Kuinka ihmiset voi käyttää taloyhtiön pesukoneita
Kommentit (41)
Siinä on sellainen nuppi josta kääntämällä voi valita haluamansa pesuohjelman.
Itse pesin taloyhtiön koneessa ainoastaan 90 asteeseen menevän lakanapyykin ja "flunssapyykit". Omassa vanhassa pikkupesukoneessa ei ollut kun kuudenkympin ohjelma ja sekin jauhoi yli kolme tuntia, mieluummin varasi kunnollisen ison teollisuuskoneen noille ja pesi tunnissa yhdellä koneellisella sen, mikä olisi omalla vaatinut kolme erillistä täyttöä.
Pesulakoneella hitainkin pesuohjelma kestää vain tunnin.
Joo ihan kauheeta jos jonkun muun bakteerit tarttuu mun pyykkeihin. Miten mä voin elää tän asian kanssa.
Mä en ainakaan pidä haisevista vaatteista joten välillä täytyy pestä niitä.
Minulla on omakin kone, mutta tykkään pestä lakanat pesutuvalla koska se on niin nopea. Pesen siellä valkopyykin 95 asteessa. En usko että niihin hirveesti bakteereja jää
Vierailija kirjoitti:
Minulla on omakin kone, mutta tykkään pestä lakanat pesutuvalla koska se on niin nopea. Pesen siellä valkopyykin 95 asteessa. En usko että niihin hirveesti bakteereja jää
Lisään vielä että nopea JA tehokas!
Itelläni on kyllä omassa koneessa (8 kilon kone, uusi) esim tunnin ohjelma 60 asteessa mitä käytän jatkuvasti. Tunti riittää kyllä lakanapyykille jos vaihtaa ne kerran viikossa saati vaatteille jotka ovat päivän päällä. Löytyy myös niitä 3 tunnin ohjelmia mutta en käytä niitä koskaan.
Pesen taloyhtiön pesulassa ainoastaan ns rönttäpyykin, en koskaan mitään sisävaatteita, lakanoita tai pyyhkeitä. En halua kenenkään jalkasilsaa, moottoriöljyjä tai röökinjäänteitä iholle.
Vierailija kirjoitti:
Pesen taloyhtiön pesulassa ainoastaan ns rönttäpyykin, en koskaan mitään sisävaatteita, lakanoita tai pyyhkeitä. En halua kenenkään jalkasilsaa, moottoriöljyjä tai röökinjäänteitä iholle.
Mitä on rönttäpyykki ? ei vissiin mitään vaatteita ainakaan ?
Miten ap voi harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa, siinä kun vaihdetaan ties mitä eritteitä ;D
Siihen verrattuna taloyhtiön pesukone on aika pikkujuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on rönttäpyykki ? ei vissiin mitään vaatteita ainakaan ?
Siivousrätit yms 95 asteessa ja niiden jälkeen sitten vaikka päällysvaatteita, suihkuverho tai jotain muuta vastaavaa.
Pyöritän koneen ensin tyhjänä Sanytolin kanssa. Sitten oma pyykki esipesuohjelmalla ja lisähuuhtelulla 90 asteessa. Kuivausrumpu kuumimmalla. Puhdasta tulee. Samalla tavalla sinne kotikoneeseen jää bakteerit ja virukset muhimaan jos ei käytä välillä 90 asteessa. 99
Suurin ongelma on hajusteet mitä jotkut käyttää, mutta siitäkin pääsee kun pyöräyttää parin minuutin rummun huuhtelun ennen omia pyykkejä.
Jos näkisit, kuinka paljon bakteereita on joka paikassa (kenties loputtomasta kuuraamisestasi huolimatta), heräisit öisin omaan huutoosi vielä viikkojen, jopa kuukausien päästä.
Muistelisin, että nappuloista vääntämällä se toimi. 60 asteen ohjelma ja pesuaineessa ei säästelty.
Vierailija kirjoitti:
Jos näkisit, kuinka paljon bakteereita on joka paikassa (kenties loputtomasta kuuraamisestasi huolimatta), heräisit öisin omaan huutoosi vielä viikkojen, jopa kuukausien päästä.
Joskus maljasimme työpöydältä, joka oli hinkattu huolella viinalla puhtaaksi. Plakkien määrä sentään väheni pesemättömään nähden.
Helposti. Aika simppeleitä ne on käyttää.