puhtaaksi.
Ma-ia familyn vaatteiden kankaat pysyivät hyvässä kunnossa, mutta tahroja en mitenkään saanut pois.
Gugguulla on hyvät kankaat, mutta osa vaatteista kerännyt tahroja. Yksi huppari meni ihan muodottomaksi, mutta muuten säilyttävät hyvin muotonsa eivätkä nukkaannu. (Vaihtelua on ollut)
Miten teillä?
Kommentit (10)
Moomin by Martinex. Bodyt on kestäneet pesua tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Moomin by Martinex. Bodyt on kestäneet pesua tosi hyvin.
Olin aluksi sanomassa samaa mutta parista paidasta on värit kuluneet nopeasti. Yöpuvut taas ovat kestäneet hyvin pesua ja pitäneet värinsä.
Vierailija kirjoitti:
Gugguu ja Metsola ovat omat suosikit. Eivät ole kuluneet lukuisista pesuista huolimatta. Laadukkaat kankaat. Onhan ne arvokkaita mutta menevät helposti useammalla lapsella.
Bogi on myös vaikuttanut hyvältä.
Metsolalla kivan näköisiä vaatteita, mut omalla kylällä on joku metsolabuumi ja ne kuosit tulee korvista ulos.
Gugguu on kyllä omia lemppareita. Ootko huomannut, että kankaiden ja mallistojen välillä on isojakin eroja? Meillä on muutama käytettynä tullut paita, jotka paremman näköisiä (ja vanhempia) kun itse pari vuotta sitten ostamani. Uusimmat näyttäisivät taas kestävän.
Bogi ei olekaan tuttu. Täytyy käydä hypistelemässä.
Meillä on ollut yksi Molon body ja oli ihan Lindex-laatua. Kangas oli ihan ohutta lörppöä. En tiedä oliko sitten maanantaikappale mutta en ostaisi jatkossa.
Polarn O. Pyret, Reima (muutamia maanantai-kappaleitakin sattunut), Name it, Newbie Kappahlilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gugguu ja Metsola ovat omat suosikit. Eivät ole kuluneet lukuisista pesuista huolimatta. Laadukkaat kankaat. Onhan ne arvokkaita mutta menevät helposti useammalla lapsella.
Metsolalla kivan näköisiä vaatteita, mut omalla kylällä on joku metsolabuumi ja ne kuosit tulee korvista ulos.
Gugguu on kyllä omia lemppareita. Ootko huomannut, että kankaiden ja mallistojen välillä on isojakin eroja? Meillä on muutama käytettynä tullut paita, jotka paremman näköisiä (ja vanhempia) kun itse pari vuotta sitten ostamani. Uusimmat näyttäisivät taas kestävän.
Bogi ei olekaan tuttu. Täytyy käydä hypistelemässä.
Metsolalta olen lähinnä ostanut yksivärisiä housuja, niin ei ole haitannut kuosit. Housuisssa on ehdottomasti paras malli omalle lapselle.
Gugguuta olen ostanut uutena ja käytettynä. En ole niiden laadussa huomannut eroja mutta oma lapsi on vasta pari vuotias, niin eipä ole vuosien kokemusta laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut yksi Molon body ja oli ihan Lindex-laatua. Kangas oli ihan ohutta lörppöä. En tiedä oliko sitten maanantaikappale mutta en ostaisi jatkossa.
Meillä oli useampi body ja nyt pari hyvää paitaa, jotka todella hyvässä kunnossa. Yhdet housut, joista ei ikinä voisi arvata, että on pesty yli 20 kertaa.
Sitten on kahdet housut ja kaksi paitaa, jotka ovat olleet pilalla ensimmäisen pesun jälkeen.
Harmi, ettei vaatteet ole tasaisen laatuisia.
Vierailija kirjoitti:
Polarn O. Pyret, Reima (muutamia maanantai-kappaleitakin sattunut), Name it, Newbie Kappahlilla
En ihan ymmärrä PoPin hehkutusta. Ulkovaatteet ovat käsittääkseni ihan laadukkaita mutta sisävaatteet ovat olleet itselleni pettymys. Onko itsellesi sattunut huonompaa erää vai perustuuko maine lähinnä noihin ulkovaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli useampi body ja nyt pari hyvää paitaa, jotka todella hyvässä kunnossa. Yhdet housut, joista ei ikinä voisi arvata, että on pesty yli 20 kertaa.
Sitten on kahdet housut ja kaksi paitaa, jotka ovat olleet pilalla ensimmäisen pesun jälkeen.
Harmi, ettei vaatteet ole tasaisen laatuisia.
Pitää varmaan sitten antaa toinen mahdollisuus, jos tulee jotain mieleistä vastaan esimerkiksi kirpparilta.
Toki lapsen ruumiinrakenne vaikuttaa myös paljon siihen mihin vaatemerkkeihin päätyy mutta tasalaatuisuus on myös tärkeää. En halua ostaa vaatteita, jotka eivät kestä edes yhdellä lapsella hyvänä.