Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutrikoot, mikä päänvaiva!!

Vierailija
18.05.2014 |

Ei hemmetti, ihmiset näkevät nykyään vaivaa juoksutrikoista. Itse olen aloittanut juoksemisen ja hommasin juoksutrikoot. Nyt en enää muita lenkkipolululle päälleni laita. Vai että vallan verkkareissa pitäisi kilometrikaupalla juosta. hah!

Veikkaan että nämä juoksutrikoiden arvostelijat ovat niitä, jotka kadehtivat lenkkeileviä ihmisiä. 

Ei kai kukaan pidä niitä sen takia, että näyttäisivät hyvältä. Tuskin olen itsekään kovin upea ilmestys mutta mitä hemmetin väliä sillä on? Pääasia että ovat juostessa parhaat housut.

Terveisin 39-vuotias nainen.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juoksin ennen verkkareissa, t-paidassa ja tavallisissa sukissa. Juoksulenkkarit sentään oli ;). Olin vakuuttunut että varsinaiset juoksuvaatteet on turhaa hifistelyä. Ensin ostin juoksusukat ja sen jälkeen en muitabolisi huolinutkaan. Sitten juoksupaidan ja lopuksi trikoot. juoksutakkikin löytyy. Kyllä kunnon vaatteet vaan parantavat juoksumukavuutta. Trikoot ovat kevyet, ei hierrä, tuuli ei ota lahkeisiin ja sateellakin löysiä housuja mukavammat. 

Mutta jos verkkarit ovat mukavat päällä niin mikäs siinä. yhtä lailla niissä juoksee.

Vierailija
22/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko joku, mitä täällä on sanottu juokstrikoitsa, jos se on tosiaan näin kovasti vaikuttanut ihmisiin?

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:27"]

Mä rupesin arastelemaan niitten käyttämistä tän palstan takia:( nyt jos käytän niitä vuoraan yläkropan sellaisella paidalla mikä ulottuu polviin asti ettei kukaan vahingossakaan näe sellareita tai pyllyn muotoa. Kaiholla mietin niitä aikoja kun sai kirmata vapaasti vailla huolen häivää ja luullen ettei kukaan arvostelisi minua tai kiinnittäisi huomiota.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18v mies. Kerran lenkillä ollessani juoksutrikoot jalassa kävelin niin vastaan käveli samanikäinen tyttö, niin tyttö hieman punastui.. Sitten alkoi kuulumaan hihitystä kun se oli kävellyt mun ohi. Vähän nolotti :D

Vierailija
24/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehet tuijottaa juoksutrikoonaisia. Tuli taas huomattua. Se vähän häiritsee.

Vierailija
25/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perse näyttää ihan kaamealta juoksutrikoissa, silti ja siitä huolimatta laitan ne jalkaan kun lähden metsään juoksulenkille. Te, jotka ihmettelette mitä eroa juoksutrikoilla on verkkareihin, TESTATKAA joskus. Juoskaa ensin 5 km verkkareissa ja seuraava lenkki, 5km juoksutrikoissa. Ero on kuin yöllä ja päivällä.

en minä ainakaan niitä ulkonäön takia käyrä vaan ykainkertaisesti siksi että ovat vaan niin parhaat juoksulenkillä..

Vierailija
26/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, niin tekevät. Katsotko sinä juoksutrikoo miehiä?

Vierailija
27/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne juoksutrikoot kamalia. Näyttää sille kuin olisi lähdetty lenkille sukkahousuissa ja päälyhousut unohtunut kotiin. Vastahan täälläkin vouhkattiin siitä, että leggarit ei ole housut ja paidan täytyy yltää pyllyn yli jos on leggarit. Nyt kuitenkin pikkareita ja bebaa esitellään antaumuksella juoksutrikoissa, lyhyen topin kanssa..

Mutta suomalainen pukee sitä, mikä on muotia. Nyt ne on juoksulegginssit.

Ps. Täällä ei puhu "kateellisen läskin av-mamman" ääni, vaan ihan urheileva 177/64 mitoissa oleva nainen, joka nyt vaan on tätä mieltä! :D

Vierailija
28/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseletteko naiset miehen pyllyjä jos he juoksevat trikoissa?

Vierailija
29/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoot on oikein hyvä juoksuasu. Ehkä kannattaisi kuitenkin vilkaista peiliin ennen lenkille lähtöä. Jos takapuoli ei ole ihan missin mitoissa, voisi trikoiden kanssa kuitenkin harkita vähän pidempää takkimallia.

Vierailija
30/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksin just äsken lenkin trikoissa. olivat turhan lämpimät eli hiostavat näin kesäiseen säähän. huomisen lenkin juoksen shortseissa. ( tiedoksenne tämäkin täysin triviaali ja epäkiinnostava seikka.)

Vierailija
31/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:50"]

Juoksutrikoot on oikein hyvä juoksuasu. Ehkä kannattaisi kuitenkin vilkaista peiliin ennen lenkille lähtöä. Jos takapuoli ei ole ihan missin mitoissa, voisi trikoiden kanssa kuitenkin harkita vähän pidempää takkimallia.

[/quote]

Lantionympärys 92 cm, saanko käyttää juoksutrikoita ilman pidempää takkia?

Vierailija
32/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 21:45"]

Käyn myös pyöräilemässä juoksutrikoissa.

t. 43v mies

[/quote]

Eikö sun vehkeet mene muusiksi?! Mene nyt hyvä mies hakemaan kunnolliset pyöräilyhousut..

Vierailija
33/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kauhean näköistä, kun on juoksutrikoot jättitakamuksella ja vyötärölle loppuva takki. Yleissääntönä tyylikkäässä pukeutumisessa on, että jos on tiukka alaosa, pitäisi olla löysempi yläosa.

[/quote]

Vierailija
34/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tähän sanotte:

suurin osa lenkistäni on tehokävelyä ja väliin pieniä hölkkäintervalleja, olisinko ihan ylipukeutunut jos pukeutuisin juoksutrikoisiin?

Vierailija
35/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä näet vastauksen.

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:57"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
36/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok pitää trikoita jos on kävelyllä?

Vierailija
37/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 23:10"]Onko ok pitää trikoita jos on kävelyllä?

[/quote]

Mä pidän ainaski

Vierailija
38/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 23:08"]

Peilistä näet vastauksen.

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 22:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No kun en näe. Omasta mielestäni takamus on valtavan laaja-alainen ja miehen mielestä taas ihan kompakti. Tähän tarvittaisiin selvästi jonkun ulkopuolisen puolueeton mielipide. Sellaista en kyllä ala kyselemään joten jatkan entisellä linjalla, ajatelkoot ihmiset mitä haluavat.

Vierailija
39/100 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea antaa mielipidettä kun ei näe :/

Vierailija
40/100 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kumma, tuskimpa suurin osa pitää juoksutrikoita niiden ulkonäön tai muodin (?! siis mulla on ollut niitä jo useita vuosia, ei kai ne mikään uusi juttu oo) takia, ainakin itse oon käsittänyt että ne on juuri sitä varten, että niiden kanssa on aika hiton paljon mukavampi jousta kuin joissan verkkareissa... Suomalaiset on kyllä outoja jos toisia nöin kyttäätte, oikeesti, mitä väliä mille näyttää jossain juoksulenkillä, kun muutenkin on (varmaan) hikinen eikä miteskään hehkeimmillään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi