Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutrikoot, mikä päänvaiva!!

Vierailija
18.05.2014 |

Ei hemmetti, ihmiset näkevät nykyään vaivaa juoksutrikoista. Itse olen aloittanut juoksemisen ja hommasin juoksutrikoot. Nyt en enää muita lenkkipolululle päälleni laita. Vai että vallan verkkareissa pitäisi kilometrikaupalla juosta. hah!

Veikkaan että nämä juoksutrikoiden arvostelijat ovat niitä, jotka kadehtivat lenkkeileviä ihmisiä. 

Ei kai kukaan pidä niitä sen takia, että näyttäisivät hyvältä. Tuskin olen itsekään kovin upea ilmestys mutta mitä hemmetin väliä sillä on? Pääasia että ovat juostessa parhaat housut.

Terveisin 39-vuotias nainen.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittuu hirvee paskamyrsky juoksuhousuista oikeesti pliis jokanen tyylillää ja lol jos ootte jotai 40-18 vuotiaita jotaka tappelee tai no väittelee tälläsestä kaikki saa lenkeillä vaikka minihameessa !

Vierailija
82/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:46"]kerran näin nuorella miehellä kun hän ohitti minut lenkkipolulla. Ihan hyvältä näytti

[/quote] no kaikki miespuoliset juoksututtuni juoksevat trikoilla. Talvella talvitrikoilla, kesällä shortseilla. Menepä katsomaan jotain actian kisaa tai hassen maratonia, melkein kaikilla miehillä on trikoot. Aloittelijat hölkkäävät verkkareilla, juoksijat ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:51"]Paljonko suunnilleen maksaa? Käytän myös pojan vanhoja verkkareita ainakin toistaiseksi. Ehkä juoksutrikoot voisi olla, jos tarpeeksi pitkä paita sitten loimena.

[/quote] satasen paikkeilla laatutrikoot

Vierailija
84/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:40"]Laittakaa nyt edes pidempi toppi niiden kanssa tai ostakaa kokoa isommat trikoot, perseenne ja pitsipöksynne kuultaa läpi siitä kankaasta :D taitaa olla kyllä jotain menkkahaukka-laatua tosin

[/quote] kunnon niken tai skinsin trikoissa ei kuulla läpi. Kukaan juoksija ei juokse collareissa tms. Hölkkääjät on erikseen

Vierailija
85/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:51"]Mä en taas koe saavani mitään niistä juoksutrikoista. Juoksen 4x viikossa. Ihan samalta se juoksu tuntuu verkkareissa tai juoksutrikoissa.

[/quote] ei tunnu. Toki joku lyhkänen lenkki menee, mutta verkkareissa pitiis eli n. 30 km vaatii jo vaseliinirasvaukset kunnolla verkkareilla

Vierailija
86/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:51"]

Paljonko suunnilleen maksaa? Käytän myös pojan vanhoja verkkareita ainakin toistaiseksi. Ehkä juoksutrikoot voisi olla, jos tarpeeksi pitkä paita sitten loimena.

[/quote]

Mulla on yhdet Lidlin juoksutrikoot, maksoi 7,90 €. Ja kahdet trikoot Gina Trikoosta, maksoi jotain 30 €/kpl. Haluaisin löytää nyt sellaiset, joissa on sellainen leveä värikaistale (esim. neonpinkki) lantionkohdalla, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Mistä sellaiset saisi?

[/quote]

Victorias secret tai forever21

Vierailija
87/100 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käsittää, että joku kiinnittää huomiota siihen mitä ihmisillä on lenkillä päällään. Olen tyrmistynyt!! Mikä teitä ihmisiä vaivaa?

Siis ajatte autolla ohitse ja katsotte "hyi, tolla oli juoksutrikoot".

Miettikää nyt vähän ajatusmaailmaanne ja keskittykää ennemmin siihen omaan elämäänne.

Vierailija
88/100 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:50"]Juoksutrikoot on oikein hyvä juoksuasu. Ehkä kannattaisi kuitenkin vilkaista peiliin ennen lenkille lähtöä. Jos takapuoli ei ole ihan missin mitoissa, voisi trikoiden kanssa kuitenkin harkita vähän pidempää takkimallia.

[/quote]

Miksi? Lenkillehän siinä ollaan menossa eikä missikisoihin! Huoh vai että täytyy ihan missin mitoissa olla että saa käyttää trikoita...

Vierailija
89/100 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapulista. 92cm lantionymrys on aika pieni.

juoksevien miesten pyllyjä ei juuri kannata katsella, koska ne on yleensä aika huonot. Pitkiä matkoja juoksevat miehet on sellaisia kuivuneita ja vähän roikkuvia, vaikka olisi lihaksikaskin mies. Niin se ravistelun ja painovoiman yhteisvaikutus vaan tuntuu miehissäkin. Paremmat perseet löytyy esim uimareilta, luistelijoilta, jääkiekkoilijoita (sääli että ne on muuten niin pässejä) hyppääjiltä ja ja sadanmetrin juosijoilta.

Vierailija
90/100 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttiksellakin kaikilla naisilla on nykyään noin juoksutrikoot, juuri kellään ei ole tavallisia verkkareita.

Vierailija
91/100 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalillahan ei esimerkiksi saisi missään löysissä verkkareissa olla. Voi jäädä kai laitteisiin. Tai riippuu barmaan mitä tekee. Tottakai ostin juoksutrikoot niin salia kun lenkkiä varten. Salilla kaikilla on jonkinlaiset juoksutrikoon näköiset housut ainakin. Miehistä en muista mitä niillä päällä on koska naisia katson insipiraatiomielessä. Muuten salilla muita tuijottele.

Tottakai juoksisin juoksutrikoissa ulkonakin ja salin jälkeen kävisin niillä kaupassa. Musta nuo sopii isommillekin vaikka itse olen hoikka pyöreällä pepulla.

Vierailija
92/100 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juoksutrikoista nyt joku valittanut? Multa mennyt ihan ohi. Mulla on kolmet kirpparilta ostetut juoksutrikoot ja yhdet Lidlin trikoot. Hui kamalaa, en ole ajatellut viimeisintä muotia vaan olen käyttänyt jonkun toisen joskus vuosia sitten ostamia trikoita. Ja niitä Lidlin trikoita, hyi yök minua. Juoksupaidat samalla kaavalla Lidliä ja kirppistä.

Juostessa pitää olla hyvä tiukka toppi. Ihan sama minkä näkönen, kunhan on tiukka. Sitten pitää olla joku ohut mielellään tekninen paita. Sitten sellaiset trikoot jotka ei kiristä ja purista, mutta jotka pysyy ylhäällä ja joihin ei kompastu.

Ei vaatetuksella ole juostessa muuta merkitystä kuin että se on toimiva. Ulkonäkö tulee tässä lajissa kakkosena.

Vierailija
93/100 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 08:07"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:50"]Juoksutrikoot on oikein hyvä juoksuasu. Ehkä kannattaisi kuitenkin vilkaista peiliin ennen lenkille lähtöä. Jos takapuoli ei ole ihan missin mitoissa, voisi trikoiden kanssa kuitenkin harkita vähän pidempää takkimallia.

[/quote]

Miksi? Lenkillehän siinä ollaan menossa eikä missikisoihin! Huoh vai että täytyy ihan missin mitoissa olla että saa käyttää trikoita...

[/quote]

Meinasin just kysyä samaa. 

Mä muutenkin ihmettelen usein tätä, kun sanellaan näitä ultimatumeita, että jos sulla tämän tai tämän näköinen ruumiinosa, niin ethän missään tapauksessa pue yllesi tätä. Entä jos on naamasta ruma (kuten minä)? Saanko mä lähteä kasvot paljaana ulos, vai pitäiskö tehdä jotain peittotoimenpiteitä.

Vierailija
94/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruukataanko trikoiden alla pitää pikkuhousuja?

Vierailija
95/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:46"]

Onhan ne juoksutrikoot kamalia. Näyttää sille kuin olisi lähdetty lenkille sukkahousuissa ja päälyhousut unohtunut kotiin. Vastahan täälläkin vouhkattiin siitä, että leggarit ei ole housut ja paidan täytyy yltää pyllyn yli jos on leggarit. Nyt kuitenkin pikkareita ja bebaa esitellään antaumuksella juoksutrikoissa, lyhyen topin kanssa..

Mutta suomalainen pukee sitä, mikä on muotia. Nyt ne on juoksulegginssit.

Ps. Täällä ei puhu "kateellisen läskin av-mamman" ääni, vaan ihan urheileva 177/64 mitoissa oleva nainen, joka nyt vaan on tätä mieltä! :D

[/quote]

Ei taida harrastaa sunnuntaikävelyä kummempaa liikuntaa? Et ainakaan juoksua.

Vierailija
96/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:50"]

Juoksutrikoot on oikein hyvä juoksuasu. Ehkä kannattaisi kuitenkin vilkaista peiliin ennen lenkille lähtöä. Jos takapuoli ei ole ihan missin mitoissa, voisi trikoiden kanssa kuitenkin harkita vähän pidempää takkimallia.

[/quote]

Miksi pidempää takkimallia? Sattuuko sinua muuten silmiin? Minähän juoksen missä vaatteissa haluan. Älä katso, jos ei miellytä.

Vierailija
97/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 23:00"]

Samaa mieltä. Kauhean näköistä, kun on juoksutrikoot jättitakamuksella ja vyötärölle loppuva takki. Yleissääntönä tyylikkäässä pukeutumisessa on, että jos on tiukka alaosa, pitäisi olla löysempi yläosa.

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:50"]

Juoksutrikoot on oikein hyvä juoksuasu. Ehkä kannattaisi kuitenkin vilkaista peiliin ennen lenkille lähtöä. Jos takapuoli ei ole ihan missin mitoissa, voisi trikoiden kanssa kuitenkin harkita vähän pidempää takkimallia.

[/quote]

[/quote]

Tiedoksesi: ei lenkillä kuulu olla ensisijaisesti tyylikäs.

Vierailija
98/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän juoksutrikoita sekä juostessa että usein myös vapaa-ajalla koska ovat niin mukavat. Ne päällä tulee jotenkin timmi ja reipas olo :)

Vierailija
99/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viihdy juoksutrikoissa. Housut ovat paremmat.

Vierailija
100/100 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin juoksuhousuissa tai trikoissa, mutta joskus verkkareissakin. Verkkarit vaan on nopeasti tosi hiostavat ja liian kuumat. Ei mua ne lahkeet niinkään haittais.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi